BMW M535i e12, Nuga
Pidurite renoveerimine saab paras peavalu olema, kui autoga on suht harva sõidetud tähendab see tõenäoliselt 12 kinnijäänud kolbi millest tuleb tõenäoliselt sul umbes pooled kolvid uute vastu välja välja vahetada. (1 esimene kolb 10euri, tagumine veidi kallim)
Endal õnnestus üks enam-vähem korralik suppordikomplekt kokku saada alles 3 kokku ostetud E12/24 supportite osandamisel
Ehk viitsid tagumise velje vahelt piduriketast piiluda... kas M535i-l on samuti taga ventileeritavad kettad, olen netist lugenud vastakaid andmeid selles osas...
Vana M535i suurem osa tehnikast võeti E12 sildadel 635CSi pealt ja neid juppe ebays ikka veidi liigub. Õliradiaatorit võid samuti ebayst otsida, mingi aeg tagasi täitsa nägin müügis ühte vanema 635 oma.
Endal õnnestus üks enam-vähem korralik suppordikomplekt kokku saada alles 3 kokku ostetud E12/24 supportite osandamisel
Ehk viitsid tagumise velje vahelt piduriketast piiluda... kas M535i-l on samuti taga ventileeritavad kettad, olen netist lugenud vastakaid andmeid selles osas...
Vana M535i suurem osa tehnikast võeti E12 sildadel 635CSi pealt ja neid juppe ebays ikka veidi liigub. Õliradiaatorit võid samuti ebayst otsida, mingi aeg tagasi täitsa nägin müügis ühte vanema 635 oma.
E24 635CSi | E10 2002
Olen pidurite teemat natuke realoem'i ja w&n'i kataloogidest uurinud.
Esimesed kettad kattuvad m535'l ainult e23 745'ga (paksemad kui 525 & 528 vent. kettad). Piduriklotsid on kogu e12 mudeli ulatuses samad, samuti ka pidurisadula kolvid ja mansetid.
Tagumised kettad on samad 525 - m535 ulatuses.
Õliradika osas ainult mainisin, et ta on olemas. Uut teda vaja ei ole - on teine ilusti kuiv ja lekkevaba
Esimesed kettad kattuvad m535'l ainult e23 745'ga (paksemad kui 525 & 528 vent. kettad). Piduriklotsid on kogu e12 mudeli ulatuses samad, samuti ka pidurisadula kolvid ja mansetid.
Tagumised kettad on samad 525 - m535 ulatuses.
Õliradika osas ainult mainisin, et ta on olemas. Uut teda vaja ei ole - on teine ilusti kuiv ja lekkevaba
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Hm, veider lugu ei saa hästi BMW inseneride loogikast aru... E12 sildadel 635CSi-l on ees õhemad (22mm paksused) kettad, kusjuures auto ise on M535i-st veidi raskem. Taga on samas 635-l 20mm vent kettad, mis sobiks idee poolest sportlikumale M535i mudelile rohkemnuga kirjutas:Esimesed kettad kattuvad m535'l ainult e23 745'ga (paksemad kui 525 & 528 vent. kettad). Tagumised kettad on samad 525 - m535 ulatuses.
Edit: kas E12 luugisüsteem on sama ehitusega mis E30-l? kui jah siis mul üks luugimootor on täitsa ülearune
E24 635CSi | E10 2002
nii huvipärast...
mis kuramuse "elektrividin" see seal kahe "manuaalse" nupu vahel on, keskkonsoolis?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album333/abs
mingi vinge tolleaja lisa või hilisem "leid"
mis kuramuse "elektrividin" see seal kahe "manuaalse" nupu vahel on, keskkonsoolis?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album333/abs
mingi vinge tolleaja lisa või hilisem "leid"
Jah, tahaks sellised vidinad leida küll. Eelkõige el. aknad, el. luuk ja el. antenn.Jaan kirjutas:Kas on plaanis autole mõni elektriline lisa leida? Näiteks el. aknad? E12-l varustuses sellised asjad põhimõtteliselt täiesti olemas.
Ma ei olegi jõudnud ennast veel e12 lisadega kurssi viia, mida põnevat talle veel pakuti.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
BMW E12 Early Style Right Side Window Motor e-bay's
E-bays pakub keegi e12 el. aknaid (hind on kallis), samas ei ole aru saada kas lülitid saab kaasa või mitte (e12-l asetseb lülititeblokk juhiuksel). Ei tule praegu ette kas olen Eestis üleüldse täislisadega e12 kohanud... aga vist jääb ainukeseks lootuseks ebay (ja muud säärased kohad...)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E12- ... 6088QQrdZ1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E12- ... 6088QQrdZ1
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Eile õhtul said siis esimesed pidurisuportid lõpuks lahti võetud, kõik 8 kolbi kenasti käes. Praegu just võtsin suportid metallipesumasinast välja ja homme peaks siis remontkomplekt + uued klotsid ja kettad külge minema.
Osad kolvid on alt äärest roostes - mis ohud sellega kaasneda võivad? Kui panna uued klotsid ja kettad, siis muutub kolvi tööpiirkond just nagu "ülemisse äärde"
2 rehvi (205/60 R15) ja liiste on ka ikka vaja
Igatahes kindel plaan on autoga kokkutulekule tulla, sohvergi on olemas
Osad kolvid on alt äärest roostes - mis ohud sellega kaasneda võivad? Kui panna uued klotsid ja kettad, siis muutub kolvi tööpiirkond just nagu "ülemisse äärde"
2 rehvi (205/60 R15) ja liiste on ka ikka vaja
Igatahes kindel plaan on autoga kokkutulekule tulla, sohvergi on olemas
Kui roostetanud või ebaühtlane ala jääb tööpiirkonda on ainus oht mõningane pidurivedeliku kadu, ja kui pidurivedelik juba tolmukatte alla satub on suhteliselt lühikese ajaga sealt alt kõik roostes.sysi kirjutas: Osad kolvid on alt äärest roostes - mis ohud sellega kaasneda võivad? Kui panna uued klotsid ja kettad, siis muutub kolvi tööpiirkond just nagu "ülemisse äärde"
E24 635CSi | E10 2002