Lisan omalt poolt siia, et ka aku võiks olla kere külge kinnitatud. Mainin seda seetõttu, et mulle on sattunud mitmel korral sellised autod, milledel eelnevad omanikud akukinnitust ebavajalikuks pidanud ja selle eemaldanud.Sõita sooviatele niipalju infoks et enne rajale ei saa kui tuleb läbida tehniline kontroll, selle viin mina isiklikult läbi. Igasugused ilma turvavarustuseta (mittetoimivate turvavöödega) ja leketega (õlilekked) autod jäävad raja äärde.
Rajapäev 11 juuni 2011
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tihti kasutatakse "hobi-võidusõitudel" aku kinnitamiseks ka lihtsalt koormarihmasid, st kinnituse puudumine ei ole takistuseks rajale minekul, ent tasuks aku kinnitamiseks koormarim(ad) kaasa võtta.trevi kirjutas:Lisan omalt poolt siia, et ka aku võiks olla kere külge kinnitatud. Mainin seda seetõttu, et mulle on sattunud mitmel korral sellised autod, milledel eelnevad omanikud akukinnitust ebavajalikuks pidanud ja selle eemaldanud.Sõita sooviatele niipalju infoks et enne rajale ei saa kui tuleb läbida tehniline kontroll, selle viin mina isiklikult läbi. Igasugused ilma turvavarustuseta (mittetoimivate turvavöödega) ja leketega (õlilekked) autod jäävad raja äärde.
Rapala linnas(veidi ka enne linna) toimuvad tee tööd hetkel, mööda viljandi maanteed kardirajani pääseb kenasti nii, et Tallinna poolt tulijatel probleemi pole aga kui läheneda märjamaa poolt siis tasub tulla rajale Türi poolset teed pidi.
Samas peab arvestama sellega Tallinnast tulles, et enne rapla linna oleva tanklani ei pääse.
Panen siia lingi ka kust saab täpsemat infot:
http://www.rapla.ee/public/files/T15%20 ... 250411.pdf
Samas peab arvestama sellega Tallinnast tulles, et enne rapla linna oleva tanklani ei pääse.
Panen siia lingi ka kust saab täpsemat infot:
http://www.rapla.ee/public/files/T15%20 ... 250411.pdf
E28 525e & E28 535i
Jaks kas mootor hakkas paremini toimima ka sul, tagasi teel?
Igaljuhul mina jäin ühe korraldajana väga rahule, sellise seltskonnaga on ürituse korraldamine tõeline rõõm.
Tänud veel ka ajavõttu tiimile kes on praegult korralikult punanahad, peale pikka päikese käes praadimist
Paar pilti ka rajapäevalt:
Igaljuhul mina jäin ühe korraldajana väga rahule, sellise seltskonnaga on ürituse korraldamine tõeline rõõm.
Tänud veel ka ajavõttu tiimile kes on praegult korralikult punanahad, peale pikka päikese käes praadimist
Paar pilti ka rajapäevalt:
E28 525e & E28 535i
Ülisuperhüper, ütleks.
Korraldajad said kõigega suurepäraselt hakkama, niiet täiega kiitust teile! Tore oli vaadata, et kõigil sõitmine nii käpas oli, ühtegi õnnetust ega äpardust ei juhtunudki. Mina olin ainuke, kes ohukaid kasutada sai, sest õlisurve kadus viimasel ringil kurvis ära ja see ehmatas ikka esmalt korralikult ära. Olin paraku selle tarkuse unustanud, et võiks õli siiski pisut üle normi olla rinkat sõites. Pidurid aga olid lõpuni ideaalsed, mis üllatas mind vägagi postitiivselt. Ütleks, et E34-jad olid rajal ikka üllatavalt tublid aga minu vana M20 vandus otseloomulikult Jaksi M motole alla ;). Pärast E34-jaga sõitmist päevalõpus tegin ka paar kiiremat ringi Rauno E21 325-ega ja rada tundus hoopis palju suurem ja ruumi oli tohutult järsku. Sinine püss oli muidugi 10 x äkilisem ka ja oleks vaid rehvid olnud, oleks Raunz juba päris kärmeid aegu saanud. Rullikad olid ka kõik ikka päris nobedad, lausa lust oli vaadata.. Ja muidugi oleks lootnud rohkem naisi näha kihutamas rajal aga Angelica (loodan, et nimega ei eksi) tegi lõpus juba vägagi kiireid aegu ja oli tubli.
Lühidalt:
Kõik oli Super!
