M: Müüa 2.8 mootor 135kw
M: Müüa 2.8 mootor 135kw
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Ma ei saa aru. Sa soovid vägagi hea mootori maha müüa ja osta sinna miskit asemele, mis oleks ökom ?? Palju tuleb sul see kasum mida sa ökomaks saad. Arvuta aretustööd ja arki ümbervormistused jne kokku.
Kui sa juba kusagil mainid, et soov on sinna diislit aretada siis kõige ökom on sul selle mootoriga edasi sõita.
Kui sa juba kusagil mainid, et soov on sinna diislit aretada siis kõige ökom on sul selle mootoriga edasi sõita.
e28
Sry OT pärast. Aga ausalt, sellise vana auto puhul on ökonoomsus viimane asi. Õigemini, ökonoomsus pole see sõna, mida kasutada auto taastamise puhul. Ja veel mootorivahetus ning muu juurdekuuluv. Kui sulle tõesti teeb muret kallis koefitsent siis registreeri nt auto kellegi usaldusväärse nimele. Tema kaudu makstes on kindlasti kindlustus odavam.
Ökonoomseks kulgemiseks osta endale auto, mis on ka mõeldud ökosõiduks, auto mis ei oma mingit mugavust, tõmmet, kvaliteeti jne. Sellisel on madalkindlustus ja bensiinile raha ei kulu. BMW on ökonoomseks liiklemiseks täiesti vale masin.
Ökonoomseks kulgemiseks osta endale auto, mis on ka mõeldud ökosõiduks, auto mis ei oma mingit mugavust, tõmmet, kvaliteeti jne. Sellisel on madalkindlustus ja bensiinile raha ei kulu. BMW on ökonoomseks liiklemiseks täiesti vale masin.
E28 525e, 1986
Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju .Siis pidid 5 ja 6 l sajale võtma , usun et 2.8 jätan esialgu nurka seisma, kui kunagi tuhin tuleb peale ,siis panen aisade vahele
e28 528i , 525i
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib siis mõtled miks seda ei kasutanud;)
Et sellise kooslusega ka normaalselt liikuda saaks, pead tõenäoliselt vahetama ka peaülekande (difri) oluliselt aeglasema vastu, kui sul hetkel seal all on. Redline pakkus siin sellist mootorit koos aju ja muude pulkadega. Millist aju sina sebid?reyo22 kirjutas:Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Minu pakutaval ajul defekt, ehk siis lambdat ei ole võimalik tööle saada. Muidugi kui lasta kuskil remontida, siis isegi võibRuut kirjutas:Et sellise kooslusega ka normaalselt liikuda saaks, pead tõenäoliselt vahetama ka peaülekande (difri) oluliselt aeglasema vastu, kui sul hetkel seal all on. Redline pakkus siin sellist mootorit koos aju ja muude pulkadega. Millist aju sina sebid?reyo22 kirjutas:Mul kavas osta m10b18 1.8 mootor. 2.8 käimari külge kinnitada ja sebida siis vastav aju
Kui muidu mootor töötab ja väljalaskegaasid on paigas, siis ma selle lambda pärast küll ei muretseks. Lambda jõudis M10-le vist päris tootmise lõpufaasis.redline kirjutas:Minu pakutaval ajul defekt, ehk siis lambdat ei ole võimalik tööle saada. Muidugi kui lasta kuskil remontida, siis isegi võib
CSi, ti, i, RT, TC1, D
+sul on veel auto värvimatta?
aastaid tagasi õnnestus mul osta 6000 krooniga e30 m10b16 mootoriga millel üv ja kindlustus,pidi leppimima küll mõne auguga,aga se eest vedas ta ilusti mind poodi piimajärgi ja kaugermadki eestimaa nurgad polnud sellele vanurile probleem,see juures väga mõistlikku küttekuluga.
boonuseks:siiski puhtatõuline proppellerlane aastas 1984,ning hiljem veel mõned vahvad meenutused
minu soovitus:
kui sul on vaja igapäeva sõidukit siis hoia turul silma peal,ning võid leida sootsalt midagi vahvat millega sõita.
vabandan ot pärast!
aastaid tagasi õnnestus mul osta 6000 krooniga e30 m10b16 mootoriga millel üv ja kindlustus,pidi leppimima küll mõne auguga,aga se eest vedas ta ilusti mind poodi piimajärgi ja kaugermadki eestimaa nurgad polnud sellele vanurile probleem,see juures väga mõistlikku küttekuluga.
boonuseks:siiski puhtatõuline proppellerlane aastas 1984,ning hiljem veel mõned vahvad meenutused
minu soovitus:
kui sul on vaja igapäeva sõidukit siis hoia turul silma peal,ning võid leida sootsalt midagi vahvat millega sõita.
vabandan ot pärast!
...
Mul oli kunagi E30 M10B18 66kw karpaga. Keskmine kütusekulu oli 9,3L/100km (pool tartus/pool maal).
Järgmisel autol, M42B18 103kw (318iS) oli kulu täpselt sama. Sõidud samad.
Seega, uuem mootor oleks kasulikum kui tahad ökomat. Eetilise poole pealt pigem M10.
Ürita parem see 528i vahetada mingi tehase 518i vastu.
Kui sul praegu raske müüa seda autot, siis mingit leiutist tahetakse veel vähem.
Minu 528i nagunii seisab, seega kütuse peale raha ei kulu .
Ja selle 2 aasta jooksul on mu kindlustuskoefitsent ka langenud (alguses oli ka maksimaalne).
Planeerid sõitmist siis nii palju? Nagu aru saan, siis siiamaani veel teedele pole jõudnud?
Järgmisel autol, M42B18 103kw (318iS) oli kulu täpselt sama. Sõidud samad.
Seega, uuem mootor oleks kasulikum kui tahad ökomat. Eetilise poole pealt pigem M10.
Ürita parem see 528i vahetada mingi tehase 518i vastu.
Kui sul praegu raske müüa seda autot, siis mingit leiutist tahetakse veel vähem.
Minu 528i nagunii seisab, seega kütuse peale raha ei kulu .
Ja selle 2 aasta jooksul on mu kindlustuskoefitsent ka langenud (alguses oli ka maksimaalne).
Planeerid sõitmist siis nii palju? Nagu aru saan, siis siiamaani veel teedele pole jõudnud?
e28 528iA '84