Kustutada.

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Suletud
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Kustutada.

Postitus Postitas TUUR »

On olemas.

Toode on Bosch 0 280 150 804 pihusti (bensiin), vaja on vähemalt kahte.
Esines minu-teada BMW-del ainult 745i M106 tüüpi mootoril, 1983. - 1987. aastani.
Küll aga sama pihusti on laiemalt levinud Volvo 940 ja 740 tüüpi sõidukitel ja nende puhul 2.3 liitrise turbo-mootoril (B230FT või B230FK), aastail 1986 - 1997.

Tartust 100km raadiuses olen nõus ise kohale tulema.
Viimati muutis TUUR, 25 Dets 2019 22:01, muudetud 2 korda kokku.
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: O: Bosch 0 280 150 804 pihusteid vähemalt 2 tk.

Postitus Postitas Arvo »

Kui just 99% originaaljuppe autole taga ei aja (et musta numbrit autole taotleda vms) soovitan üldse vaadata tänapäevasemate pihustite poole. Töötavad tunduvalt vaiksemalt, kütus pihustatakse paremini ja mis peamine nad lihtsalt on uuemad ehk siis tulevikuks üks potensiaalne probleemiallikas vähem!
E24 635CSi | E10 2002
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: O: Bosch 0 280 150 804 pihusteid vähemalt 2 tk.

Postitus Postitas TUUR »

Mu aretise juures on raske isegi 1% originaalsust saavutada. :mrgreen:
Aga seda-tüüpi pihustit on nii vähese pihustus-võimega raske leida.
Nendel 804 koodiga pihustitel on elektritakistus madal (4 oomi) ja ettenähtud töö-tsükkel erineb suurema takistusega pihustitest (12-16 oomi).
Seega nende juhtimises tekkib väike konflikt. Idee poolest on üle-elatav ja reaalselt ka, kui kasutada suurema takistusega pihusteid vähest takistust nõudva mootori juhtarvuti süsteemis (pihtustites mähistes tekib rohkem kuumust, kui vaja). Vastupidi tehes aga küpsetab juhtarvuti ära, sest liigne soojus eraldatakse pihustite juhtelektroonikas.
Ja mu üldine mure seisnebki selles, et vajaliku sorti pihtusteid pole raske leida, aga järelturu omad on metsikult suure pihustusvõimega, algavad kuskilt 400 cm2/min juurest (Bemmi orig. 310 - 320 cm2/min).
Muidu ei oleks sellega ka suurt probleemi, aga ma hetkel ei taha tehase seadest enamat ülelaadimist saavutada ja üritaks pigem asja lihtsalt stabiilselt käima saada.

Sama kehaga ja väga samalaadse pihustusvõimega 0280150802 pihustid esinesid Volvodel,Lanciatel, Fiatidel ja Citroenidel, aga neid ma kardan on veel raskem 6 tk kokku saada. :P
Siis laadsed 0280150357 olid ka Volvodel.
Ja mingid 0280150969 olid Brasiilias Opel Omegate peal... Nendest teglikult saaks isegi mineid odavaid koopiaid vist osta.
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: O: Bosch 0 280 150 804 pihusteid vähemalt 2 tk.

Postitus Postitas Arvo »

Ok, mul '79 E24 vabalthingava 3.5 madalaoomilisi on muidu terve karbitäis aga need vist väiksema läbilaskega (peast ei mäleta mis koodiga need olid).
Ma ise läksin selle probleemiga üldse seda teed, et ostsin MS aju, saab sellest AFM ikaldusest ka lahti. Paigalduseni muidugi pole reaalselt jõudnud :D
E24 635CSi | E10 2002
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: O: Bosch 0 280 150 804 pihusteid vähemalt 2 tk.

Postitus Postitas TUUR »

Jep, nood peaks olema 200 - 240cc auku. Nondega ilmselt turbo töö-alas segu paika ei saa. Külgi saaks tühikäigul töötamise ära proovida.
Ootan veel natulke, äkki sünnib jõulu-ime ja leian kuskilt õigeimad.
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: O: Bosch 0 280 150 804 pihusteid vähemalt 2 tk.

Postitus Postitas TUUR »

Nii, jõulu-ime sündis ja pihustid on nüüd olemas, teema võib ära kustutada.
Suletud