Järgmise korrani! 8) :D
Korraldajad said kõigega suurepäraselt hakkama, niiet täiega kiitust teile! Tore oli vaadata, et kõigil sõitmine nii käpas oli, ühtegi õnnetust ega äpardust ei juhtunudki. Mina olin ainuke, kes ohukaid kasutada sai, sest õlisurve kadus viimasel ringil kurvis ära ja see ehmatas ikka esmalt korralikult ära. Olin paraku selle tarkuse unustanud, et võiks õli siiski pisut üle normi olla rinkat sõites. Pidurid aga olid lõpuni ideaalsed, mis üllatas mind vägagi postitiivselt. Ütleks, et E34-jad olid rajal ikka üllatavalt tublid aga minu vana M20 vandus otseloomulikult Jaksi M motole alla ;). Pärast E34-jaga sõitmist päevalõpus tegin ka paar kiiremat ringi Rauno E21 325-ega ja rada tundus hoopis palju suurem ja ruumi oli tohutult järsku. Sinine püss oli muidugi 10 x äkilisem ka ja oleks vaid rehvid olnud, oleks Raunz juba päris kärmeid aegu saanud. Rullikad olid ka kõik ikka päris nobedad, lausa lust oli vaadata.. Ja muidugi oleks lootnud rohkem naisi näha kihutamas rajal aga Angelica (loodan, et nimega ei eksi) tegi lõpus juba vägagi kiireid aegu ja oli tubli.
Lühidalt:
Kõik oli Super!
Järgmise korrani! 8) :D
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Ka pildid on nüüd olemas http://www.bmwclassic.ee/galerii/album869
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
.......korralik ilm, korralik korraldus, ilus rada - kõik nii nagu peab olema.
Aitäh Cardo, et sa tutvustasid mulle minu sõiduvead, kui areng nüüd tõimub peab M5 järgmine aasta juba pingutama.......
N.B. peavalu Eisma jaoks kooskõllastatud, "Mask" kiitis heaks ja suutis 2/3 küsimused ikka vastutus leida
Aitäh Cardo, et sa tutvustasid mulle minu sõiduvead, kui areng nüüd tõimub peab M5 järgmine aasta juba pingutama.......
N.B. peavalu Eisma jaoks kooskõllastatud, "Mask" kiitis heaks ja suutis 2/3 küsimused ikka vastutus leida
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
, jaaa see sõit jääb mul jupiks ajaks melde, eriti need Christophi müstilised jõuvõtted roolis , aga takkajärgi mõeldes, siis ega sul autol vist pidureid ei ole üldse, seega võta see töö kohe ette.
Üldiselt tegid kõik samu vigasid. Raja laius jääb kõigil kasutamata. Vasemasse kurvi tuleb siseneda raja paremast servast. Parem esimene ratas peab jääba 10 sm kaugusele asfaltkatte äärest ja auto peab asetsema tee äärega paraleelselt. Pidurdamise hetkeks peab auto olema sirgelt ja rool otse ja pidurdus peab olema terav, konkreetne järsk ja võimalikult lühike. Kurvi keerates võib julgelt kasutada ka nn lööki vastu pidurit, et anda esiratastele mass heaks kurvi keeramise jõuks ( rehvid lüüakse laiaks ja kontaktpind asfaldiga kasvab).
Kurvi keerati enamasti liiga vara ja sellega loodi ebasoodne kiirus kurvist väljumiseks (varajane apeks), kurvi soovitavalt keerata hiljem ja teravamalt ja leida see nn sirge kurvist väljumiseks.
Rajal leidke endale orientiirid, et kurvi pidurdan näiteks sellest rehvist möödudes hetk hiljem, selle joone juures või miskit sellist ja kurvist väljudes sihin seda tünni, rehvi või puud, mis just kellelegi meeldib, siis saad luua rütmi kuidas leida ühesugused tingimused ja siis varieerides nendega leida parimad orientiirid ja tehnikad kuidas asi just paremini õnnestus.
Üldiselt sõitsid kõik hästi, aga pea kõigi nende autodega saaks sõita sinna 1.00 piiridesse.
Ja tänud ka Christophile, loodan, et ma rehve väga siledaks ei sõitnud
"Kas ma pean tõesti sellele tünnile otsa sõitma ?? "
Üldiselt tegid kõik samu vigasid. Raja laius jääb kõigil kasutamata. Vasemasse kurvi tuleb siseneda raja paremast servast. Parem esimene ratas peab jääba 10 sm kaugusele asfaltkatte äärest ja auto peab asetsema tee äärega paraleelselt. Pidurdamise hetkeks peab auto olema sirgelt ja rool otse ja pidurdus peab olema terav, konkreetne järsk ja võimalikult lühike. Kurvi keerates võib julgelt kasutada ka nn lööki vastu pidurit, et anda esiratastele mass heaks kurvi keeramise jõuks ( rehvid lüüakse laiaks ja kontaktpind asfaldiga kasvab).
Kurvi keerati enamasti liiga vara ja sellega loodi ebasoodne kiirus kurvist väljumiseks (varajane apeks), kurvi soovitavalt keerata hiljem ja teravamalt ja leida see nn sirge kurvist väljumiseks.
Rajal leidke endale orientiirid, et kurvi pidurdan näiteks sellest rehvist möödudes hetk hiljem, selle joone juures või miskit sellist ja kurvist väljudes sihin seda tünni, rehvi või puud, mis just kellelegi meeldib, siis saad luua rütmi kuidas leida ühesugused tingimused ja siis varieerides nendega leida parimad orientiirid ja tehnikad kuidas asi just paremini õnnestus.
