Uunikute Talveralli 2010

VeikoS
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 20 Nov 2007 19:26
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas VeikoS »

Vanad Eestlased, valasid kuuma vett kleepsule, ja kleeps tuli ilusti auto pealt maha.
Minuarust kõige leebem ja tõhusam varjant.
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Re: Uunikute Talveralli 2010

Postitus Postitas Priit Peljo »

Internet Explorer cannot display the webpage
Firefox can't establish a connection to the server at forum.automoto.ee.

Regajaid nõnda palju, et mitu päeva pole ma automotot külastada saanud :(
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

softi tuunikase seal juba mitmendat päeva...
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

8:40 2 Margus Karu BMW 528i 1984
9:06 23 Priit Peljo BMW 518 e12 1977
9:14 745 Ingmar Pill BMW 745i 1984
9:16 728 Allan Konovalov BMW 728 e23 1984
9:24 635 Hasso Arnim BMW 635CSi 1979
9:26 93 Joosep Annast BMW 728 1981
9:38 59 Kristjan Konks BMW 320 1983
9:39 518 Martin Mäesalu BMW 518 e12 1980
9:45 16 Janar Kolsar BMW 325E 1983

pole paha :)
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

minu e12 kaotas tühikäigu ära.
vaatab mis saab.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Priit Peljo kirjutas:8:40 2 Margus Karu BMW 528i 1984
9:06 23 Priit Peljo BMW 518 e12 1977
9:14 745 Ingmar Pill BMW 745i 1984
9:16 728 Allan Konovalov BMW 728 e23 1984
9:24 635 Hasso Arnim BMW 635CSi 1979
9:26 93 Joosep Annast BMW 728 1981
9:38 59 Kristjan Konks BMW 320 1983
9:39 518 Martin Mäesalu BMW 518 e12 1980
9:45 16 Janar Kolsar BMW 325E 1983

pole paha :)
Parandus minu auto väljalaskeaasta on 1987
745, R-23, R-12
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

IIRC veel eelmisel aastal oli korraldajal vääramatu seisukoht, et e30 ehk siis rullnokki (ja sierrat, golf II jne) never-ever rajale ei lasta. Nüüd paistab suisa 2 tükki stardinimekirjas.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Priit Peljo kirjutas:minu e12 kaotas tühikäigu ära.
vaatab mis saab.
Mitu päeva ju veel aega - selle saab ikka korda. Ma tean rääkida, et üks talverallikas on ülevaatuseta, kõvera rooliotsa (uus õnneks olemas) ja piduriprobleemidega veel hetkel :)
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

2.5 päeva ralli stardini aega ehk siis aega veel maa ja ilm. Meie rallikas eile veel ei käivitunud täna vist saab selle asjaga korda, talve rehve veel ei ole Tüv ka igaks juhuks veel puudu, ja teibi tuuning ka tegematta. Nii et peaks valmis jöudma :D
Äkki jöuab reede öhtul öösel isegi möned testi kilomeetrid ära mööta.
Ja traditsiooni jätkamiseks ka sellel aastal on lootust sumpsit ilma jääda löunaks ja spido ja odomeeter nagu ikka kombeks ei tööta :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

lamp kirjutas:Ja traditsiooni jätkamiseks ka sellel aastal on lootust sumpsit ilma jääda löunaks ja spido ja odomeeter nagu ikka kombeks ei tööta :)
No ega alfast midagi paremat polegi oodata :P
Arvake ära kelle auto on tänane kaanetüdruk :) (+ siis jutt koera saba kergitamisest)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

Priit Peljo kirjutas:
Priit Peljo kirjutas:minu e12 kaotas tühikäigu ära.
vaatab mis saab.
nüüd tunne , et jagajat ka uut vaja :(
Mina olen laup. 99,9999999% rajal 8)
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Ülikorraliku autoga pole ju huvitav :D midagi peab ikka juhtuma ka :D
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Minu autol käiukast mööda lauda laiali :D loodan ikka kokku saada.
745, R-23, R-12
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

Minuomal segu paigast ära, näis kas jõuab homme kuskilt aparaadi tagant läbi käia, rooli ja pidurivõimu torustik kipub ka lekkima raibe, loodame homseks korda saada...
Rajal näeme!
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Pigem on alati nii, et kui enne midagi ei jama, siis juhtub see ürituse raames. Siinkohal tervitan oma e12 :)
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Tore kui enne starti selline sagimine käib :D
Loodetavasti peab meie diimi masin selle sõidu ilusti vastu :P
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

mina tervitan oma benapaaki mis otsustas valtsivahelt lekkima hakata...
lisaks kadus armatuurist ka bensiini seier...
löbus... roolivõimu õli leket ei saa kuidagi pidama, ajab õli anuma kaanevahelt välja...
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Nii...päev enne starti on auto igaljuhul pea aegu valmis...klepsud sai täna peale ja noh nagu päris rallikas :D
Aga ei käi köik nii lihtsalt. Hommikul purunes rehv, see järel termostaat, ja öhtu krooniks täna siis minemise äärel olev esirattalaager :D
Nii et jöuab kenasti köik laupäevaks valmis :D
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

löbus... roolivõimu õli leket ei saa kuidagi pidama, ajab õli anuma kaanevahelt välja...
ma ei tea, kas praegusel juhul on tegemist sama asjaga, aga hüdraulilise pidurivõimu puhul:

seisva mootoriga pumbates peab roolivõimu (ja pidurivõimu) vedeliku anumas vedeliku tase kerkima. Nimelt lastakse nn hüdropallist, (kus vedelik on surve all) iga vajutusega vedelikku välja ning see läheb roolivõimu anumasse. (Niikaua kui hüdroakus on vedelikku, töötab ka pidurivõim). Töötava mootoriga pumbatakse pidevalt seda palli sisse tagasi. Kui vedelikku on roolivõimu anumas liiga palju, siis pressib ta seisva mootoriga pidurit vajutades (nt pidurite õhutamisel) kenasti kaane vahelt välja. Õige vedeliku tase on selline, et piduri järjekindlal vajutamisel jääb ta pidama (ning ühtlasi tunned kohe, et jala all läheb pedaal raskeks, sest enam ei võimenda) 10mm allpool ülemist äärt.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Enamikel on autoga tehnilised probleemid, mul tekkis piloodi (minu) tehniline rike kokkupõrkes kiviseinaga ühe 100kg mehe abil korvpallimängu käigus.

Hetkel pole seis kiita, käiguvahetuskätt väga liigutada ega õlast kõrgemale (roolile) tõsta ei saa. Samas liiges on paigas, seega loodan ikka laupäevaks vormis olla.
Vasta