BMW M535i e12, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kolbide väljavõtmine:
Pilt
Pilt
Pilt

Uus pidurikama:
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

kuidas kolvid lauapeal välja saite? :shock:
mul läks mitu tundi, et kõik kolvid kätte saada...sai õliga välja pressitud..4ndat näiteks nii, et ülejäänd kolme hoidsin pitskruvidega piiripeal, et välja ei hüppaks.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Me hoidsime isegi 2 pitskruviga vahepeal kinni kõige paremini liikuvat kolbi, aga pitskruvid andsid järgi ;)

Auto all võtsime ikka piiripeale välja kõik kolvid, üks vasakpoolne oli nii kinni, et peale seda kui õnnestus kõik teised kolvid tugeva metallkonstruktsiooniga (justnimelt!) fikseerida, tuli 2 jalaga piduripedaali tallata :lol:
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

see on juba tuttav kirjeldus :)
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Nüüd siis esipidurid korras :D Said väga head tugevad ja ühtlased :D

Pilt
Pilt
Pilt

Lõpuks sai ka põhjalikumalt auto sõiduomadustega tutvutud ja esmamulje on väga hea. Veermikus ei tundu ühtegi kolksu olema ja kogu tehnika toimib nii nagu peab 8)
Kaks hetke kõige häirivamat asja on summuti lekkiv keskmine pütt ja kulunud käiguhaavastiku puksid. Summutiga tuleb esmajärjekorras midagi ette võtta.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Muide oskab keegi öelda, kuidas nende 3 õhutusnipliga pidurisadulate korrektne õhutamine käib?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Esimeste jupiostudega on ka selgeks saanud, millised on haruldase auto omamise rõõmud :P
Enamikes b-osi müüvates kauplustes pole kataloogides isegi sellist mudelit nagu m535i sees. Peab enne kodutööd tegema ja realoem'st vaatama, millisele masinale veel sama juppi pandi.
Uurisin summuti kesmkmise püti kohta ja tuleb välja, et ainuke koht, kust seda eestis saab on UM ja sealt öeldi hinnaks 7000 kopikatega :? Õnneks leidsin ebay'st inimese, kes pakub sama asja (uus bmw originaal) 80 euriga (1250 eek). Vaatab, ehk õnnestub see asjake saksast saada :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

kui on olemas orig varuosa kood saab sellejärgi vastvas programmis vaadata kõiki selle osa b tootjiad, lugu on lihtsalt selles, et kuidi suuremalt jaolt poodidest on see prog olemas, lihtsalt keegi ei viitsi tellida ja mässata mingi uunikumiga
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Muhv
Postitusi: 272
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Pidurikettad on B jupid? Originaalidel on "mitte pidurdavad osad" kaetud miskise värviga, mis pidurdab roostetamist. Vahe on juba esimese talvega karjuv. Tõsiste projektiautode juures tasub silmas pidada, muidu pole nagu eriti vahet.
Aga muidu jõudu ja jaksu!
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Originaalide tootmine on lõpetatud. Ja talvel see auto nagunii ei sõida :)
remus

Postitus Postitas remus »

nuga kirjutas:Muide oskab keegi öelda, kuidas nende 3 õhutusnipliga pidurisadulate korrektne õhutamine käib?
keera niplid lahti ja jära seisma mõneks ajaks sest ta hakkab ise täis jooksma, vaata ainult et piduri õli otsa ei saa vahepeal
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Nuga mõtles eelkõige järjekorda.
remus

Postitus Postitas remus »

ma ise oma loogikaga teeks nii et enne kaks alumist ja siis pealmine
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

remus kirjutas:ma ise oma loogikaga teeks nii et enne kaks alumist ja siis pealmine
just nii ja seespoolne õhutusnippel esimesena.
Hobiautol soovitaks kasutada pidurikolbide vahele vastavat pidurivaseliini, vastasel juhul on suur tõenäosus, et need aasta pärast jälle kinni jäävad.
Lisaks veel takkajärgi tarkus aga nendel kahest poolest kokku käivatel ssupportitel pingutatakse poldid nagu plokikaanel kindlas järjekorras 40Nm pingsusega.
edit: praegu piltidelt vaatan, et sa neid päris laiali vist ei võtnudki
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo kirjutas:Hobiautol soovitaks kasutada pidurikolbide vahele vastavat pidurivaseliini, vastasel juhul on suur tõenäosus, et need aasta pärast jälle kinni jäävad.
Jah, uurisin selle kohta ja sinna pidavat ka universaalne silikoonmääre sobima ja seda ma montaažil ohtralt kasutasingi. Kolvid läksid küll väga kergelt sisse :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

nuga kirjutas: Jah, uurisin selle kohta ja sinna pidavat ka universaalne silikoonmääre sobima ja seda ma montaažil ohtralt kasutasingi. Kolvid läksid küll väga kergelt sisse :)
huvi pärast uuriks, milline see pakend välja näeb? ma kasutasin mingit spets toodet ja ütleks, et kolvid läksid pigem raskelt sisse :? :roll:
E24 635CSi | E10 2002
Tom

Postitus Postitas Tom »

Tase auto, kui korda teha!
Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tom kirjutas:Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
Ei oleks. Selle auto väärtus on tema originaalseisund. E34 piduritega võib suvalist e28't tuunida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

nuga kirjutas:
Tom kirjutas:Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
Ei oleks. Selle auto väärtus on tema originaalseisund. E34 piduritega võib suvalist e28't tuunida.
Saab seisma ka orginaal piduritega ja sellise auto puhul oleks suur patt mingeid x juppe kasutada nii vähe ju e12 M535te tehtud.
E28 525e & E28 535i
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Jah, m535 originaalpiduritele pole küll midagi ette heita. Olen seda paar päeva sihtotstarbeliselt kasutanud ja pidurid on 8)
Suletud