Üldiselt sõitsid kõik hästi, aga pea kõigi nende autodega saaks sõita sinna 1.00 piiridesse.
Ja tänud ka Christophile, loodan, et ma rehve väga siledaks ei sõitnud
"Kas ma pean tõesti sellele tünnile otsa sõitma ?? "
e28
Ülevaade sõitudest 11.06.2011 Raplas.
1 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring
Rauno E21 1,06,75 1,05,04
Priit E21 1,04,15 1,04,84
Lennukiga E30 1,04,38 1,02,21
Veiko E24 1,04,95 1,05,31
Roland E30 DNF 1,02,76
Kristina E34 1,04,46 1,05,99
Jaks E34 58,33 57,47
Angelika E36 1,12,93 1,12,58
2 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring
Rauno E21 1,04,13 1,04,58
Priit E21 1,02,75 1,03,93
Lennukiga E30 1,01,91 1,02,84
Veiko E24 1,03,80 1,04,27
Roland E30 1,02,82 1,02,56
Kristina E34 1,03,82 1,03,12
Jaks E34 58,57 57,91
Angelika E36 1,08,85 1,08,56
Tõnis E36 1,04,39 1,05,83
Priit E21 1,03,74 1,03,44
Lennukiga E30 1,02,54 1,01,94
Peale lõunat 3 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring
Rauno E21 1,04,58 1,04,68
Priit E21 DNF
Lennukiga E30 1,01,51 1,02,03
Roland E30 1,01,31 1,01,90
Kristina E34 1,02,00 1,02,88
Jaks E34 57,00 57,61
Angelika E36 1,09,73 1,08,08
Priit E21 1,03,94 1,04,81
Christoph E36 1,00,59 1,00,46
4 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring 3 ring
Rauno E21 1,04,21 1,01,54 1,03,96
Priit E21 1,04,00 1,04,12 1,05,82
Lennukiga E30 1,01,29 1,03,52
Roland E30 1,02,57 1,00,97
Kristina E34 DNF 1,02,28 1,03,28
Jaks E34 59,79 58,97
Angelika E36 1,09,73 1,08,08
Christoph E36 1,01,45 1,04,80
Jaks E34 58,16 58,04 58,34
Roland E30 1,06,01 1,05,74 1,06,93 1,04,50
Jaks E34 57,76 58,10 57,62
Rauno E21 1,04,22 DNF
1 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring
Rauno E21 1,06,75 1,05,04
Priit E21 1,04,15 1,04,84
Lennukiga E30 1,04,38 1,02,21
Veiko E24 1,04,95 1,05,31
Roland E30 DNF 1,02,76
Kristina E34 1,04,46 1,05,99
Jaks E34 58,33 57,47
Angelika E36 1,12,93 1,12,58
2 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring
Rauno E21 1,04,13 1,04,58
Priit E21 1,02,75 1,03,93
Lennukiga E30 1,01,91 1,02,84
Veiko E24 1,03,80 1,04,27
Roland E30 1,02,82 1,02,56
Kristina E34 1,03,82 1,03,12
Jaks E34 58,57 57,91
Angelika E36 1,08,85 1,08,56
Tõnis E36 1,04,39 1,05,83
Priit E21 1,03,74 1,03,44
Lennukiga E30 1,02,54 1,01,94
Peale lõunat 3 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring
Rauno E21 1,04,58 1,04,68
Priit E21 DNF
Lennukiga E30 1,01,51 1,02,03
Roland E30 1,01,31 1,01,90
Kristina E34 1,02,00 1,02,88
Jaks E34 57,00 57,61
Angelika E36 1,09,73 1,08,08
Priit E21 1,03,94 1,04,81
Christoph E36 1,00,59 1,00,46
4 voor
Sõitja Auto 1 ring 2 ring 3 ring
Rauno E21 1,04,21 1,01,54 1,03,96
Priit E21 1,04,00 1,04,12 1,05,82
Lennukiga E30 1,01,29 1,03,52
Roland E30 1,02,57 1,00,97
Kristina E34 DNF 1,02,28 1,03,28
Jaks E34 59,79 58,97
Angelika E36 1,09,73 1,08,08
Christoph E36 1,01,45 1,04,80
Jaks E34 58,16 58,04 58,34
Roland E30 1,06,01 1,05,74 1,06,93 1,04,50
Jaks E34 57,76 58,10 57,62
Rauno E21 1,04,22 DNF
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Minu autol kaal 1130 ning 140-145kw. Mu autol aga plokkdiffer ei töödanud korralikult ning rehvid olid parajad pastlad - pidamisega oli seetõttu palju probleeme. Lisaks sellele ma alles õpin sõitma ja kindlasti jäi ka mu sõidu taha natuke kinni
Alla minuti aeg ei tohiks sellele autole probleemiks olla, eks sügisesel rajapäeval peab ära tegema
Alla minuti aeg ei tohiks sellele autole probleemiks olla, eks sügisesel rajapäeval peab ära tegema
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008