M: e28 el. luuk LUKKU

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Suletud
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

M: e28 el. luuk LUKKU

Postitus Postitas Jaan »

Müüa komplektina e28 esimesed ja tagumised el. aknad ning el. luuk. Originaalid, sobivad kõigile e28 mudelitele.

Esimesed el. aknad:
http://bmwclassic.ee/323/album151/aac

Tagumised el. aknad:
http://bmwclassic.ee/323/album151/aaa

Elektriline katuseluuk:
http://bmwclassic.ee/323/album151/aau

Olemas kõik lülitid, mootorid. Katuseluugi mootori saab samuti komplektsena, olemas on mootor, mootori kronstein, laepaneel, lüliti, relee.

Komplekti hind 3000.- Hind räägitav. Huvi korral PS!
Viimati muutis Jaan, 27 Jaan 2006 09:19, muudetud 3 korda kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
jan
Postitusi: 57
Liitunud: 05 Sept 2005 08:42
Asukoht: TLN

Postitus Postitas jan »

Olen huvitatud kogu staffist!
Hetkel olen Eestist ära,naasen siis räägime hinnast täpsemalt!
Teeks oma takkumise,sellest siis PS-ssi!
Terv.M.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

info

Postitus Postitas Jaan »

See komplekt sai ostetud tõsise plaaniga oma e28 peale installida seega on olemas kõik vajalik. Juhtmekimbust on olemas konsoolile minev osa (4 lülitit, 4 pesa juhtmetega).

Tagumised lülitid on ära lõigatud nii, et juhtmeotsad alles - ehk värvide järgi saab ise jätkata. Süsteem iseenesest lihtne.

Olen ühele autole el.akende / luugi süsteemi peale ehitanud. On vaja: ustest tõmmata 2 juhet ning armatuuri alt vedada pluss ja miinus.

Lüliti ise jagab selle ära kas laseb akna alla või üles. Kui autol eelnevalt el. akende valmidust pole siis pead iga ukse sisse 2 juhet vedama, edasi vead kõik keskkonsooli peale kokku ja ühendad lülititega. Kogu moos.

Luugi el. süsteemi ühendamine kõige lihtsam - vea üks plussjuhe lae alla, teine ühenda päiksesirmi kruvi alla (-). Relee ja lüliti vaheline juhtmekimp on olemas, muus osas läheb el. luug külge siis vaid armatuuri alt veetud plussjuhe.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

kas katuseluugi süsteem e23 sobiks ?

mul vaja nagunii enda katuseluuk lahti võtta, niiet mõtlesin el luugi aretada :)
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ainuke asi mis sulle ei sobi on plastikust laepaneel. Laepaneeli isegi teaksin millisest kohast otsida :idea:

Mootor ja kronstein on e28-l ja e23-l samad. Muuseas mul on olemas ka komplektne e23 katuseluugi mootor koos kõige juurde kuuluvaga. Ostsin kunagi ühe avariilise masina pealt kuid nüüd seisab juba paar aastat, pole lihtsalt aega olnud külge panna. Pean selle peale natuke mõtlema, kas tasub loobuda. No ma ei luba, et selle ära müün aga... teisest küljest võiks ju ka õunte pealt vaadata (juhul kui tõsine huvi on).

Hetkeseis on praegu selline, et osad tahavad ainult tagumisi aknamootoreid, osad tahavad ainult luuki. Hea meelega müüks komplektina ära... Kõige suurem jama on selles, et nüüd sai müügiga olnud kiire mööda. Nojah. Esialgu on asjad broneeritud ühele inimesele, vaatab kuidas kujuneb.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Lembit
Postitusi: 45
Liitunud: 05 Juul 2005 07:32

Postitus Postitas Lembit »

praeguste plaanide kohaselt hakkan kerega tõsiselt tegelema veebruaris, siis võiks õunu vaadata küll :wink:
insenerihakatis
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Olgu teeb nii! Vaatan kas hakkan oma rohelisele el. katuseluuki paigaldama. Saadan sulle ehk enne veebruari orienteeruva hinna kui olen oma prioriteedid järgmiseks aastaks paika pannud.

Aga jah, endal on see asi läbi tehtud, suures osas tänu sellele, et üks töökoda mille poole pöördusin selles küsimuses, pidas sellist vahetust võimatuks (kuid oskas igasuguseid ilusaid numbreid välja käia mille eest võiks proovida). Midagi keerulist seal igatahes ei ole, nagu selgus. Esimest korda asjaga tegeledes kulus selle töö peale üks päev ehk umbes 12 tundi (teisel korral sai hakkama juba poole kiiremini). Suurem osa ajast läks nuputamisele millises järjekorras miski asi lahti käib ning mis põhiline: kõik asjad on vaja tervelt kätte saada (kaasa arvatud laepolster). Huvitav teema on näiteks see kui sa oled oma arust kõik kinnituskruvid üles leidnud ja lahti keeranud siis miks asi ikkagi lahti ei tule. Asi väga lihtne: nimelt ühes salapärases kohas on veel paar kruvi! Asja uuesti kokku ladudes on kõige suurem väljakutse luugi täpne reguleerimine – selle peale tasub natuke aega varuda. Hea oleks hoiduda enne mootori lõplikku paigaldust selle töötsükleid segi ajamast. Luugi esimene serv (tuuleklaasi poolne) peaks jääma millimeetri võrra katuse tasapinnast allapoole, tagumine serv aga vastavalt millimeetri võrra ülespoole. Kindlasti teeb asja lihtsamaks see kui sul on niikuinii plaanis auto lahti võtta, sellisel juhul üks tegemine.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Veel saadaval!
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Esimesed ja tagumised el. aknad müüdud.

Elektriline katuseluuk veel saadaval, hind 600.- / tõsisele huvilisele saame hinda natuke painutada.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

el. luugil uus hind :arrow:
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Läks ära.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Suletud