O:500 seeria "haikala"
O:500 seeria "haikala"
soov olex siis oma kogu yhe viiese haikalaga täiendada . võib olla nii 518, 520, 525 (528 ja 535 jätax seekord hinna tõttu välja ). samuti ei soovi diislit ja automaat kastiga isendeid. hinnaklass võix jääda 10 kilo kanti, muidugi olenevalt seisukorrast ka vastav hind . lisax peax autol olema kehtiv ylevaatus.
romusid ja rimakaid palux mitte pakkuda, samuti ei tõsta minu silmis auto hinda igasugu kodukootud tjuuning
pakkumised teha siia või PS.
romusid ja rimakaid palux mitte pakkuda, samuti ei tõsta minu silmis auto hinda igasugu kodukootud tjuuning
pakkumised teha siia või PS.
10 kilo on lihtsalt nn. ymar nr mille ymber annab mängida. samas kui hetke turgu vaadata siis myygis olevatest masinatest ei ole kyll yxki yle 10..12 kilo väärt (v.a. 535-ed). kui leiax mõne ylikorraliku isendi siis polex kahju ka mitu korda rohkem välja käia, aga selliseid kahjux pole
paljud väidavad et neil väga heas korras ja nõuavad hingehinda aga kui uurima lähed siis tuleb vigu robinal ( ma ei mõtle siin pisivigu ja ei loodagi tehase korras masinat leida). ning samuti ei ole ma nõus ostma autot kus omanik tahab kõik raha mis ta sinna tagunud on tagasi saada ja hind on ulmeline. mitte yhegi autoga ei saa kogu raha mis sinna taotud tagasi.
minu pakutud hinnaklass jääb ikkagi samax ja kui keegi pakub midagi mida ta kallimax hindab siis pakkumise võib alati teha, ja kui tõesti on masin seda hinda väärt siis võib ka kaubax minna
paljud väidavad et neil väga heas korras ja nõuavad hingehinda aga kui uurima lähed siis tuleb vigu robinal ( ma ei mõtle siin pisivigu ja ei loodagi tehase korras masinat leida). ning samuti ei ole ma nõus ostma autot kus omanik tahab kõik raha mis ta sinna tagunud on tagasi saada ja hind on ulmeline. mitte yhegi autoga ei saa kogu raha mis sinna taotud tagasi.
minu pakutud hinnaklass jääb ikkagi samax ja kui keegi pakub midagi mida ta kallimax hindab siis pakkumise võib alati teha, ja kui tõesti on masin seda hinda väärt siis võib ka kaubax minna
Aga on seal vahet kas maksad selle summa, mida eelmine omanik on auto korda tegemiseks sinna sisse tagunud ja saad korraliku masina, või ostad sellise, mis vajab raha sissetagumist ja sul võib kuluda samasugune rahasumma + aeg. Olen viimasel ajal veendunud, et aeg on väga piiratud ressurs ja sellest tulenevalt ka suht kallis.HAIRIDER kirjutas:ning samuti ei ole ma nõus ostma autot kus omanik tahab kõik raha mis ta sinna tagunud on tagasi saada ja hind on ulmeline. mitte yhegi autoga ei saa kogu raha mis sinna taotud tagasi.
to ruut: ok toon sulle yhe näite mida mõtlesin- oletame, 84a 520, eelmine omanik ostis ntx 9kiloga, siis läx kast, siis sidur, siis tahtis kere keevitust, siis lõid vargad akna sisse ja lõhkusid konsooli ära, siis lendas kajakas esiaknasse, siis võttis solkkytust ja mootor tahtis remonti, siis oli vaja amorte vahetada jne. ehk siis remondi ja juppide peale kulus ntx 15kilo ja nyyd kui myyb siis tahab 25kilo saada ehki turuhind on 8kilo
ehk siis tahab kogu raha mis sisse tagunud on tagasi saada, et ei jääx kahjumisse.
