Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Teen siis siin foorumis ka mingisuguse märke sellest autost.
Sai siis toodud omale Alpina C1 2.3/1 01/1985 Eelviimane 35'st toodetud mudelist.
M20b23 Alpina poolt 125kw tõstetud.
Alpina väljalase, kõrgem kütuserõhk, Alpina plokikaas, 268 nukkvõll ja võimalik, et ka midagi muud veel.
Alpina värvi Recaro sisu poolnahast, konditsioneer, 2x el aknad, tagumised ventaknad, el luuk, automaat kast, valgustusega peegel, Alpina nahkrool, Alpina kellad, nahast käsipiduri kangi ots ja kott, 40% LSD differ, tropical radiaator, Alpina spoilerid.
Lisaks on keegi timminud nõmed käigukangi otsa ja strutbarid. Muusosas on originaalina säilinud.
108740 km sai vahetatud Hammasrihma kmpl, simmerid, lsd õli (Motul), käigukasti õli(Castrol Dex. III) koos filtriga, kütusefilter, termostaat, tosool, küünlad ja Mootori õli Castrol.
Auto 2007 toodud Jaapanist Soome ja 2009 Saksamaale Bremeni(Baur Tc käsi oli mängus siin ).
Tegemist ja sättimist kere osas tahab ja hooajalõpus läheb tegemisse, kuid ei tea kas selle või tuleva hooaja .
Arvelevõtmisega oli ka veidi pusimist kuid 2 tööpäevaga said andmed paberile ja numbrid väljastatud.
Salongis tahab vahetamist armatuur(uus kasutatud olemas), juhi istmel plastikuid puudu, konditsioneer täitmist ja ühtteist veel mis kohe ei meenugi.
Sai siis toodud omale Alpina C1 2.3/1 01/1985 Eelviimane 35'st toodetud mudelist.
M20b23 Alpina poolt 125kw tõstetud.
Alpina väljalase, kõrgem kütuserõhk, Alpina plokikaas, 268 nukkvõll ja võimalik, et ka midagi muud veel.
Alpina värvi Recaro sisu poolnahast, konditsioneer, 2x el aknad, tagumised ventaknad, el luuk, automaat kast, valgustusega peegel, Alpina nahkrool, Alpina kellad, nahast käsipiduri kangi ots ja kott, 40% LSD differ, tropical radiaator, Alpina spoilerid.
Lisaks on keegi timminud nõmed käigukangi otsa ja strutbarid. Muusosas on originaalina säilinud.
108740 km sai vahetatud Hammasrihma kmpl, simmerid, lsd õli (Motul), käigukasti õli(Castrol Dex. III) koos filtriga, kütusefilter, termostaat, tosool, küünlad ja Mootori õli Castrol.
Auto 2007 toodud Jaapanist Soome ja 2009 Saksamaale Bremeni(Baur Tc käsi oli mängus siin ).
Tegemist ja sättimist kere osas tahab ja hooajalõpus läheb tegemisse, kuid ei tea kas selle või tuleva hooaja .
Arvelevõtmisega oli ka veidi pusimist kuid 2 tööpäevaga said andmed paberile ja numbrid väljastatud.
Salongis tahab vahetamist armatuur(uus kasutatud olemas), juhi istmel plastikuid puudu, konditsioneer täitmist ja ühtteist veel mis kohe ei meenugi.
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
õkkohh, veel üks, aa ei see sama.
Kas originaalis oli juba piisavalt madal? Edu hoian silma peal, remontida on teist vist nagu igat e30-nt või on tal nt. veermikus midagi teisiti?
Kas originaalis oli juba piisavalt madal? Edu hoian silma peal, remontida on teist vist nagu igat e30-nt või on tal nt. veermikus midagi teisiti?
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Õnnitlused ka minu poolt valge auto omamisel
Tuleb omalgi isu hääled sisse seada aga kõigega ei jõua korraga tegeleda , nii et e30 peab ootama
Tuleb omalgi isu hääled sisse seada aga kõigega ei jõua korraga tegeleda , nii et e30 peab ootama
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Väga eriline pill, arvestades mis lisad tolle aja kolmestel olid siis ülirikkaliku varustusega auto.
Huvitav veel, et alpina ja automaadiga. Kuidas liigub muidu?
Huvitav veel, et alpina ja automaadiga. Kuidas liigub muidu?
