M: E21 318i 1982 varuosadeks
M: E21 318i 1982 varuosadeks
Müüa BMW 318i E21 '82 manuaal
Pildid: http://nagi.ee/photos/jonx/sets/278423/301198/ (aja jooksul lisab ka pilte)
Masinale peale pandud E30 pritse + õhuvõtt. Aku kaabel on viidud pakiruumi. Masin hetkel ei sõida, vajab juhtmestikku pealepanekut, millega ise enam pole aega tegeleda. Juhtmestik olemas + aju olemas. Aiste vahel olev mootor on läbinu kap-remondi aasta tagasi. Pea on tehtud Eiki Lille poolt. Karteripõhi on E30 alt(kaheosaline).
Kõik müüks korraga, mis piltidel näha. Kui korraga keegi ei taha umbes kuu jooksul, siis läheb masin lammutamisse ja hakkab jupitamine.
Varuosadest kiire loend mis kaasa saab (aja jooksul täiendan):
1. E21 323'i esimesed püstakud ning tagumised ketastegaõõtsad koos supportitega
2. Varumootor M10B16 karpaga(kubatuur sellel peaks olema vist 1,8L)
3. Uus aku (piltidel ei leidu ja mäletamist mööda oli kas 55AH või 62AH akuga)
4. M10 Käigukast (5käiguline E30 alt, sobitamiseks vajab parajat kardaani)
5. M10 Siduriketas + korv
6. M10 Õlipump
7. M10 Veepump
8. 3 tagutuld (üks katkine, kaks mõralist)
9. 2 tulelise "prillid"
10. vasak suunatuli + lisaklaas
11. Küljes Blaubunkti kasettmakk
12. Lisaks veel mingisugune Philipsi kasetikas
13. Kolvid M10B18 (L-jet pritsega e30 mootorist pärit)
14. M10 Ketid (õlipumba ja nn. mootorikett)
15. M10 Jahutussärgi vasktoru
16. M10 Lõdvikuid erinevaid
17. Termosiduriga M20 mootori ventikas (ei tea kuidas selline üldse minu varasalve sai
18. M10 Nookureid leiab ka vähemalt komplekti, kui otsida.
19. E21 M10 K-jet õhuvõtja kopsik suhteliselt uue filtriga
jne...
Lisainfoks: Arvel 318i,na. Kindlustus ja TÜV puudub.
Pakkumised on oodatud PS'i või E-posti teel.
Tervitades,
Mikk
Pildid: http://nagi.ee/photos/jonx/sets/278423/301198/ (aja jooksul lisab ka pilte)
Masinale peale pandud E30 pritse + õhuvõtt. Aku kaabel on viidud pakiruumi. Masin hetkel ei sõida, vajab juhtmestikku pealepanekut, millega ise enam pole aega tegeleda. Juhtmestik olemas + aju olemas. Aiste vahel olev mootor on läbinu kap-remondi aasta tagasi. Pea on tehtud Eiki Lille poolt. Karteripõhi on E30 alt(kaheosaline).
Kõik müüks korraga, mis piltidel näha. Kui korraga keegi ei taha umbes kuu jooksul, siis läheb masin lammutamisse ja hakkab jupitamine.
Varuosadest kiire loend mis kaasa saab (aja jooksul täiendan):
1. E21 323'i esimesed püstakud ning tagumised ketastegaõõtsad koos supportitega
2. Varumootor M10B16 karpaga(kubatuur sellel peaks olema vist 1,8L)
3. Uus aku (piltidel ei leidu ja mäletamist mööda oli kas 55AH või 62AH akuga)
4. M10 Käigukast (5käiguline E30 alt, sobitamiseks vajab parajat kardaani)
5. M10 Siduriketas + korv
6. M10 Õlipump
7. M10 Veepump
8. 3 tagutuld (üks katkine, kaks mõralist)
9. 2 tulelise "prillid"
10. vasak suunatuli + lisaklaas
11. Küljes Blaubunkti kasettmakk
12. Lisaks veel mingisugune Philipsi kasetikas
13. Kolvid M10B18 (L-jet pritsega e30 mootorist pärit)
14. M10 Ketid (õlipumba ja nn. mootorikett)
15. M10 Jahutussärgi vasktoru
16. M10 Lõdvikuid erinevaid
17. Termosiduriga M20 mootori ventikas (ei tea kuidas selline üldse minu varasalve sai
18. M10 Nookureid leiab ka vähemalt komplekti, kui otsida.
19. E21 M10 K-jet õhuvõtja kopsik suhteliselt uue filtriga
jne...
Lisainfoks: Arvel 318i,na. Kindlustus ja TÜV puudub.
Pakkumised on oodatud PS'i või E-posti teel.
Tervitades,
Mikk
Viimati muutis jonx, 13 Aug 2010 08:10, muudetud 1 kord kokku.
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
nu tume joon oleks kuskil 10 tuhande piirimail...
Lisan veel, et mootori remont hõlmas endas: vända lihv, vastavas mõõdus uued raamsaaled ja kepsusaaled(esimene remont), uued kolvirõngad(STD mõõt.. silindrid ei olnud kulunud), kaan sai ka taastatud asjatundja poolt, nagu varem mainitud ning loomulikult kõik uued tihendid/simmerid!
Kõik detailid said muidugi piinlikult puhastatud enne mootori koostamist.
Kolvid läksid sisse ikkagi K-jet pritse omad (neil on "torn" suurem ja seega ka surveaste)
Paar hägust pilti:
Remonditud kaas http://static2.album.ee/files/940/81/la ... 8_oBOr.jpg
Ja velgedest, millel auto veereb.. natuke prügised http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 1_YTjt.jpg
ning rehvid, mis nendel peal on.. muster on korralik veel http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 3_uzzH.jpg
Ja E30 M10 5k-käigukastist http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 5_Wwuw.jpg
Saab kaasa ka E21 323/320 esituled http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 3_Nnkk.jpg
Ja paar jubinat veel http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 1_VvPL.jpg
Lisan veel, et mootori remont hõlmas endas: vända lihv, vastavas mõõdus uued raamsaaled ja kepsusaaled(esimene remont), uued kolvirõngad(STD mõõt.. silindrid ei olnud kulunud), kaan sai ka taastatud asjatundja poolt, nagu varem mainitud ning loomulikult kõik uued tihendid/simmerid!
Kõik detailid said muidugi piinlikult puhastatud enne mootori koostamist.
Kolvid läksid sisse ikkagi K-jet pritse omad (neil on "torn" suurem ja seega ka surveaste)
Paar hägust pilti:
Remonditud kaas http://static2.album.ee/files/940/81/la ... 8_oBOr.jpg
Ja velgedest, millel auto veereb.. natuke prügised http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 1_YTjt.jpg
ning rehvid, mis nendel peal on.. muster on korralik veel http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 3_uzzH.jpg
Ja E30 M10 5k-käigukastist http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 5_Wwuw.jpg
Saab kaasa ka E21 323/320 esituled http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 3_Nnkk.jpg
Ja paar jubinat veel http://static2.album.ee/files/938/0/lar ... 1_VvPL.jpg
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95