samas ntx kui keegi myyb siga heas korras e28 millel pea kõik on vahetatud ja remonditud, siis talle on see maxma läinud u. 90kilo, aga kas ta leiax sellele 90 000 eest ostja? vaevalt, vähemalt mitte eestist.
või ntx hetkelgi myygil mitu 600 haid mis on suht heas korras ja hind ei ole ka väga ulmeline, aga millegipärast keegi ei taha. kuna sellise summa eest lihtsalt ostetaxe muid (uuemaid) masinaid, v.a. mõni fanat kel peab ka kõvasti pappi olema et pidada nii hobi autot kui ka igapäeva sõidukeid. ja ka hobiautot tahetaxe ikkagi võimalikult odavalt kätte saada.
tuli kyll pikk ja võibolla loll jutt aga loodan et said aru mida mõtlesin eelmise omaniku raha tagasi saamises.
ehk siis tahab kogu raha mis sisse tagunud on tagasi saada, et ei jääx kahjumisse.
samas ntx kui keegi myyb siga heas korras e28 millel pea kõik on vahetatud ja remonditud, siis talle on see maxma läinud u. 90kilo, aga kas ta leiax sellele 90 000 eest ostja? vaevalt, vähemalt mitte eestist.
või ntx hetkelgi myygil mitu 600 haid mis on suht heas korras ja hind ei ole ka väga ulmeline, aga millegipärast keegi ei taha. kuna sellise summa eest lihtsalt ostetaxe muid (uuemaid) masinaid, v.a. mõni fanat kel peab ka kõvasti pappi olema et pidada nii hobi autot kui ka igapäeva sõidukeid. ja ka hobiautot tahetaxe ikkagi võimalikult odavalt kätte saada.
tuli kyll pikk ja võibolla loll jutt aga loodan et said aru mida mõtlesin eelmise omaniku raha tagasi saamises.
aga kes on maininud et tahan saada 8kilo eest autot mis peax ilma remondita kaua kaua vastu ja hai mis sõidab ja remonti ei vaja ning saab ka ylevaatuselt läbi, ehk siis aint vala bensu ja sõida saab isegi palju odavamalt. ainult et ise olen jäänud mõne hea kala ostuga hiljax või siis pole vastanud minu ootustele. siin samas foorumis myydi samuti hiljuti yhte haikala 7000.- ja teist 4000.- mõlemad ylevaatusega ja sõitvad, nii et yle ei tasu ka turgu hinnata.
Nojah see 7k käis vahepeal minu käest läbi. Tõsi ta on, et selle raha eest oli autot küll aga ülevaatust poleks see praegu läbinud - esiklaasis mõra. Samuti ei tea mida TÜV tegijad oleks mädanenud stangede kohta öelnud.
Ma eespool kirjutasingi, et sellise odava hai leidmine on juhuse asi ning müüjal peab olema juba suht siiber sellest müügist. Konkreetset masinat müüdi juba aprillist/maist ja alguses oli hind pea kahekordne. Lisaks oli müüdav auto Tallinnast kaugel ja nõrgima võimaliku mootoriga.
Aga aitab OT-st. Kui juhtub, et selle 7k hai uuele omanikule auto ei meeldi, tuleb see uuesti müüki.
Ma eespool kirjutasingi, et sellise odava hai leidmine on juhuse asi ning müüjal peab olema juba suht siiber sellest müügist. Konkreetset masinat müüdi juba aprillist/maist ja alguses oli hind pea kahekordne. Lisaks oli müüdav auto Tallinnast kaugel ja nõrgima võimaliku mootoriga.
romusid ja rimakaid palux mitte pakkuda
Sellest esimesest lausest võis välja lugeda, et tahad heas korras autot.aga kes on maininud et tahan saada 8kilo eest autot mis peax ilma remondita kaua kaua vastu
Aga aitab OT-st. Kui juhtub, et selle 7k hai uuele omanikule auto ei meeldi, tuleb see uuesti müüki.
mis sellest autost arvate, kas keegi on vaatamas käinud???
