M: 518 -75 ülevaatusega, sõidukorras
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Facelifti järgsel mudelil on esikapotil selline v-kujuline kõrgendus. See on veetud ette, neerudeni välja (nagu e21-, e23-, e24- või e28-l). Vanemal tüübil on esiosa sile kuid mingisugune muster seal ikka oli... Uuema tüübi tagatuled on kujundatud nagu e23-l. Mis veel… jah see on huvitav, et vanema tüübi bensupaagi ava jääb numbrimärgi kõrvale. Umbes nagu e3-l.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Käisin siis seda autot vaatamas.
Auto omanikeks pensonäridest abielipaar (venelased).
Auto oli ikka väga nutuses seisus, just kere nimelt.
Summuti katki.
Siduriketas läbi.
Kuulutus ju selline.
M: BMW 518 -75,
sinine, sõidukorras, ülev., soodsalt. Kiire!
Papi tahtis auto eest 6000eeki ja tingimis ruumi ei ole.
Lubas lähiajal summuti ja siduri korda teha, peale mida kujuneb auto hinnaks minimaalselt 7000eeki.
Rääkis et on vaja raha operatsiooni jaoks jne. Samas jälle rääkis et ega tal selle müügiga kiiret ei ole ja et sõidab sellega ise kui ostjat ei leidu selle raha eest.
Jne.
Auto omanikeks pensonäridest abielipaar (venelased).
Auto oli ikka väga nutuses seisus, just kere nimelt.
Summuti katki.
Siduriketas läbi.
Kuulutus ju selline.
M: BMW 518 -75,
sinine, sõidukorras, ülev., soodsalt. Kiire!
Papi tahtis auto eest 6000eeki ja tingimis ruumi ei ole.
Lubas lähiajal summuti ja siduri korda teha, peale mida kujuneb auto hinnaks minimaalselt 7000eeki.
Rääkis et on vaja raha operatsiooni jaoks jne. Samas jälle rääkis et ega tal selle müügiga kiiret ei ole ja et sõidab sellega ise kui ostjat ei leidu selle raha eest.
Jne.
Jajah, värviks on valitud traktori sinine Kokkuvõtteks, on näha, et omanik on tõsine kuliibin ja kindlasti võib sealt igasuguseid aretisi leida. Uus sidur tuleb ilmselt kah volga oma.kustas kirjutas:väga osavalt on värvitud, peaks mainima...
Vähemalt piltide järgi otsustades ei tasuks seda ka 2x odavamalt ka osta.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Päris huvitav eksemplar! Vanema tüübi e12 nagu olema peab. Peegel ukse küljes, kütusepaagi ava numbrimärgi kõrval, vanad tagatuled, esikapott kah õige Kahjuks tahab see üsna tõsist korrastamist… Kuigi sisu ei tundu mitte väga hull olevat. Originaalvärv peaks tagatiibadelt, uste ülemistelt servadelt ja esikapotilt näha olema. Sisu (beez) ja välimine toon peaksid kokku klappima küll. Küljed on mingi „enam-vähem sarnase" sinisega üle tehtud Ilmselt on all rooste. Tagumise stange all on roosteuss näkitsemas käinud... ja arvatavasti ei ole see veel kõik. Ahsoo mis ma veel märkasin - keegi oinas on ukselingi pihta pannud Midagi ületamatut siiski vist pole? Hind on selle seisukorra kohta natuke soolane... 3000.- oleks ehk sobiv hind...
Viimased pildid räägivad enda eest. Sellise auto ostab ainult, sõnaoteses mõttes, e12-pede või siis mõni vanake, kes autodest midagi ei jaga, laseb roostele värvi peale ja mõtleb siis, et BMW on igati tore auto. Isiklikult arvan, et ka kolm-neli tuhat on auto eest palju tahetud.
PS. Facelift'i eelne kapott on hoopis süvendiga , ma mäletasin, et nagu oli sile. Selline asi on sama huvitav, nagu, et miks on e23'e ja e24'a küljejoon võrreldes teiste mudelitega "teistpidi".
PS. Facelift'i eelne kapott on hoopis süvendiga , ma mäletasin, et nagu oli sile. Selline asi on sama huvitav, nagu, et miks on e23'e ja e24'a küljejoon võrreldes teiste mudelitega "teistpidi".
Ega see auto ju põhimõtteliselt lootusetu ei ole. Lihtsalt kereremont läheb väga kalliks. Vana värv kõik maha, plekid keevitada, töödelda, korrastada, värvida... Eelarveks kujuneb ikka ilus viiekohaline summa. Pakun paarkümmend tuhat. Kuna masin sõidab siis sellisesse "enam-vähem" korda saaks muidugi natuke odavamalt. Kui see ära osta ja vaikselt tegema hakata, võiks ju mõelda. Mul hakkab endalgi mõte juba tööle... saaks ju sellesse autosse paigaldada uksepolstritele kuskilt hangitud e12-ne puidust ukseliistud... ja soojenduse juhtpaneelile organiseeriks kallimate mudelite pealt tuttava kellaga versiooni... ja juba hakkab looma Siis vaja veel ainult kere korda teha Ega auto selles süüdi ei ole, et ta selline on, ikka inimesed kelle käes masin on olnud. Mõni hooliv omanik võib ta korda teha ja saab hea auto. Alati ei saa kõike head kohe, kuigi väga tahaks. Mõnele visiooniga inimesele oleks see täiesti mõeldav variant. Põhiline on näha tervikut (ehk mis sellest saada võiks)
Ilu on ju vaataja silmadesJaan kirjutas:Mõnele visiooniga inimesele oleks see täiesti mõeldav variant.
Kuid tõesti, lootusetu ta päris pole, kuid usun, Jaan, et leiab eestist ka vähe viisakama eksemplari.
Aga kui Sul selline missiooni tunne peale tuli, siis ei peata ühte hainina fänni miski
EDIT: Aga kas selline asi Sind seal ei häiriks, nagu 1.8 R4? Sest tavaliselt ikka nii juhtub, et projekti autod võetakse võimalikult suure mootoriga. Kuid tõesti, kui autol kroom ja värv läigiks nagu peegel päikese käes, siis tegelt mul oleks suht savi mis aiste vahel istub.
Viimati muutis kustas, 14 Apr 2005 13:53, muudetud 1 kord kokku.
See, et tegemist on facelifti eelse mudeliga on ainus mis sellele autole mingi väärtuse annab... Kui vaadata auto üldist seisukorda ja seda, et tegemist on 30 a vana masinaga võib arvata, et seal on ka läbi kõik liikuvad jupid - E12-le on isegi B-osad suhteliselt kallid ja eriti ei usu, et pensionär sinna uusi juppe ostnud on.
Edit: Jaanile, kui E12 plaanid siis mul maal on 2,8 karpamootor ootamas uut vihmavarju
Edit: Jaanile, kui E12 plaanid siis mul maal on 2,8 karpamootor ootamas uut vihmavarju
Seda siin silmas peangi, et tegemist komplektse facelifti-eelse mudeliga.
Selles on sul Arvo loomulikult õigus - vaevalt, et keegi sinna juba aastaid (aastakümneid?) mõnda uut juppi raatsinud keerata on. Pigem võib leida mingeid "ratsionaliseerimislahendusi" kus olulised BMW osad on asendatud (kui on) lada osadega (ja see oleks muidugi kurb). Selle karpamootori-variandi jätan meelde
Selles on sul Arvo loomulikult õigus - vaevalt, et keegi sinna juba aastaid (aastakümneid?) mõnda uut juppi raatsinud keerata on. Pigem võib leida mingeid "ratsionaliseerimislahendusi" kus olulised BMW osad on asendatud (kui on) lada osadega (ja see oleks muidugi kurb). Selle karpamootori-variandi jätan meelde