O: rariteetseid juppe e10/e21
O: rariteetseid juppe e10/e21
Panen siia nimekirja, milliseid juppe oleks vaja:
- M10 torukollektor
- LSD-ga tagasillareduktor. Samuti võib pakkuda aeglase ülekandega (4.11) ja avatud difriga reduktorit
- 5-käiguline (dogleg ) käigukast M10 mootorile
täiendan nimekirja, kui midagi veel meelde tuleb.
- M10 torukollektor
- LSD-ga tagasillareduktor. Samuti võib pakkuda aeglase ülekandega (4.11) ja avatud difriga reduktorit
- 5-käiguline (dogleg ) käigukast M10 mootorile
täiendan nimekirja, kui midagi veel meelde tuleb.
Viimati muutis Ruut, 15 Mär 2008 00:19, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 125
- Liitunud: 19 Veebr 2006 19:20
Lisaks juurde soovi M10B20 väljalaske kollektorile.
Sobilikud oleks Neue Klasse, e10, e12 ja e21 318i (rootsi ja austraalia versiooni omad )
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Hetkel kahevahel, kas köhida torukolle eest papp välja või lahendada väljalase nii nagu tehasest tuli.
Kuna käib mitme auto suveks ettevalmistamine, siis tuleb veidi eelarveid kärpida.
Sobilikud oleks Neue Klasse, e10, e12 ja e21 318i (rootsi ja austraalia versiooni omad )
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Hetkel kahevahel, kas köhida torukolle eest papp välja või lahendada väljalase nii nagu tehasest tuli.
Kuna käib mitme auto suveks ettevalmistamine, siis tuleb veidi eelarveid kärpida.
Viimati muutis Ruut, 09 Apr 2008 11:43, muudetud 2 korda kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Esialgsest nimekirjast võib kustutada difri. 4.11 avatud on olemas. LSD-d niikuinii keegi ei paku.
Üks soov tekkis vahepeal juurde. Nimelt on õige varsti vaja 02 / e21 rooli. Soovitavalt oleks see nahatatud ja kolme kodaraga sportrool. Kuna seda on raske leida, siis võib ka korralikku e21 standardrooli pakkuda.
Üks soov tekkis vahepeal juurde. Nimelt on õige varsti vaja 02 / e21 rooli. Soovitavalt oleks see nahatatud ja kolme kodaraga sportrool. Kuna seda on raske leida, siis võib ka korralikku e21 standardrooli pakkuda.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Aeglane ülekanne: võidad kiirenduses, kaotad lõppkiiruses ja kütusekulus. Olemuselt on ka aeglase ülekandega reduktor ka täiesti tavaline. Küsimus on ainult reduktori ülekandearvus.
Torukolle vs. tavaline - parem gaaside voolavus. Potensiaalselt mõni kW võitu, kui ka sisselaset jmt. järgi aidata
Torukolle vs. tavaline - parem gaaside voolavus. Potensiaalselt mõni kW võitu, kui ka sisselaset jmt. järgi aidata
CSi, ti, i, RT, TC1, D