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tervist, olen natuke kursis selle e28 ostmisega kuna sai isegi juunis ostetud 525i. Ütleme nii et auto hind oli 2000 krooni, arvestades seda, et peal on siis m30 mootor ja automaatkast.Puuduvad: luuk, el aknad, ainult 1x el peegel, ühesõnaga kõige lihtsam.Asja plussiks oli üli hea korras salong, kõik vaibad ja istmeriided ning matid väga väga ilusad. Eriti hea meel on kere seisukorra üle.Esi klaas mõraga.Masin oli 9 aastat vanemate inimeste käes. Tuju oli laes ja siis hakkas pihta;kõigepealt pidurid, ilma milleta on automaadiga üsna keeruline sõita ,esisild mis oli ikka eriti kallis minu arust, olles enne kogu aeg e21-ga sõitnud sumps, üks esilaager(mis ilmnes tartu sõidul, väga ebameeldiv üllatus), õlid-filtrid-küünlad, ühesõnaga 15 kilo läks kohe otsa, ning vahetamist ootavad taga laagrid, poolassi kummid-õõtsa puksid, kõik amordid, sumps ning lõppu ei paista ahjah klapisääre tihendid, krt teab mis sealt mootorist veel koorub Ma olen nõus et sõita saab hetkel kui välja arvata undavad laagrid ja merehaige olek aga ega hetkel midagi muud küll ei ole. ega ma teagi kas seda autot mis hairaider otsib saab igapäeva sõiduks, kuna ta on väga väga hea auto või pühapäeval ringi sõitmiseks? V-b tuleks see enne selgeks teha? see et mõne masina eest küsitakse 25 kilo on minuarust väga heahind veel... Kõige lihtsam; kui oled hinna peal väljas, enne kui ostad mine kuskilt töökojast või ülevaatuspunktist läbi, lase kõik võimalikud testid teha, eriti kui hea kui saaksid hüdrostendi peale ka ja kõige tähtsam; püüa ise ka oma silmaga neid asju seal jälgida, siis on sul selge pilt, mitte et onu Kalle ütles et sai vahetatud.... siis on sul võimalus edasi kalkuleerida või mõelda, nii et jõudu
Ja olgu öeldud et masin ei näe küll mingi rimakas välja Hind ei määra midagi hea auto puhul, seisukord määrab ja just kere seisukord
Ja olgu öeldud et masin ei näe küll mingi rimakas välja Hind ei määra midagi hea auto puhul, seisukord määrab ja just kere seisukord
Pakkuda 83a 525i 110kw. Ainsana tahab vahetamist sidur, mis tuleb autoga kaasa. Autol stereo, alarm, kesklukk. Oma vanuse kohta väga korralik. Ülevaatus puudub, kuna keegi ei sõida. Hind 12500.- EEK Võin ise teha ülevaatuse ja vahetada siduri kuid need kulud lisanduvad hinnale. Auto asub tartust 20km viljandi poole. Info:
5123999 Lauri
56662099 Tambet
5123999 Lauri
56662099 Tambet
tänud akuulale suht pika ja põhjaliku vastuse eest ja tean et mis odavalt saadud see hakkab kord ikkagi lagunema ja korras hoidmisex tuleb palju pappi sisse taguda, ning need kes seda juba teinud on ei taha sellisest autost väikse raha eest loobuda.
hetkel kõigile pakkujatele PS-d saadetud.
ja ikka ootan uusi pakkumisi
hetkel kõigile pakkujatele PS-d saadetud.
