Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi ja Eesti BMW Klubi rajapäev.
Rapla kardirada, Rapla. 31.05.2015 (pühapäev)
Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 31.05.2015:
10:30-11:30 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutussõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi ja Eesti BMW Klubi
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50 ja Madis Meristo
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Ülekandega tasuda "Eesti Klassikaliste BMW'de klubi" arvele Swedbank'is IBAN: EE872200221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X), selgituseks palume märkida sõitja nimi ja sõiduk.
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Oma tulekust palume teemas teada anda.
Rapla kardirada, Rapla. 31.05.2015 (pühapäev)
Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 31.05.2015:
10:30-11:30 (orienteruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutussõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi ja Eesti BMW Klubi
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50 ja Madis Meristo
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Ülekandega tasuda "Eesti Klassikaliste BMW'de klubi" arvele Swedbank'is IBAN: EE872200221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X), selgituseks palume märkida sõitja nimi ja sõiduk.
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Oma tulekust palume teemas teada anda.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Palun tähele panna, et üritus toimub seekord pühapäeval mitte laupäeval nagu tavaliselt, sest polnud võimalik muid sobivaid kuupäevi broneerida.
Ajavõtmine toimub EBK gps põhise süsteemiga. Rikete või tõrgete korral mõõdetakse ringiajad stopperitega.
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Kindlasti kontrollida, et aku oleks korralikult kinni. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
Ajavõtmine toimub EBK gps põhise süsteemiga. Rikete või tõrgete korral mõõdetakse ringiajad stopperitega.
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Kindlasti kontrollida, et aku oleks korralikult kinni. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Aeg on autod rajapäeva jaoks valmis panna
Mul on hea meel teatada, et United Motors toel on võimalik rajapäeval näha kohapeal uut facelift-i läbinud BMW M135i.
Rajal näeme
Mul on hea meel teatada, et United Motors toel on võimalik rajapäeval näha kohapeal uut facelift-i läbinud BMW M135i.
Rajal näeme
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Loodan, et jõuan valmis selle aasta projektiga, kui mitte siis 5 seeriaga kindlasti kohal.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Võimalik et toon Bauri ka kohale. Rajale mitte.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Masendavalt väike huvi kahe klubi peale. Aktsiooni oli rohkem, kui rubla eest. Aga nagu raja omanik ütles: "Inimesed terved ja raual valus ei ole"
Kui paparazzol aega siis ehk saab millalgi pilte ka näha.
Kui paparazzol aega siis ehk saab millalgi pilte ka näha.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Kas sademed lakkasid ja jõudis rada kuivada enne ürituse lõppemist?
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 739
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Sai käidud ja natuke juttu puhutud. Suured tänud Raunole korralduse eest ja järgmine kord luban ka rajale tulla.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Rada sai päris kuivaks ürituse lõpuks.
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Rando pildid üritusest:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/tegemised/rada0515/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paraku on pildid ainult hommikusest trennist ja siis peale suurt vihmasadu ajast niiet mitmeid autosid piltidel pole.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/tegemised/rada0515/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paraku on pildid ainult hommikusest trennist ja siis peale suurt vihmasadu ajast niiet mitmeid autosid piltidel pole.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Täpsussõidu tulemused:
Täpsussõit nägi seekord selline välja, et sõita tuli 2 ringi võimalikult samasuguse ajaga. Konks oli asja juures see, et üks ring tuli sõita päripäeva ja teine vastupäeva.
Täpsussõit nägi seekord selline välja, et sõita tuli 2 ringi võimalikult samasuguse ajaga. Konks oli asja juures see, et üks ring tuli sõita päripäeva ja teine vastupäeva.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Kas saan õigesti aru, et Rapla on nüüd vaid kartidele!?