7.08.2010 BMW kokkutulek Lätis
Et Eesti Alpinad esindamata ei jääks, katsun õigel ajal kogunemispunktis olla.
Paar küsimust ka:
1. meie kogunemine on 11.30 - sama, mis ürituse algus sisuliselt. Kas arvestame sellega, et üritus nagunii venib - ei usu ma eales, et see paraad neil poole tunniga läbi saab.
2. Kas esineme klubina - st pargime kokku (kas korraldajad üldse sellist võimalust pakuvad või jaotatakse meid vastavalt mudelitele mööda põldu laiali?)
3. Kas on mingit klubi atribuutikaga A4 formaadis digialust, kuhu oma auto kohta lühitutvustus kirjutada või teeb / ei tee igaüks nii nagu ise arvab?
Paar küsimust ka:
1. meie kogunemine on 11.30 - sama, mis ürituse algus sisuliselt. Kas arvestame sellega, et üritus nagunii venib - ei usu ma eales, et see paraad neil poole tunniga läbi saab.
2. Kas esineme klubina - st pargime kokku (kas korraldajad üldse sellist võimalust pakuvad või jaotatakse meid vastavalt mudelitele mööda põldu laiali?)
3. Kas on mingit klubi atribuutikaga A4 formaadis digialust, kuhu oma auto kohta lühitutvustus kirjutada või teeb / ei tee igaüks nii nagu ise arvab?
Viimase punkti jätkuks - kui sellist alust kuskil sahtlipõhjas olemas ei ole, saaksin ehk kiiresti midagi teha ja väljatrükkida. Iga mees võiks siis oma jutud Riia bensukas sinna sisse kirjutada ja olekski olemas. Alustuseks läheks muidugi mul siis seda haikalaga embleemikest digikujul tarvis.
Kirjas võiks olla:
Model:
Year of production:
Name of the color:
Engine: ...... cc ...... kW ....... Hp
Comments:
Kirjas võiks olla:
Model:
Year of production:
Name of the color:
Engine: ...... cc ...... kW ....... Hp
Comments:
Hetkeks sii mingi infoleht olemas.
Hetkel olen veidi kalkuleerinud sõidu aega ja kes siis liiguvad läbi Valga ( kust ka ise lähen ) võiks kokku saada kell 9.00-9.15 kuskil piiri ületuse juures.
Et siis sealt kiirelt edasi liikuda ja jõuda enne 11.30-t kogunemis kohta.
Samas võivad kõik ka ise oma aega plaanida, aga põhiline, et oleks õigel ajal kohal ja 11.35 saaks sealt välja sõita.
Kellel ideesi siis viimane aeg seda veel välja ütelda.
Samas kui keegi liigub kuskilt üksi ja nõus mõne huvilise seltsiks võtma võiks ka siia info panna. Lihtsalt tean, et üksi igav sõita ja kindlasti on selliseid kes tahaks tulla, aga ei saa mingil põhjusel ise liikuda.
Hetkel olen veidi kalkuleerinud sõidu aega ja kes siis liiguvad läbi Valga ( kust ka ise lähen ) võiks kokku saada kell 9.00-9.15 kuskil piiri ületuse juures.
Et siis sealt kiirelt edasi liikuda ja jõuda enne 11.30-t kogunemis kohta.
Samas võivad kõik ka ise oma aega plaanida, aga põhiline, et oleks õigel ajal kohal ja 11.35 saaks sealt välja sõita.
Kellel ideesi siis viimane aeg seda veel välja ütelda.
Samas kui keegi liigub kuskilt üksi ja nõus mõne huvilise seltsiks võtma võiks ka siia info panna. Lihtsalt tean, et üksi igav sõita ja kindlasti on selliseid kes tahaks tulla, aga ei saa mingil põhjusel ise liikuda.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
kahjuks jäi tulematta masin sai ostetud kuid on ikka üht ja teist teha. oleks olnud häbi rikkuda oma masinaga sellist iluduste kogu. Naeb ikka nata sandim vällja kuid eks aega ja natuke summasid kulutada siis saab asja ilusaks. Kuid ega see raha üliõpilasel kergelt tule et kiirelt masina väga ilusaks ja korda saaks.
Üritusel käidu ja kodus tagasi ka. Kuigi see käimine ei läinud ise enesest just lihtsalt.
Teeme siis sellest väikese ülevaate.
Sõit Riiga oli plaanitud laupäeva hommikul ja kuna oli Tartus ka mõningaid asju ajada siis sai reede päeval Tartu liigutud. Jõudsin Tartu ja siis otsustas minu 535-el sidur, et tema ei taha seda tööd teha milleks ta loodud. Ehk siis enam ei lahutanud korralikult. Hetkel kahtkustan, et siduri ketta leevendus vedrudest üks on oma kohalt lahkunud ja kuskil vahel risti ( või midagi sellist ) Ehk siis piltlikult sidur lahutab, aga pitte ilusti ja selle kõige juures ka selline ebameeldiv hääl. Aga see kõik saab selgeks kui teisipäeval kast alt võetakse ja siis koos kasti renoveerimisega ka sidur korrastatud saab.
Ega olnudki midagi kui panin Tartus reisija ( elukaaslase ) maha ja koju tagasi, kus olemas ka teine auto. Võtsin siis selle ja uuesti Tartu poole tagasi.
