Taneli E28 535i 1987a.
Difripadi nüüd vahetatud, ja vahetus läks asjaette kuna vana oli täiesti katki aga kolinast ei saand ikkagi jagu kuigi see muutus küll veidi väiksemaks
Kasti poolse kardaani osa liigutamisel kostis kastist kahtlast häält, nii et kahtlus langeb kasti laagrile muu põhimõtteliselt kõik vahetatud nii et eks peab sellega tegelema hakkama
Kasti poolse kardaani osa liigutamisel kostis kastist kahtlast häält, nii et kahtlus langeb kasti laagrile muu põhimõtteliselt kõik vahetatud nii et eks peab sellega tegelema hakkama
Viimati muutis tanele28, 26 Aug 2006 20:19, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Väike pilt ka vanast diffripadjast:
Aga mis vibrasse puutub, siis kahtlustasin ammu juba kasti. Oli juba proovisõidul tunda et vibra tuleb eestpoolt .Gardaani eestpoolt loksutades on kohe tunda kuidas kasti väljundvõll loksub üles-alla. Kuna ülejäänu juba vahetatud, siis eeldan et sealt see jama tulebki.
Aga mis vibrasse puutub, siis kahtlustasin ammu juba kasti. Oli juba proovisõidul tunda et vibra tuleb eestpoolt .Gardaani eestpoolt loksutades on kohe tunda kuidas kasti väljundvõll loksub üles-alla. Kuna ülejäänu juba vahetatud, siis eeldan et sealt see jama tulebki.
Carclassic OÜ
Sai siis käigukasti vahetusega tegeletud nädalavahetusel, mis nagu selgus polnd sugugi lihtne.
Torxs poldid olid ülimalt kinni ja pele ühe võtme pooleks keeramist otsutasin mootori koos kastiga välja tõsta ja väljas kasti ära vahetada.
Ja seda 3.4ja juba annab välja tõsta, õnneks juba ennem tõstetud nii, et kõik läks enam-vähme plaani päraselt välja tõstmisega, suurima aja röövis juhtmete maha kiskumine mootorilt.
Igaljuhul kui mootori välja saime Tõnisega ja kastid kõrvuti panime siis oli kuulda vanast kastist mis alla oli väga kahtlaseid korinaid ja võll loksus ka veidi üles-alla.
Kast mille alla panime jooksis täiseti vaikselt, loksusid ka polnd ja äsja lasin sel kastil ka kõik tihendid ära vahetada.
Muidugi sai kohe kast motole külge pandud ja moto aiste vahele tagasi ja ei Tõnis ega mina tulnd selle peale, et oleks võind väljas käigukastil punnid lahti keerata küljepealt ja alt et uus õli sisse panna
Ja all meil ei õnnestundgi õli sissevalmis punni lahti saada, punn lagunes kätte ära lihtsalt servadest ja mitte grammigi ei liikund, alumise saime lahti ja õli välja.
Sisse saime õli tagumisekäigu anduri august ja seda ka jube vaevaliselt aga sisse ta läks.
Mootorit ma eile päris kokku ei saand nii, et proovida ei saand kas kolinad kadunud või mitte aga selle nädala jooksul panen kokku ära.
Ja järjekordselt tänud Tõnisele, et leidis aega mulle appi tulla ja garaazi lubas kasutada, ta tegi ka mõned pildid nii, et kui ta aega saab ja viitsib siis ehk tekkivad need ka siia veel
Ja ehk siis saab ka testima minna pühapäeval toimuvale bmw cupile kui ilusti toimima kokku saab
Väga iseloomulik asukoht nädalavahetusel
Torxs poldid olid ülimalt kinni ja pele ühe võtme pooleks keeramist otsutasin mootori koos kastiga välja tõsta ja väljas kasti ära vahetada.
Ja seda 3.4ja juba annab välja tõsta, õnneks juba ennem tõstetud nii, et kõik läks enam-vähme plaani päraselt välja tõstmisega, suurima aja röövis juhtmete maha kiskumine mootorilt.
Igaljuhul kui mootori välja saime Tõnisega ja kastid kõrvuti panime siis oli kuulda vanast kastist mis alla oli väga kahtlaseid korinaid ja võll loksus ka veidi üles-alla.
Kast mille alla panime jooksis täiseti vaikselt, loksusid ka polnd ja äsja lasin sel kastil ka kõik tihendid ära vahetada.
Muidugi sai kohe kast motole külge pandud ja moto aiste vahele tagasi ja ei Tõnis ega mina tulnd selle peale, et oleks võind väljas käigukastil punnid lahti keerata küljepealt ja alt et uus õli sisse panna
Ja all meil ei õnnestundgi õli sissevalmis punni lahti saada, punn lagunes kätte ära lihtsalt servadest ja mitte grammigi ei liikund, alumise saime lahti ja õli välja.
Sisse saime õli tagumisekäigu anduri august ja seda ka jube vaevaliselt aga sisse ta läks.
Mootorit ma eile päris kokku ei saand nii, et proovida ei saand kas kolinad kadunud või mitte aga selle nädala jooksul panen kokku ära.