ja ikka ootan uusi pakkumisi
mul siin üks e28 520 87 aasta pakkuda, kere on korras , mõningaid väikseid iluvigasid leiab, auot sõitis viimati moodund talv , mootoris tahab tegemist kaan , klapisääre tihendid on läbi ja klapp tiksub ka , muidu käima läheb ilusti, sillaosas mingeid kolkse küll ei täheldnad. Ahjaa auto valget värvi siis, sinaka sisuga , sisu korralik, masin ostetud tartust platsilt eelmise aasta suvel ja enne seda tuli see lõuna-prantsusmaalt. Kesklukku ja singna ei ole. Veel üks asi tosoool kaob kuhugi, mootorisse õliga segamini ei jookse see kindel , talvel kui käis siis vaatasin auto alla seal ka lume peal nagu märg ei olnud, ise arvan et äkki sisemine soojendusradikas ajab läbi aga pole aega olnud seda lahti võtta ja uurida, nii ta siis seisab mul , aega pole sellega tegeleda ja tahaks, et keegi ta enda hoole alla võtaks , autost saab assja küll lihtsalt tahab natuke käe külgepanemist. Kordategemis kulud ei tohiks ka suured olla, mõtlen just mootori osas(uued sääre tihendid ja äkki tõukuri eksentrikud ka, vanasid saab tegelt lihvida ka pingis kui aint abinõu valmis teed ) . Masin asub tallinnas ja vaatama saab tulla pea igapäev õhtupoole. nr51911366. Mootor tal siis m20b20 tüüpi. Hinnast võiks rääkida kohapeal.
Kas tegemist on selle autoga ?:Marko_N kirjutas:mul siin üks e28 520 87 aasta pakkuda, kere on korras , mõningaid väikseid iluvigasid leiab, auot sõitis viimati moodund talv , mootoris tahab tegemist kaan , klapisääre tihendid on läbi ja klapp tiksub ka , muidu käima läheb ilusti, sillaosas mingeid kolkse küll ei täheldnad. Ahjaa auto valget värvi siis, sinaka sisuga , sisu korralik, masin ostetud tartust platsilt eelmise aasta suvel ja enne seda tuli see lõuna-prantsusmaalt. Kesklukku ja singna ei ole. Veel üks asi tosoool kaob kuhugi, mootorisse õliga segamini ei jookse see kindel , talvel kui käis siis vaatasin auto alla seal ka lume peal nagu märg ei olnud, ise arvan et äkki sisemine soojendusradikas ajab läbi aga pole aega olnud seda lahti võtta ja uurida, nii ta siis seisab mul , aega pole sellega tegeleda ja tahaks, et keegi ta enda hoole alla võtaks , autost saab assja küll lihtsalt tahab natuke käe külgepanemist. Kordategemis kulud ei tohiks ka suured olla, mõtlen just mootori osas(uued sääre tihendid ja äkki tõukuri eksentrikud ka, vanasid saab tegelt lihvida ka pingis kui aint abinõu valmis teed ) . Masin asub tallinnas ja vaatama saab tulla pea igapäev õhtupoole. nr51911366. Mootor tal siis m20b20 tüüpi. Hinnast võiks rääkida kohapeal.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1125499861
E34 & E32
nyyd siis veendutud selles et kui soovid ise head masinat myya siis tahavad kõik seda mega odavalt saada, ehk siis kui myyd ntx 10kiloga heas korras autot siis ei ole keegi huvitatud ja kõik väidavad et selle turuhind on ~7 kilo. samas kui paljud ise pyyavad oma palju hullemaid autosid myya palju kallimalt, ise veel oma hinda õigustades, krt ....
väike uuendus ka autole esitatavates nõudmistes.
sai leitud et suuremat remonti vajavaid ja väga odavaid exemplare ei soovi, nii et teex siis miinimum hinnax 10 000 ja nõudmisex selle et kui kohe ylevaatusele lennata läheb läbi. rõhutan veel seda et ostuhind olex alates 10 000 (see siis neile kes väidavad et 10 kiloga ei saa sellist masinat) ja nõutud on hea seisund.
väike uuendus ka autole esitatavates nõudmistes.
sai leitud et suuremat remonti vajavaid ja väga odavaid exemplare ei soovi, nii et teex siis miinimum hinnax 10 000 ja nõudmisex selle et kui kohe ylevaatusele lennata läheb läbi. rõhutan veel seda et ostuhind olex alates 10 000 (see siis neile kes väidavad et 10 kiloga ei saa sellist masinat) ja nõutud on hea seisund.