Ostan vanemat tüüpi (-84a) suure korpusega tagadifri kaane või siis ka kogu difri. Kinnituskoht peab asuma kaane keskel. Võibolla sobib ka e23 oma aga selles pole ma kindel.
Sobib ka vahetus uuema tüübi kaane vastu.
Selle keskmise kinnitusega on 1 suur jama, millest hiljem aru saadi, kuna see kinnitus ei jaota kaalu võrdselt, uuematel on küljepeal, samal pool asub ka suur hammakas, kui vähegi võimalik oleks hea uuema tüübi kaan sinna aretada, mina soovitaks. Üks kaan on isegi olemas vist, aga pean otsima.
Seda ma olen ka mõelnud, et võiks kere küljes kinnituse ringi teha. Peaks kusagil uuema tüübi põhja alla piiluma. Või on kellelgi võrdlevat pildimaterjali?
Ruut kirjutas:Seda ma olen ka mõelnud, et võiks kere küljes kinnituse ringi teha. Peaks kusagil uuema tüübi põhja alla piiluma. Või on kellelgi võrdlevat pildimaterjali?
no mul on 528 all keskmine differ ja 525 all suur differ.kui vaja võin pilte teha
Ei hakka uut teemat tegema, aga selgus, et minul nüüd kiiresti sama asja vaja ! Ostan siis kaane või kogu difri.
Nimelt vaja kõrgemat kaant keskelasuva kinnitusega, kaane kõrgus alt ülesse peab olema 22,5 sm, teadmiseks madalam kaan on 24sm(seda mitte pakkuda, selline on omal olemas).
Ruut kirjutas:Seda ma olen ka mõelnud, et võiks kere küljes kinnituse ringi teha. Peaks kusagil uuema tüübi põhja alla piiluma. Või on kellelgi võrdlevat pildimaterjali?
Siin pilt vanemast kinnitusest mis asub keskel, lähiajal teen uuemast ka pildi
sinine all on sillatala ots, sinise vildikaga on piir kus lõpeb difri kaan ja poldiaugud peaks näha olema metallplaadi sees.
Need mustad laigud on see sama tehniliste all olnud roostesurm millest rääkisin.