Ja järjekordselt tänud Tõnisele, et leidis aega mulle appi tulla ja garaazi lubas kasutada, ta tegi ka mõned pildid nii, et kui ta aega saab ja viitsib siis ehk tekkivad need ka siia veel
Ja ehk siis saab ka testima minna pühapäeval toimuvale bmw cupile kui ilusti toimima kokku saab
Väga iseloomulik asukoht nädalavahetusel
E28 525e & E28 535i
ausalt öeldes läks mul isegi sellega kaua aega tõnis oleks selle töö vähemalt poolekiiremini ära teindmart154 kirjutas:see on juba stiilis, tuli tuju, võtsin mootori maha
kurat, mul võttis kaane maha saamine kuu aega...
Ja natuke vara rõõmustasin nimelt tagumise käigu andur ei funka või juhtmed valesti tuleb vaatada millagi mis jura seal on igaljuhul tagurdus tuled ei lähe põlema
E28 525e & E28 535i
Oli väga vahva. Ja südantsoojendav oli kolme haid rajal liiklemas näha.
Ise küll haiga ei olnud, sest seitsmene ei ole selle jaoks. Kiidusõnad teile, et autod nii heaskorras et kannataba rajal ka käia aeg-ajalt
Libedus kimbutas meid kõiki, aga see tegigi asja huvitavaks, minu arust
Ise küll haiga ei olnud, sest seitsmene ei ole selle jaoks. Kiidusõnad teile, et autod nii heaskorras et kannataba rajal ka käia aeg-ajalt
Libedus kimbutas meid kõiki, aga see tegigi asja huvitavaks, minu arust
BMW E91 320D 07/2010
Eks kõige suuremosa mängisid selles aegluses rehvid ja istme ja rooli vaheline tihend, nimelt selle autoga olin esimestkorda raplas rajal üldse, et vast need spinnid ja libisemised on andeks antavad.Silwer kirjutas:Jah aga nende efektsete trikkitamiste pärast olid mõlemad E28 ka minust aeglasemad, kuigi teoorias oleks te võinud minust kiiremad olla...
Rajal selgus ka et amordid suhtläbi mis muidugi ei tulnd üllatusena, eks peab talvel veermiku olukorda veidi parandama.
E28 525e & E28 535i
Aga silweri auto kummid olid hoopis teiset puust kui minu ja tõnise autol ja ma arvan et 6-esel amordid ka korras erinevalt minu 5esest, ühesõnaga silweri auto vastu polnd isegi õrnemat lootust saada.
Jõud ja kiirenduds ei otsuta raplas midagi, pigem veermik ja kummid on tähtsad.
Kurvis käitus silweri auto ülihästi ei libisend ega kaldund liigselt, minu auto tegi mõlemat.
Ime et sulle ainult 2 sekundit kaotasin arvasin, et kaotan kalendriga.
Jõud ja kiirenduds ei otsuta raplas midagi, pigem veermik ja kummid on tähtsad.
Kurvis käitus silweri auto ülihästi ei libisend ega kaldund liigselt, minu auto tegi mõlemat.
Ime et sulle ainult 2 sekundit kaotasin arvasin, et kaotan kalendriga.
E28 525e & E28 535i
Jah rehvi poolest oli minu auto üle aga vedrustus on mul pehmem kui E28-l (usa mugavusvedrustus). Lisaks ka see et minu auto ei suvatsenud kiirendada - mul oli ju vaid kaks käiku kasutada seal rajal.
Aga sellise ilmaga oligi vaja rahulikumalt sõita, kuna iga tagumikuvibutus tähendas 0,1-0,5 sekundilist ajakaotust...
Aga sellise ilmaga oligi vaja rahulikumalt sõita, kuna iga tagumikuvibutus tähendas 0,1-0,5 sekundilist ajakaotust...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Nüüd siis on saand paar nädalat oma 535i lahti võetud ja ette valmistatud keretöödeks, need ke arvasid, et see kere suurepärases seisus eksisid ikka väga korralikult, endalegi tuli halbu üllatusi välja ja keretöödele kuluv summa suuurenes ka tunduvalt.
Kere hetekel peaegu kestaks võetud, juhtmepuu ja armatuur ka maas.
Tahaks tänada Tõnist nii nõu, jõu kui ka ruumide kasutamis õiguse eest
Sammuti seisab tal ees mu roostest puretud auto taastamine.
Pildid räägivad paremini panen siia siis üless mõned pildid lahti võtmisest ja hullematest kohtadest, kuna pigimattid veel sees ja kere üleni puhastama tuleb kindlasti neid veel juurde
Pildid veidi kehva kvaliteediga sai kiirustades tehtud [/img]
Kere hetekel peaegu kestaks võetud, juhtmepuu ja armatuur ka maas.
Tahaks tänada Tõnist nii nõu, jõu kui ka ruumide kasutamis õiguse eest
Sammuti seisab tal ees mu roostest puretud auto taastamine.
Pildid räägivad paremini panen siia siis üless mõned pildid lahti võtmisest ja hullematest kohtadest, kuna pigimattid veel sees ja kere üleni puhastama tuleb kindlasti neid veel juurde
Pildid veidi kehva kvaliteediga sai kiirustades tehtud [/img]
E28 525e & E28 535i