O: e24/e28 LS difri

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

O: e24/e28 LS difri

Postitus Postitas Ruut »

Pealkirjas enamus öeldud - vaja blokeeringuga/piiratud libisemisega difrit. Ülekanne võiks olla 3,07 ja 3,64 vahelt aga pole väga oluline.
Ega ma eriti ei usu, et kellelgi pakkuda on aga nadežda pidavat viimasena surema :)

Kevad tuleb!
svenk
Postitusi: 35
Liitunud: 08 Jaan 2006 19:10

Postitus Postitas svenk »

e28 ja e30 LSD osa täpselt sama, e30 oma ma arvan et on liikumas küll.
mul endal ka üks :)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

svenk kirjutas:mul endal ka üks :)
Ja kas see on üle?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

svenk kirjutas:e28 ja e30 LSD osa täpselt sama
Vaatasin realoem-i ja paistab, et su väide ei pea paika. Tegelikult võib pidada küll aga väiksemate mootorite puhul. Vaatasin osade cross-reference tabelit ja seal pakkus sarnast LSD plokki 3,5 mootoriga e28 ja e24 k.a. M modifikatsioonid ning üllatus-üllatus e34 3,5 ja 4 l mootoritele. Peab hoidma silma peal hoopis e34 pakutaval. Sel juhul saab sealt küll ainult LSD ploki, kogu peaülekanne oma korpusega alla ei sobi.
svenk
Postitusi: 35
Liitunud: 08 Jaan 2006 19:10

Postitus Postitas svenk »

ma LSD plokki mõtlesingi :)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

mina ka. 3,5L mootoriga masinale ei sobi (pole ette nähtud) ükski e30 lsd plokk - tõenäoliselt jäävad liiga nõrgaks
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

kasutatud lukuga differ on üldse selline küsitav teema, need ~20 aastat vanad on tänaseks sageli kulunud ja libisevad läbi (loe: lukustavad kergetes oludes nagu kruusatee) Kõige kindlam on osta differ sõitva auto alt, ainult nii saab asja kvaliteedis veenduda.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Neid diffreid saab ju remontida. Ehk siis võiks kasutatu ostmisel kohe arvestada ka remondi kuluga...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Silwer kirjutas:Neid diffreid saab ju remontida. Ehk siis võiks kasutatu ostmisel kohe arvestada ka remondi kuluga...
Kuuldavasti ei kesta taastatud friktsioonkettad nii kaua kui originaalkattega? oskad ehk kommenteerida, huvitaks ka mis sellise taastamistöö hind võiks olla?
E24 635CSi | E10 2002
svenk
Postitusi: 35
Liitunud: 08 Jaan 2006 19:10

Postitus Postitas svenk »

realoem kirjutab küll, et E30 325 LSD plokk on 33141209653 ja sellise numbriga LSD plokk on ka E24 635 (05/1982...09/1984)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

:? ma ei saa aru, mida ma alguses vaatasin. ma olen kindel, et vaatasin õigest kohast ja 82-84 mudelile cross-reference's muud ei näidanud.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ei ega mingit muud vihjet enam vaja ei olnud. ma leidsin samad asjad juba eelnevalt ka ülesse. ma lihtsalt olin segaduses, et mida ma algul vaatasin. aga tuleme tagasi minu esialgse küsimuse juurde.

Kas sul on see plokk müügiks?
svenk
Postitusi: 35
Liitunud: 08 Jaan 2006 19:10

Postitus Postitas svenk »

Kahjuks ei ole!
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

Postitus Postitas inc13 »

Küsimus,kui palju oled nõus sellise asja eest välja käima?
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

inc13 kirjutas:Küsimus,kui palju oled nõus sellise asja eest välja käima?
Oleneb seisukorrast. Kui koos peaülekandega siis 2-3k. Pelgalt blokeeringu osa veidi odavamalt
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Difri otsingul ei tasu piirduda ainult e24/e28 difritega. Kõlbavad ka teiste BMW mudelite omad. Difri korpuses võib väike vahe sees olla. Sisu pidavat saama ringi tõsta :idea: Eks tehnikas rohkem kodus olevad inimesed võivad kommenteerida.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

ehh, sisuliselt võib piiri tõmmata neljaklapiliste mootorite tulekuga e34 mudelitel. Osad väidavad, et ka 24V mootoritega e34 sisud sobivad e30/e28 diffrite sisudega aga mina ise ei ole selles 100% kindel.
e28 535i peaks veel keskmise suurusega lsd'd omama, samuti ka kõik e24'jad kuni tavalise 635csi'ni. sealt edasi on ainult kaks varianti, st kõige suuremat

1. http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

2. http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

diffrite remontimisel ei tasu kasutada suvalisi friktsioonikettaid
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Upitaks vana teemat aga veidi teise nurga alt. Hetkeseisuga tundub, et saab vist ühele LSD-le küüned taha. See on aga ülekandega 3,07. Kas kellelgi on pakkuda korralikku tavalist difrit ülekandega 3,46 või 3,64 et sinna LSD sisse istutada.
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

tasub vist ära märkida ka, kas otsid keskmise suurusega või kõige suurema diffri jaoks :wink:
Vasta