Uunikute Talveralli 2012

Vasta
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Uunikute Talveralli 2012

Postitus Postitas ingmarp »

Talveralli tuleb taas, info Automoto foorumis:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid274229
Mina plaanin kindlasti osa võtta, aga seekord mitte BMW-ga
BMW 745iA Executive -84
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Mina ka kirjas ja nagu nendel rallidel tavaks, siis mitte BMW-ga. Sai üks naljakas peletis selleks otstarbeks soetatud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

ikka platsis, hai laiali paraku seeaasta...
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

24h peale registreerimise avamist on 60% kohtadest juba bronnitud :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Mõned kohad stardinimekirjas veel alles ja majutuskohad pmst täis.
E: minu pakutud kohad on nüüdseks kinni
BMW 745iA Executive -84
raits85
Postitusi: 365
Liitunud: 26 Nov 2007 18:55
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas raits85 »

oskab keegi ütelda,kas kõik kohad on juba täis ??
V2ike_Suur
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Jah, registreerimine on lõppenud.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Selgus, et meil on vist 2 kohta ehk pool maja Roostal välja pakkuda. Sai kommunikatsioonihäirete tõttu topeltbroneering tehtud. Seega olen avatud pakkumistele :)

Kohad ära lubatud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Kuidas siis Priidul rallil läks?
Arvatavasti sõitis tema minust oma E12 ja mina temast just kõige rohkem kordi mööda kuna ärplesime ja tolknesime üksteisel pidevalt kordamööda sabas.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Krt ja põrgu. Meie sportklassi II koht ja Hasso/Jaksi III koht läks kuidagi Märjamaalt väljasõidu nahka. :evil: Saime mõlemad 600 karistuspunkti.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

No jah.
Ainult ma ei saa täpselt aru milles see täpselt seisnes.
Kas pidi kuskile selle pulga pistma, aga ei näinud seda kohta. Või siis sellest, et läksime varem rajale :roll:
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Varem rajale minemises üldse asi ei olnud, sest aega ülde ei olnud fikseeritud. Ma arvan, et tean, kus meie apsaka tegime. Kolmanda LK finishist me otsustasime tankima minna ja sõitsime sealt LK trassist otse läbi, kust ka turiste lasti. Peale tankimist põrutasime trassile aga ei tulnud enam LK3 starti/finishisse tagasi. Legendist nägime, et lihtsalt oleks tulnud seda LK3 viivat tänavajuppi edasi tagasi sõita. Me ei osanud üldse arvatagi, et mingi väljumise aeg fikseeritaks, kuna katse aega hakati summeerima juba LK2 algusest + siis lõuna jne. Õhtul kodus uurin väheke legendi ja siis esitan protesti peakorraldaja ämma kassile :D
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Pulga pistmise koht oli LK-3 juures. Jaam oli seal märgi küljes, sinna oli vaja pärast lõunat ja LK-3 läbimist uuesti trassile minnes õigel ajal SI-pulk sisse pista.
Enam täpselt ei mäleta, aga oli vist nii, et "AKP 3 sisse" oli selle söömisele eelnenud platsilsõidu raja juures ja "AKP 3 välja" söömisele järgnenud platsi-metsaraja kontrollpunkti juures.
Viimati muutis ingmarp, 27 Veebr 2012 15:43, muudetud 1 kord kokku.
BMW 745iA Executive -84
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Oli see legendis ka kirjas? Ma nagu mäletan legendist kurja hoiatust, et mitte rohkem, kui 15 min enne ideaalaega ei tohtinud LK3 starti jõuda aga selleks ajaks oli niikuinii teadmatus, mis edasi sünnib ja nagu ma aru sain, siis seda ei pidanud vaadatama.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Mul pole legendi käepärast, aga seal on mingi veidi tigedam matemaatika selle LK-3 ja jõudmise ja väljumisega. Kohale jõudes seletasid kohtunikud igatahes, et ideaalajale on tund juurde liidetud ja seletasid ka selle "LK-3 välja" asja üle.
Me sõitsime "turistiloogikaga", s.t. eeldasime, et AKP-s saab karistuse kätte ja uus katse hakkab "nullist peale." Kuigi jah, legendi ühel lehel oli kõik ilusti kirjas, mis ajal kuskil olema peab. Aga kes siis manuali ikka lugeda viitsib :D
BMW 745iA Executive -84
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ingmarp kirjutas: Kohale jõudes seletasid kohtunikud igatahes, et ideaalajale on tund juurde liidetud ja seletasid ka selle "LK-3 välja" asja üle.
Vat seda +1h ma kuulsin aga väljumise kohta pulga toppimist mulle küll keegi ei rääkinud. Selle, et lõppaeg peab õige olema ja et kaotatud aeg tuleb tagasi sõita, küsisime igaks juhuks juba stardis üle ja enam "turistiloogikast" ei lähtunud
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Seda väljumist maina ka ei kuulnud kuskilt.
Aga eks siis peab järgmine aasta paremini lugema :wink:
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Legendis siiski olemas - SI-jaam! Mnjah ise loll või õigemini just lõunal tegime vahetuse ja istusin kaardilugeja kohalt rooli. Vähemalt saan kõik ajada kaardilugeja kaela :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
V2ike_Suur
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34

Postitus Postitas V2ike_Suur »

See Märjamaalt väljumine oli kuidagi keeruline jah. Oma arvates tegin seal aega parajaks kui Korra juhuslikult hr Veski tuli ja ütles, mis ja kuidas. Mul õnneks oli siis ainult 4 minutit üle ideaalaja, sai suht mõistlikult minema sealt.

Märjamaa teine LK jäi ka müstikaks. 3 ringi sõitsin, kas need oleks pidanud ka püüdma "ühte auku" sõita? Või üldaja peale? Mingit targetit igatahes ei öeldud, üldse väga kiirelt saadeti rajale. Isegi turvavöö pidin sõidu pealt kinnitama. Rääkimata käsipidurist, mille pealoleku tuvastasin esimeses "nõelasilmas". Aga muidu oli lõbus.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

LK-3 aegajalt hüüti Targetit ja kohtunikupreilidel(prouadel) oli see isegi paberilehele maalitud ning nad aegajalt lehvitasid seda
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta