M/V: E28 520i ja varuosi [müüdud]
M/V: E28 520i ja varuosi [müüdud]
Väljalaskeaasta: 1985 (registreeritud '86)
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus
mugavusvarustus
elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees sportistmed
audio, video
6 kõlarit, JVC CD/MP3 makk
rehvid ja veljed
14" valuveljed+suverehvid
14" plekkveljed+talverehvid+BMW orig. ilukilbid
muu varustus
Kärukonks, tagumised udutuled
eelmise omaniku tehtud tööd (u. 2000km tagasi)
Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.
Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).
Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp,
parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras
Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud. Värvitud paraku sitasti Algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks.
sel sügisel tehtud tööd
Plokikaane vahetus, klapid soveldatud, uued klapisääretihendid. Õli vahetatud u 100km tagasi.
vead
Tosool kaob kuhugi, aga õli hulgas ei tundu olevat. Käigukast undab (töötab hästi). Salongisoojendus vilistab teatud astmes. Pindmist roostet pagasiruumi põhjal, põhja all ja mõni väike plekk ka mujal. Juhi jalgade alt märg, ilmselt viga katuseluugi äravooluga. Põhi rooste ei lähe, sest on õlitatud ja kilega kaetud.
Ülevaatust hetkel ei ole, sest tagapidurite erinevus oli liiga suur. Selle vea üritan lähiajal parandada ja ÜV ära teha.
muu
Tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud. E34 rool, nahkkattega käigukangi nupp. Juhiistme riie katki.
Kaasa või eraldi müüa varuosi:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
veel ühed 14"plekkveljed
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid
paisupaak
originaaltungraud
Auto asukoht: Jõgevamaa
Hinda ei oska praegu küsida, pakkuge midagi.
2006a. sai 19000-ga ostetud.
Uued pildid (natuke porine on, aga saate aru küll, millega tegemist ):
Mootor: 2.0 95kW
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 253440
Käigukast: manuaal
Värvus: valge
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus
mugavusvarustus
elektrilised välispeeglid, kohtvalgustid, ees sportistmed
audio, video
6 kõlarit, JVC CD/MP3 makk
rehvid ja veljed
14" valuveljed+suverehvid
14" plekkveljed+talverehvid+BMW orig. ilukilbid
muu varustus
Kärukonks, tagumised udutuled
eelmise omaniku tehtud tööd (u. 2000km tagasi)
Mootor: u. 2000km tagasi vahetatud hammasrihm ja rullik, nukkvõll ja nookurid.
Esisild: vahetatud rooliotsad, šarniirid, stabika ja lääba puksid, kondid, esivedrud, amordid(vähekasutatud).
Tagasild: vahetatud piduri töösilindrid, parem lääp,
parem rattalaager, amordid, vedrud, stabika varras
Kere: Uus esipõll, spoileriring, keevitatud, värvitud. Värvitud paraku sitasti Algul oli ilus, aga mõnda aega pärast ostmist muutus täpiliseks.
sel sügisel tehtud tööd
Plokikaane vahetus, klapid soveldatud, uued klapisääretihendid. Õli vahetatud u 100km tagasi.
vead
Tosool kaob kuhugi, aga õli hulgas ei tundu olevat. Käigukast undab (töötab hästi). Salongisoojendus vilistab teatud astmes. Pindmist roostet pagasiruumi põhjal, põhja all ja mõni väike plekk ka mujal. Juhi jalgade alt märg, ilmselt viga katuseluugi äravooluga. Põhi rooste ei lähe, sest on õlitatud ja kilega kaetud.
Ülevaatust hetkel ei ole, sest tagapidurite erinevus oli liiga suur. Selle vea üritan lähiajal parandada ja ÜV ära teha.
muu
Tagumiste akende kerimise mehhanismid ja lingid ära võetud. E34 rool, nahkkattega käigukangi nupp. Juhiistme riie katki.
Kaasa või eraldi müüa varuosi:
2 paari tagatulesid (ühed mustaks lakitud, teised lakkimata)
sisselaskekollektor koos pihustitega
veel üks komplekt pihusteid
mõned kolvid
neerud
prillid(võred)
el. küljepeegel (mõrane)
tahavaatepeegel
ukselinke
pirnipesi
jagaja
salongisoojendusmootor
vaakumklapp
voolikuid
aknamehanismid ja lingid
veel ühed 14"plekkveljed
korralik musta värvi armatuur
bensupaagi luuk
kulunud nukkvõll ja nookurid
väljalaskekollektorid
paisupaak
originaaltungraud
Auto asukoht: Jõgevamaa
Hinda ei oska praegu küsida, pakkuge midagi.
2006a. sai 19000-ga ostetud.
Uued pildid (natuke porine on, aga saate aru küll, millega tegemist ):
Viimati muutis Linx, 21 Apr 2008 18:33, muudetud 6 korda kokku.
See on ka võimalik, samas tosoolile iseloomulikku lõhna/maitset põhjamatil ei tunne. Asja uurimine käib.maaaartin kirjutas:Ma pakun et salongiradikas laseb läbi et jalad märjad on, sealt ka tosoolikadu
omega, palju kasti eest tahad? Eelmine omanik lubas mulle korraliku kasti tasuta anda, aga siiamaani pole saanud
Kas keegi osta ka tahab?
Panin uued pildid ka.
Kasti eest nagu ikka - 500.-Linx kirjutas:palju kasti eest tahad? Eelmine omanik lubas mulle korraliku kasti tasuta anda, aga siiamaani pole saanud
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=2158
Edit: Hind 500 ja ühtlasi oli see ka mu 500-s postitus
E34 & E32
Müügipõhjus? Ei ole endal oskusi ega raha auto heas korras hoidmiseks, kütusekulu samuti liiga suur (talveperioodil naelrehvidega maanteel u. 10-11l/100km, suvel 8-10). Sõita on sellega hea küll, palju parem kui '95a Ford Escordi või '91a Mazda 626-ga, aga bensiini ei jõua palju osta Mõtlesin, et võiks vahelduseks mõnda muud marki proovida ja ehk ka uuemat (nt. Audi 80/90 B4/B3). Tegelikult võiks ju vahetada ka näiteks korraliku E28 525e vastu (kui jutud selle ökonoomsusest tõele vastavad).
Lisan veel, et autol on aasta alguses ostetud 65Ah Exide aku ja u. kuu vanused Hella kojamehed küünlad ka hiljuti vahetatud.
Vahetuseks võib pakkuda ka E36 318IS'i, siis saab Mazda kompensatsiooniks kaasa.
omega, Tallinnasse käigukasti järele tulla ei saa Peab siis ikka eelmisele omanikule pinda käima.
Lisan veel, et autol on aasta alguses ostetud 65Ah Exide aku ja u. kuu vanused Hella kojamehed küünlad ka hiljuti vahetatud.
Vahetuseks võib pakkuda ka E36 318IS'i, siis saab Mazda kompensatsiooniks kaasa.
omega, Tallinnasse käigukasti järele tulla ei saa Peab siis ikka eelmisele omanikule pinda käima.
äh
ma ainult sellepärast kysisin et noh..nt mina enda oma myyn selle p6hjusega et kere on minemas ja taastus läheb ylepea rohkem maksma.kuigi kui aja jooksul keegi huvi et ärata endas siis hakkan ise vaikselt yhtteist looma. samas igasuguste muutuste käigus myyakse samamoodi ju autot kui nt on tegemist uue auto soetamisega vms et kasv6i sissemaksuks raha vaja. ma lihtsalt tahtsin teada miks selline kobe masin maha myydaks kui on juba alla pandud suht hea hulk raha et masin s6idukorras omatarbeks hoida. mu kysimus oligi enamjaolt niiöelda eraisikule m6eldud:) ma arvan et autoaedades ma ei kysiks midagi eriti. ärge kurjustage kui jätsin arusaamatu mulje ja head vana aasta loppu:)
No paneme siis esialgu hinnaks 17000.- Kui keegi ei taha, tuleb alandada.e28520 kirjutas:Palju siis selle eest küsid? Kindlat summat oleks vaja teada.
Loetletud varuosi võin eraldi ka müüa.
Nüüd vahetatud mõlemad käsipiduritrossid ja üksiti ka kardaani leevendusmuhv. (800kr jupid+tööraha) Esmaspäeval ülevaatusele.
Eile tegin 3-ks kuuks kindlustuse ka ära.
Kindlustuse hinda on ka tõstetud
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01