O: M10 mootori

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Vasta
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

O: M10 mootori

Postitus Postitas sandert »

Ostan M10 mootori. Eelistatud oleks 2,0 kuid pakkuda võib kõike.

Sander
Viimati muutis sandert, 22 Dets 2015 14:09, muudetud 1 kord kokku.
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

Postitus Postitas sandert »

Komplektne mootor peaks olema e12 või e21 pealt, korralik.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Rootsis oli ka neid e28-tel, aga vist nad kõik on juba käpa peale saanud ja turboga lõhki lastud.
e28
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

Postitus Postitas sandert »

Teema aktuaalne. Võib pakkuda ka eraldi väntvõlli, kepsu, saalesid, nookurit.
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

Postitus Postitas sandert »

Otsin siiani. Vaja oleks väntvõlli, saalesid, ühte kepsu.
e12 või e21 pealt 63- 76 aasta autolt, m10 mootor.

Või ostan terve korraliku mootori.
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

Postitus Postitas sandert »

Ikka veel otsin.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sandert kirjutas:Otsin siiani. Vaja oleks väntvõlli, saalesid, ühte kepsu.
e12 või e21 pealt 63- 76 aasta autolt, m10 mootor.
Kas need e12 ja e21 on plokikaane või keremudeli markeeringud? Kui esimene, siis suht väike tõenäosus nende mootorite, eriti 2.0, juppe eestist leida. Kuigi vist alles hiljaaegu siin üks lahtivõetud mootor müüdi.
2. liitrised 121T, e12 ja e21 olid kõik erinevate plokikaante ja kolbidega. Plokikaaned ei olnud erinevatel mootoritel vahetatavad. Võiks eeldada, et ka kepsud olid (vähemalt kaalult) erinevad.
Sa otsid neid mootori juppe juba 4 kuud. Siin foorumiski on mitut M10-t selle aja jooksul müüdud nii komplektse kui osandatuna. Kas ükski pole sobinud? Saaled pead ju niikuinii uued ostma. 2,0 vänta on eestist väga raske leida ja selle pead asendama 1,8 omaga. Kepsu(d) võtaks ka samast mootorist, kust väntvõlligi.
Kehala lammaris oli kaks 02 sees aga ma ei mäleta mis neil kapoti all oli. Üks oli vist 1502 aga teine oli võibolla 1802.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx »

Kehala lammar on minu meelest Eesti paremini varustatud romula... vähemalt vanasti oli, siis kui käidi Saksas konteineriga autojuppide järgi.
Kui keegi soovib uurida midagi nende vanade bemarite kohta sealt romulast, siis võin läbi käija ja küsida.. (mul sinna umbes 1,5km) ..et ei peaks ehkupeale kohale sõitma kaugelt.
Tel. 53 43 76 44
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

Postitus Postitas sandert »

Otsin juppe BMW 2000 68 aasta 2,0 mootorile. BMW varuosaprogrammi järgi peaks ühtima 63- 76 aasta mootorite kaaned.

Võin ka vahetada kogu alumise osa, aga kaane tahan originaali jätta kindlasti.
Siis peaks aga kindel olema, et ühtivad nii kaas kui käigukastiosa ja mootorikinnitused.
Vasta