Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Rajapäev ja kevadgrill 17.05
See aasta otsustasime ühendada rajapäeva ja kevadgrilli ühele kuupäevale, milleks on 17.05.
Rajapäev toimub traditsiooniliselt Rapla kardirajal. Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Üritus on suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks. Oodatud on ka pealtvaatajad ja abilised. Päeva esimeses osas toimub osavuse ja oma auto tundmise peale väike võistlus. Peale lõunat saab igaüks oma autoga omas tempos sõita, toimub ajavõtmine.
Peale rajapäeva lõppu toimub kevadgrilli osa. Rajast jääb see umbes 25km kaugusele. Kohapeal on ootamas grill, saun ja mõnus istumine. Kaugemalt tulijatel on võimalus ka kohapeal ööbida.
Ootan aktiivset osavõttu
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 17.05.2014
10:30-11:30 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutus sõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
17:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
17:30 Sõidame kevadgrilli asukohta
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Pangaülekandega tasudes maksta "Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi" arvele Swedbank'is IBAN: EE872200221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X), selgituseks palume märkida Rajapäev ning sõitja nimi.
8.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
9. Vastutus
Klassikaliste BMW'de Klubi poolt korraldatud Klassikaliste BMW'de rajapäeval osaleja kinnitab oma allkirjaga, et on tutvunud rajapäeva juhendiga ja järgib kõiki juhendis märgitud nõudeid.
Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades käesoleva kinnituskirja.
Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Ajavõtmine toimub EBK gps põhise süsteemiga. Rikete või tõrgete korral mõõdetakse ringiajad stopperitega.
Kevadgrillile tulijatel tuleb omalt poolt kaasa võtta liha ja soovi korral alkohoolsed joogid. Klubi poolt on grillitarbed, nõud, toorsalat ja muu vajalik. Kevadgrillil eraldi osavõtu tasu ei ole. Võimalus on ka kohapeal ööbida. Olemas on suur telkimisala ja 2 kämpingut(mõlemasse mahub 5 inimest).
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
Rajapäev toimub traditsiooniliselt Rapla kardirajal. Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Üritus on suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks. Oodatud on ka pealtvaatajad ja abilised. Päeva esimeses osas toimub osavuse ja oma auto tundmise peale väike võistlus. Peale lõunat saab igaüks oma autoga omas tempos sõita, toimub ajavõtmine.
Peale rajapäeva lõppu toimub kevadgrilli osa. Rajast jääb see umbes 25km kaugusele. Kohapeal on ootamas grill, saun ja mõnus istumine. Kaugemalt tulijatel on võimalus ka kohapeal ööbida.
Ootan aktiivset osavõttu
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 17.05.2014
10:30-11:30 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutus sõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
17:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
17:30 Sõidame kevadgrilli asukohta
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Klassikaliste BMW'de Klubi.
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Pangaülekandega tasudes maksta "Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi" arvele Swedbank'is IBAN: EE872200221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X), selgituseks palume märkida Rajapäev ning sõitja nimi.
8.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
9. Vastutus
Klassikaliste BMW'de Klubi poolt korraldatud Klassikaliste BMW'de rajapäeval osaleja kinnitab oma allkirjaga, et on tutvunud rajapäeva juhendiga ja järgib kõiki juhendis märgitud nõudeid.
Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades käesoleva kinnituskirja.
Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Ajavõtmine toimub EBK gps põhise süsteemiga. Rikete või tõrgete korral mõõdetakse ringiajad stopperitega.
Kevadgrillile tulijatel tuleb omalt poolt kaasa võtta liha ja soovi korral alkohoolsed joogid. Klubi poolt on grillitarbed, nõud, toorsalat ja muu vajalik. Kevadgrillil eraldi osavõtu tasu ei ole. Võimalus on ka kohapeal ööbida. Olemas on suur telkimisala ja 2 kämpingut(mõlemasse mahub 5 inimest).
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Kus kandis grill saab toimuma?
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Pakun grillimiseks ja murumängudeks oma maakohta Raplamaal, Vahastu külas.
Viimati muutis ainarv, 07 Apr 2014 22:46, muudetud 1 kord kokku.
Bayerische Motoren Werke E24 635CSi "88
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Unustasin esimeses postituses mainida, et meid võõrustabki Ainar.ainarv kirjutas:Pakun oma maakohta Raplamaal, Vahastu külas.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Täpne asukoht ja umbkaudne teepikkus delfi.ee kaardi abiga.
- Manused
-
- Pilt asukohast
- image.jpg (2.83 MiB) Vaadatud 15425 korda
Bayerische Motoren Werke E24 635CSi "88
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Samal kuupäeval toimub auto24ringil EMV. Seega kahjuks jääb jälle rajapäev vahele
Carclassic OÜ
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Nii
Oleks ka ise tulemas.
Kas kellaajad ka juba paigas?
SalmA
Oleks ka ise tulemas.
Kas kellaajad ka juba paigas?
SalmA
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Kas osavõtutasud ka teada juba?
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Täpne ajakava ja lõplik info tuleb selle kuu jooksul. Rajale pääsemise hinda pole plaanis tõsta ja rajapäeva algus on tõenäoliselt sama, mis alati.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Ei ole kunagi käinud, seega pole aimu ei aegadest ega hindadest, või on see ainult klubiliikmete üritus?
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Ei ole klubiliikmetele ainult, rajapäeva hind oli bemaristile tänavalt 15€
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Kuidas suhtutakse konkreetsel üritusel külg ees sõitmisele ? Seda muidugi Bmw märki kandva masinaga.
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Raja haldajaga eraldi kokkulepet pole, et driftitrenni teha võiks. Seega driftitrenni ka teha ei saa sellel üritusel. Kui tullakse ikka rada sõitma ja mõnes kurvis külg ette läheb ei juhtu midagi, aga spetsiaalselt külg ees sõitma ei saa tulla.V1llu1 kirjutas:Kuidas suhtutakse konkreetsel üritusel külg ees sõitmisele ? Seda muidugi Bmw märki kandva masinaga.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Uuendasin esimest postitust.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Kas osalemiseks on vajalik eelregistreerimine? Tulen E30 Bauriga
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Hea kui siin teemas tulekust teada annad. Tulla võivad ka viimase hetke otsustajad, eelregistreerimist pole.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
On ka plaan tulla vaatajaks kui jõuab ja ka õhtul grillile. muidugi sõltub auto valmis saamisest.
Re: Rajapäev ja kevadgrill 17.05
Kes veel kõhkleb, kas tulla või mitte siis kehva ilma seekord vabanduseks ei saa tuua, sest hetkel lubab päikesepaistelist ilma ja 20 kraadi kanti sooja
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn