Klassikaliste BMW'de rajapäev 19.05.2012
Klassikaliste BMW'de rajapäev 19.05.2012
Klassikaliste BMW'de rajapäev.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud siis nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
Ideed ja ettepanekud on oodatud.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 19.05.2012:
10:30-11:00 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:15 harjutus sõidud.
11.15 sõitjate koosolek.
11.30 Rajapäeva algus.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste 2 osa
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Tanel Vann 58183006
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 16 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5 Korraldaja ei teosta autodele tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata auto tehnilise seisundi sobivust üritusel osalemiseks.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:00
5.2.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.3 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.4 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas ).
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja, korraldamisega tegelevad isikud ja sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Rapla kardirada, Rapla.
Rajapäevale on oodatud siis nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
Ideed ja ettepanekud on oodatud.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 19.05.2012:
10:30-11:00 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:15 harjutus sõidud.
11.15 sõitjate koosolek.
11.30 Rajapäeva algus.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste 2 osa
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Tanel Vann 58183006
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 16 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5 Korraldaja ei teosta autodele tehnilist kontrolli, kuid tal on õigus hinnata auto tehnilise seisundi sobivust üritusel osalemiseks.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:00
5.2.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.3 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.4 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas ).
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja, korraldamisega tegelevad isikud ja sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Viimati muutis Jaks, 18 Mai 2012 17:35, muudetud 2 korda kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Kõik on originaal. Üritame hoida originaalkorras seda autot. Tegemist siis puhta vanakooliga(küll jah, mitte haininalise klassikaga), 138 KW R6 mootor, automaatkast. Meie peres vähemalt 3 aastat. NB sõidab igapäevaselt sellega naisterahvas(minu küljeluu). Loodame rajal nn. naiste klassis osaleda. Muidugi kergemate ja korralikumate 3xx ja 5xx seeria vastu ei saa, aga E32 on klass omaette.Kristina5 kirjutas:Mina isiklikult tahaks küll E32 väga näha rajal. Kas auto on originaalvedrustusega?
Oleme tavaliselt Raplas käinud söömas, kardan et endal pole mahti, et grillida.E28TLN kirjutas:Toitlustamine.
Lõuna ajal ilmselt kõht tühjaks läheb. Kas siis tuleb vahepeal Raplasse minna, või on kohapeal ühine grillimine. Tõnise juures toimis täitsa.
Aga kui soov on siis minu poolest võivad grilli tahtjad oma varustusega ka grillida kohapeal.
E28 525e & E28 535i