M: Müüa 2.8 mootor 135kw

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

M: Müüa 2.8 mootor 135kw

Postitus Postitas reyo22 »

Müüa korralik 2.8 mootor 135kw
Hind 200 eurot - tingi
msn:bemmimees@live.com
kiire!
Pilt
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Sinu enda auto pealt?
e28 528iA '84
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

Jah ,aga müün sellepärast et soetada endale õkom mootor, pean silmas kw poole pealt, kuna olen vahtralehe omanik siis on esmane liikluskindlustus kallim.
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
jossu
Postitusi: 341
Liitunud: 30 Juun 2009 18:16
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Postitus Postitas jossu »

mille kõige kohta sa ka ära viriseda ei jõua:D:D:D
projekti autot pole mõtet pidada kui iga kopika pealt kokku vaja hoida, osta mingi 700kg kaaluv seljkott, võtab jah vähem kütet, aga võrrelda neid asju pole mittekuidagi võimalik
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Ma ei saa aru. Sa soovid vägagi hea mootori maha müüa ja osta sinna miskit asemele, mis oleks ökom ?? Palju tuleb sul see kasum mida sa ökomaks saad. Arvuta aretustööd ja arki ümbervormistused jne kokku.
Kui sa juba kusagil mainid, et soov on sinna diislit aretada siis kõige ökom on sul selle mootoriga edasi sõita.
e28
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

Mhm, arvate?no ma ei tea, mul siin on suht kõike räägitud et oi sul läheb kalliks jne
Aga hetkel ootan pakkumisi. Mootor endiselt aiste vahel..
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Võin õelda, et Volkswageni diiselmootorit 200 euriga ei saa.

Kui palju see kindlustusmakse erinevus tuleb üldse kw arvelt?
e28 528iA '84
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

mul 2000 kr millegiga:D esmane koefitsent on madal..
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

reyo22 kirjutas:mul 2000 kr millegiga:D esmane koefitsent on madal..
2000eeku 1kuu või 1aasta? See 2000krooni niisama ei ütle midagi.
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

Tere,

Võin pakkuda 2.4 td remonditud mootorit. Hind 1000 eur. Täpsem info privas.

Tervitades,
Siim
528eA e28; 525iA e28
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

2000 lõhnab 6 kuu järgi.
Aga ega need vanad diislid ka nüüd nii ulmeökod ei ole, kui siin asjaosaliste hinnanguid vaadata..
Ebling
Postitusi: 97
Liitunud: 13 Dets 2008 21:21
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina-Tartu

Postitus Postitas Ebling »

Sry OT pärast. Aga ausalt, sellise vana auto puhul on ökonoomsus viimane asi. Õigemini, ökonoomsus pole see sõna, mida kasutada auto taastamise puhul. Ja veel mootorivahetus ning muu juurdekuuluv. Kui sulle tõesti teeb muret kallis koefitsent siis registreeri nt auto kellegi usaldusväärse nimele. Tema kaudu makstes on kindlasti kindlustus odavam.
Ökonoomseks kulgemiseks osta endale auto, mis on ka mõeldud ökosõiduks, auto mis ei oma mingit mugavust, tõmmet, kvaliteeti jne. Sellisel on madalkindlustus ja bensiinile raha ei kulu. BMW on ökonoomseks liiklemiseks täiesti vale masin.
E28 525e, 1986
reyo22
Postitusi: 625
Liitunud: 07 Apr 2008 17:40
Asukoht: Igal pool:)

Postitus Postitas reyo22 »

Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju .Siis pidid 5 ja 6 l sajale võtma , usun et 2.8 jätan esialgu nurka seisma, kui kunagi tuhin tuleb peale ,siis panen aisade vahele
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

e30 kere peal ca 6 sajale on reaalne, aga e28 kerel võib kindlasti liitri juurde panna sinna, sest kaal ikkagi suurem.
Ma küll ei tea mis tehas lubab e28 puhul kuluks, aga e30 puhul tehas lubas isegi alla 6 liitri.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

reyo22 kirjutas:Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju
Et sellise kooslusega ka normaalselt liikuda saaks, pead tõenäoliselt vahetama ka peaülekande (difri) oluliselt aeglasema vastu, kui sul hetkel seal all on. Redline pakkus siin sellist mootorit koos aju ja muude pulkadega. Millist aju sina sebid?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Ruut kirjutas:
reyo22 kirjutas:Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju
Et sellise kooslusega ka normaalselt liikuda saaks, pead tõenäoliselt vahetama ka peaülekande (difri) oluliselt aeglasema vastu, kui sul hetkel seal all on. Redline pakkus siin sellist mootorit koos aju ja muude pulkadega. Millist aju sina sebid?
Minu pakutaval ajul defekt, ehk siis lambdat ei ole võimalik tööle saada. Muidugi kui lasta kuskil remontida, siis isegi võib :wink:
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

redline kirjutas:Minu pakutaval ajul defekt, ehk siis lambdat ei ole võimalik tööle saada. Muidugi kui lasta kuskil remontida, siis isegi võib :wink:
Kui muidu mootor töötab ja väljalaskegaasid on paigas, siis ma selle lambda pärast küll ei muretseks. Lambda jõudis M10-le vist päris tootmise lõpufaasis.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

+sul on veel auto värvimatta?


aastaid tagasi õnnestus mul osta 6000 krooniga e30 m10b16 mootoriga millel üv ja kindlustus,pidi leppimima küll mõne auguga,aga se eest vedas ta ilusti mind poodi piimajärgi ja kaugermadki eestimaa nurgad polnud sellele vanurile probleem,see juures väga mõistlikku küttekuluga.

boonuseks:siiski puhtatõuline proppellerlane aastas 1984,ning hiljem veel mõned vahvad meenutused :D

minu soovitus:
kui sul on vaja igapäeva sõidukit siis hoia turul silma peal,ning võid leida sootsalt midagi vahvat millega sõita.

vabandan ot pärast!
...
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Mul oli kunagi E30 M10B18 66kw karpaga. Keskmine kütusekulu oli 9,3L/100km (pool tartus/pool maal).
Järgmisel autol, M42B18 103kw (318iS) oli kulu täpselt sama. Sõidud samad.

Seega, uuem mootor oleks kasulikum kui tahad ökomat. Eetilise poole pealt pigem M10.


Ürita parem see 528i vahetada mingi tehase 518i vastu.
Kui sul praegu raske müüa seda autot, siis mingit leiutist tahetakse veel vähem.

Minu 528i nagunii seisab, seega kütuse peale raha ei kulu :).
Ja selle 2 aasta jooksul on mu kindlustuskoefitsent ka langenud (alguses oli ka maksimaalne).

Planeerid sõitmist siis nii palju? Nagu aru saan, siis siiamaani veel teedele pole jõudnud?
e28 528iA '84
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Minule rääkis, et tahab e36-lt 1.8 mootorit, mitte vana 1.8.
Vasta