Sõites Riia poole sai veel mõeldud, et see oligi vast hea, sest õuse mega kuumus ja selles autos töötav konditsioneer. Ehk siis mõnus ja jahe sõita. Riias sai kenasti käidud ja tagasi Eestisse sai ka jõudud suuremate viperdusteta. Aga häda hakkas kui Tartus sai õhtul koju liikuma hakkatud ja teepeal ees liikus traktor mille taga sai veidi aga väga aeglaselt liigelda. Ja kui ma siis sealt tagant otsustasin mööda kiirendada ( ütlen kohe ausalt, et pedaal põhjas ) ja toimus esimeselt käigult teisele vahetus ( automaat kastiga isend ) siis hakkas põhja all mega kolin ja ebameeldiv hääl. Ja tagant järgi oleks ju võinud rahulikumalt sõita, ega isu kiirelt koju jõuda oli suur.
Koheslt kahtustasin, et lahkus kardaani vahe pukk ja nii see ka oli, sest enne oli ka olnud kiirendusel vibratsiooni tunda.
Siis veidi mõtlesin, et mis teha? Aga mida sa ikka teed kui pole ei tööriistu, ega ka kanalit, et täpselt näeks mis seal all toimub. Sai siis hakkatud otsima, et kus seda teha saab. Õnneks ei pidanud kaugelt ostima, vast 1km sai vaikselt sõidetud ja leitud sellien koht kus kodus autosi remondidakse. Egas midagi auto kanalile ja vaatama mis seal siis toimub. Ja ega mingit üllatust sealt avanenudki kui vahe plekk sai ära võetud. Ehk siis purunenud oli pukki kummist osa ja laager lopendas selles pesas. Mees suht nõutu, et ega midagi teha saa ja mis salata isegi vatsin seda ja mõtlesin mida moodi ajutiselt seda lahendada. Sai veidi mõeldud ja kuna oloemas oli keevitus siis sai keskel olev laagri osa pukki külge kinni keevitatud ja pean tunnistama, et ega paremat ideed see het vst poleks olnud ka. Ja nii ma siis sõitsin kuskil 115km koju ja seda siis edukalt.
Ehk siis öösel sai õnnelikult koju
Kuigi jah sai mõlemad autod muudetud mõneks hetkeks mitte sõidetavaks.
Teeme siis sellest väikese ülevaate.
Sõit Riiga oli plaanitud laupäeva hommikul ja kuna oli Tartus ka mõningaid asju ajada siis sai reede päeval Tartu liigutud. Jõudsin Tartu ja siis otsustas minu 535-el sidur, et tema ei taha seda tööd teha milleks ta loodud. Ehk siis enam ei lahutanud korralikult. Hetkel kahtkustan, et siduri ketta leevendus vedrudest üks on oma kohalt lahkunud ja kuskil vahel risti ( või midagi sellist ) Ehk siis piltlikult sidur lahutab, aga pitte ilusti ja selle kõige juures ka selline ebameeldiv hääl. Aga see kõik saab selgeks kui teisipäeval kast alt võetakse ja siis koos kasti renoveerimisega ka sidur korrastatud saab.
Ega olnudki midagi kui panin Tartus reisija ( elukaaslase ) maha ja koju tagasi, kus olemas ka teine auto. Võtsin siis selle ja uuesti Tartu poole tagasi.
Sõites Riia poole sai veel mõeldud, et see oligi vast hea, sest õuse mega kuumus ja selles autos töötav konditsioneer. Ehk siis mõnus ja jahe sõita. Riias sai kenasti käidud ja tagasi Eestisse sai ka jõudud suuremate viperdusteta. Aga häda hakkas kui Tartus sai õhtul koju liikuma hakkatud ja teepeal ees liikus traktor mille taga sai veidi aga väga aeglaselt liigelda. Ja kui ma siis sealt tagant otsustasin mööda kiirendada ( ütlen kohe ausalt, et pedaal põhjas ) ja toimus esimeselt käigult teisele vahetus ( automaat kastiga isend ) siis hakkas põhja all mega kolin ja ebameeldiv hääl. Ja tagant järgi oleks ju võinud rahulikumalt sõita, ega isu kiirelt koju jõuda oli suur.
Koheslt kahtustasin, et lahkus kardaani vahe pukk ja nii see ka oli, sest enne oli ka olnud kiirendusel vibratsiooni tunda.
Siis veidi mõtlesin, et mis teha? Aga mida sa ikka teed kui pole ei tööriistu, ega ka kanalit, et täpselt näeks mis seal all toimub. Sai siis hakkatud otsima, et kus seda teha saab. Õnneks ei pidanud kaugelt ostima, vast 1km sai vaikselt sõidetud ja leitud sellien koht kus kodus autosi remondidakse. Egas midagi auto kanalile ja vaatama mis seal siis toimub. Ja ega mingit üllatust sealt avanenudki kui vahe plekk sai ära võetud. Ehk siis purunenud oli pukki kummist osa ja laager lopendas selles pesas. Mees suht nõutu, et ega midagi teha saa ja mis salata isegi vatsin seda ja mõtlesin mida moodi ajutiselt seda lahendada. Sai veidi mõeldud ja kuna oloemas oli keevitus siis sai keskel olev laagri osa pukki külge kinni keevitatud ja pean tunnistama, et ega paremat ideed see het vst poleks olnud ka. Ja nii ma siis sõitsin kuskil 115km koju ja seda siis edukalt.
Ehk siis öösel sai õnnelikult koju
Kuigi jah sai mõlemad autod muudetud mõneks hetkeks mitte sõidetavaks.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ei ole midagi.Greger kirjutas:milline ebaõnn. ag egas miadgi kui remontima hakata . endal tuleb E päeval esiamortide vahetus ning järgmine nv kastivahetus.
Saabki nõrgad lülid mis veel autol küljes vahetatud
Samas 5-sel oli plaanis nagunii kast üle käija ja saab 6-sel ehk sellest kiirenduse vibrast ka nüüd lahti
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.