635csi
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Arvestades, et auto on Jaapanist pärit siis ei ole see automaat midagi erilist vaid seal maal pigem tavaline. Isegi mingi aeg sai seal müüdavatel silma peal hoitud ja manuaal kastiga isendeid põhimõteliselt ei ole.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Sellel peaks küljekarbi ka valgeks tegema (kuni valtsini , valtsi serva jätaks mustaks) .
Praegu on ees nagu suur sahk , siis jääks üleminek sabani pisut leebem .
Või siis juba mingi karbi kate kerevärvi .
Praegu on ees nagu suur sahk , siis jääks üleminek sabani pisut leebem .
Või siis juba mingi karbi kate kerevärvi .
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Veermikus märkasin ainukese vahena, et kõik piduri voolikud on armeeritud. Raudosa peaks siiski originaal 323 oma olema(stabilisaatorite osa võibolla teine).
Niipalju kui ma olen aru saanud siis vasakpoolne rool ja automaat kast Euroopa autodel oli 80`datel Jaapanis väga populaarne.
Mind see automaat ei häiri üldse. Liigub ta teravamalt kui mu 325iA kabrio liikus igastahes, samas ma olen temaga ainult 10km sõitnud ka maksimaalselt
Karpi valgeks ei värvi, igasugu spoilereid, karbikatteid, coilovereid ja toonklaase sellele autole ei lisandu!!!
Kui ma peaksin seda rappima, siis oleksin võinud osta E30 foorumist kaidolt oluliselt odavamalt 323`e ja toda tuunida ja jäänud rahagi üle.
See auto jääb Originaaliks!
Niipalju kui ma olen aru saanud siis vasakpoolne rool ja automaat kast Euroopa autodel oli 80`datel Jaapanis väga populaarne.
Mind see automaat ei häiri üldse. Liigub ta teravamalt kui mu 325iA kabrio liikus igastahes, samas ma olen temaga ainult 10km sõitnud ka maksimaalselt
Karpi valgeks ei värvi, igasugu spoilereid, karbikatteid, coilovereid ja toonklaase sellele autole ei lisandu!!!
Kui ma peaksin seda rappima, siis oleksin võinud osta E30 foorumist kaidolt oluliselt odavamalt 323`e ja toda tuunida ja jäänud rahagi üle.
See auto jääb Originaaliks!
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
OK !m20b20 kirjutas: Karpi valgeks ei värvi, igasugu spoilereid, karbikatteid, coilovereid ja toonklaase sellele autole ei lisandu!!!
See auto jääb Originaaliks!
Aga need soome stiilis suunatuled tiival ?
..aa! ja siis sumpsi otsad on lahedalt sissepoole , pilt petab või ongi nii ?
Tavaliselt mulle see must kummist spoiler ei meeldi aga sellel toob see isikupära välja , täitsa lahe !
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Vahepeal siis on 800 km kokku uhatud.
Sai reguleeritud klapid ja sugulane igavusest sättis konditsioneeri töökorda(süsteemi puhastus+R134).
Sai siin korraldatud E30.ee klubi suvine kokkutulek kus oli kohal 32 E30`et . E30.ee leiab pilte ka.
Väike video Reimo poolt.
https://vimeo.com/133724271" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai reguleeritud klapid ja sugulane igavusest sättis konditsioneeri töökorda(süsteemi puhastus+R134).
Sai siin korraldatud E30.ee klubi suvine kokkutulek kus oli kohal 32 E30`et . E30.ee leiab pilte ka.
Väike video Reimo poolt.
https://vimeo.com/133724271" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Vahepeal saanud siis ~1600 sõidetud ilma probleemideta.
Ühe korra pealinnas Politsei ei uskunud vist arvutist nähtut ja tegi imelükkeid, et rajalt maha võtta ja kontrollida dokumente Küsimise peale "milles probleem" vastati, et "Selle auto kontrollimine ajanud nende arvuti lolliks"
Karl ka tegi paar pilti
Ühe korra pealinnas Politsei ei uskunud vist arvutist nähtut ja tegi imelükkeid, et rajalt maha võtta ja kontrollida dokumente Küsimise peale "milles probleem" vastati, et "Selle auto kontrollimine ajanud nende arvuti lolliks"
Karl ka tegi paar pilti
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Nonii nädalapäevi peaagu 2 tagasi liikus see auto katuse alla Aprillikuu päikest ootama aastal 2016...ma loodan
Läbisõitis vanake see suvi gramm alla 3000 km ja ei esinenud ühtegi anomaaliat ega probleemi.
Talvel tegelen vaikselt paremate tükkide otsimisega(katuseluugi plekk, orig pre tuled, kunde el akna mootor jne).
Seniks, näeme kevadel
Läbisõitis vanake see suvi gramm alla 3000 km ja ei esinenud ühtegi anomaaliat ega probleemi.
Talvel tegelen vaikselt paremate tükkide otsimisega(katuseluugi plekk, orig pre tuled, kunde el akna mootor jne).
Seniks, näeme kevadel
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Alpina kohta pole midagi uut aga panen siia ühe lingi kui kedagi huvitab.
Sai toodud Saksamaalt E30 Rappold Cabrio mis on 2 kohaline ja neid vaid 39tk tehtud ja neist 9-10 olla ainult Euroopasse jäänud. Keda huvitab siis blogi selle auto elust siin http://foorum.e30.ee/teema/14025-318i-8 ... io-m20b20/
Sai toodud Saksamaalt E30 Rappold Cabrio mis on 2 kohaline ja neid vaid 39tk tehtud ja neist 9-10 olla ainult Euroopasse jäänud. Keda huvitab siis blogi selle auto elust siin http://foorum.e30.ee/teema/14025-318i-8 ... io-m20b20/
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Väga huvitav ja haruldane leid. Võiksid siia foorumisse sellest autost samuti teema teha
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Ma rohkem E30 foorumis vaatab, võibolla viitsin duubeldada siia karaunz kirjutas:Väga huvitav ja haruldane leid. Võiksid siia foorumisse sellest autost samuti teema teha
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Sain eelmisel nädalal siis õiged tuled ette pandud ja õue tuulduma viidud. Nüüd veel uued õlid sisse ja nipet näpet sättida ja suvele vastu minna.
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Sai siis alla uued rehvid, veidi hooldust ja vähe nokitsemist.
Häiris kunde akna mitte toimimine ja põhjuseks oli kinni mädanenud mootor. Sai see siis 3st mootorist kokku ehitatud ja toimib.
Lisaks sai paigaldatud püsikiiruse hoidja. Maru hea lisa pikemal otsal ja eriti automaadiga
Japsid olid millegi pärast süüte 10° varajasemaks timminud ning kütuse rõhuregulaator hoidis ka 3 bar asemel 1.6 ainult. Peale nende vigade korda saamist on tühikäik hea ning tujurikkuja ka näitab soodsamaid näite
Nüüd kalla ja talla
Häiris kunde akna mitte toimimine ja põhjuseks oli kinni mädanenud mootor. Sai see siis 3st mootorist kokku ehitatud ja toimib.
Lisaks sai paigaldatud püsikiiruse hoidja. Maru hea lisa pikemal otsal ja eriti automaadiga
Japsid olid millegi pärast süüte 10° varajasemaks timminud ning kütuse rõhuregulaator hoidis ka 3 bar asemel 1.6 ainult. Peale nende vigade korda saamist on tühikäik hea ning tujurikkuja ka näitab soodsamaid näite
Nüüd kalla ja talla
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
Sai siis käidud vahepeal Poolas E30 kokkutulekul ja enne seda sai auto uued mootoripadjad, jagaja kaane+rootor, uue ventika visco, termostaadi(80c), kangemad õõtsapuksid ette ja tagumised amordipadjad.
Kogu reisi auto toimis kui unistus ja probleeme ei olnud.
Kütusekulu jäi keskmine sinna 8,5-9 vahele, mis sellise tempoka sõidu kohta on väga hea.
Kohapeal sai siis nopitud ka väike karikas eriliseim auto
Vdo viskas plastiku tükke välja ja sai siis rem kmp tellitud Türgist
Mõned pildid antud üritusest linkidelt
1:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 2092922673" onclick="window.open(this.href);return false;
2:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 5476857873" onclick="window.open(this.href);return false;
3:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 5415455441" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogu reisi auto toimis kui unistus ja probleeme ei olnud.
Kütusekulu jäi keskmine sinna 8,5-9 vahele, mis sellise tempoka sõidu kohta on väga hea.
Kohapeal sai siis nopitud ka väike karikas eriliseim auto
Vdo viskas plastiku tükke välja ja sai siis rem kmp tellitud Türgist
Mõned pildid antud üritusest linkidelt
1:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 2092922673" onclick="window.open(this.href);return false;
2:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 5476857873" onclick="window.open(this.href);return false;
3:
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 5415455441" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Alpina C1 2.3/1 85` #134 - Kert
https://youtu.be/aU4jr5YsAHw" onclick="window.open(this.href);return false;
Poola kokkutuleku ametlik video
Poola kokkutuleku ametlik video