sysi kirjutas:Mina julgen end pidada fanaatikuks. Aga fanatism ja ratsionaalsus ei ole siiski vastandid. Tagumised peatoed piltidel on pruunist riidest, uksepolstrid samuti narmendavad. (neil piltidel)
Minu arvamus jääb endiseks, olgu ma "fanaatik", "superkangelane", "tõusik" või kes iganes sinu arvates
10ooo eest õmmeldud salongis on vähemalt kõik istmed ühte moodi, ühesuguse kattega (homogeensed), noh, tuleb isegi ehk maksta mõni tuhat lisaks uksepolstrite eest.. aga kogu kompott on kui ansambel.
Lapitud juhiiste ning see probleem polstrite - peatugedega (mida väidetavalt siiski pole) summas 5000+ (ost + remont) ei ole minu arvates väärikas alternatiiv.
Edu "läheks kohe äri tegemisel"!
Sysi @ julgeb pidada end siiski pigem fanaatikuks.
PS! Kui mammi oleks omnibuss, oleks istmed sees, rattad all ja oleks kõigil hea olla
sai talvel k2idud vaatamas seda sisu,juhiiste pole nii hull kui ta paistab,6mblusest lahti ja siis se poroloon 2ra kulunud,ise olin n6us 2,5 tuhandega 2ra ostma kuna tekkis just se moment selline summa vabaraha, aga ei saanud kaubale ja j2tsin asja sinna paika.
juhi istme raam oli k6ver aga hoopis ukse poole ,tavaliselt ikka s6idetakse pead koos aga ei tia kuidas seal istuti ............
difri kohta ei oska midagi öelda, lsd arvatavasti ikka ei ole, kui huvi suur tule ise vaatama. Tagasillad mõlematel autodel ABS-iga ja ketaspiduritega. Musta raamiga on ainult vist ühe poole tuli.
Esiklaas näeb välja nagu uus peale vahetust auto on järjest seisnud, hind 500.- tihendi saab sel juhul, kui tuled võtad klaasi ise maha!
Hulgaliselt on lisandunud 524 varuosasid+pealkirjas olevate mootorite plokikaasi+käigukastid, veermikuosad, lisaks toon aknaklaaside komplektid jne. Muidugi ka igasuguseid kere detaile. Üks väga korralik esiklaas on ka lisandunud (Pilkington).