O: rariteetseid juppe e10/e21

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

O: rariteetseid juppe e10/e21

Postitus Postitas Ruut »

Panen siia nimekirja, milliseid juppe oleks vaja:
- M10 torukollektor
- LSD-ga tagasillareduktor. Samuti võib pakkuda aeglase ülekandega (4.11) ja avatud difriga reduktorit
- 5-käiguline (dogleg :lol: :roll: ) käigukast M10 mootorile

täiendan nimekirja, kui midagi veel meelde tuleb.
Viimati muutis Ruut, 15 Mär 2008 00:19, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

soovikorral võid minu torukollest koopia teha, müüa paraku ei kavatse.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
jaan tatikas
Postitusi: 125
Liitunud: 19 Veebr 2006 19:20

Postitus Postitas jaan tatikas »

Torukolle peaks üks veel olema , ilmselt E30 kerele , kast on ka aga M20 mootorile . Seisavad riiulil veel M10 sisselaske kollektorid topeltkarpadele või siis ITB - le . Huvi korral tel. 51 31 201
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Lisaks juurde soovi M10B20 väljalaske kollektorile.
Pilt
Sobilikud oleks Neue Klasse, e10, e12 ja e21 318i (rootsi ja austraalia versiooni omad :) )
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

Hetkel kahevahel, kas köhida torukolle eest papp välja või lahendada väljalase nii nagu tehasest tuli.
Kuna käib mitme auto suveks ettevalmistamine, siis tuleb veidi eelarveid kärpida. :(
Viimati muutis Ruut, 09 Apr 2008 11:43, muudetud 2 korda kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

M10 318i kollektor peaks mul olemas olema.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Vaata, kas ta on samasugune nagu pildil. Realoem väitel pandi sellist väljalaskekollektorit vaid Rootsi ja Ausside 318i-dele. Muu euroopa sai vähe teistsuguse kujuga kolled.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Esialgsest nimekirjast võib kustutada difri. 4.11 avatud on olemas. LSD-d niikuinii keegi ei paku.
Üks soov tekkis vahepeal juurde. Nimelt on õige varsti vaja 02 / e21 rooli. Soovitavalt oleks see nahatatud ja kolme kodaraga sportrool. Kuna seda on raske leida, siis võib ka korralikku e21 standardrooli pakkuda.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

3 E21 standardrooli pakkuda, kui oled huvitatud võta ühendust ja tule vali välja.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Sry minu lollust ja OT-d, aga mida kujutab endast aeglase ülekandega differ. Milles ta teistsugune on, kui tavaline. Kuidas teistmoodi käitub, milleks hea?
Samuti torukolle vs tavaline?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Aeglane ülekanne: võidad kiirenduses, kaotad lõppkiiruses ja kütusekulus. Olemuselt on ka aeglase ülekandega reduktor ka täiesti tavaline. Küsimus on ainult reduktori ülekandearvus.
Torukolle vs. tavaline - parem gaaside voolavus. Potensiaalselt mõni kW võitu, kui ka sisselaset jmt. järgi aidata
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

veel natuke OT..kui korralik toru kolle siis sisse laskeks ikka dual-webber karpad. 8)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Vasta