M: e28 525i 110kw 1983. pluss doonor.
M: e28 525i 110kw 1983. pluss doonor.
Otsusatasin siis siin foorumis müüki panna enda hai. Auto pildid :
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album219/abv http://www.bmwclassic.ee/galerii/album219/aaf
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album219/abb
Plussid: Autol on korralik kere ja mootor. Paigaldatud 2,8i pealt võetud käigukast, millel on pikemad käigud. Korralikud paartuhat km sõitnud rehvid. Korralik aku. Alarm ja kesklukk puldist. Ajastule vastava välimusega Philipsi kasettmakk, mille heli aitab kuulajani tuua ekvalaiser.
Asjad , mis on autol uued või uutega samaväärsed:
kardaani vahemuhv e guibo (tuttuus), kardaani tugilaager (tuttuus), rehvid, laternad, tagastange.
Äsja remontisin summuti sarja.
Kaasa anda teine sarnane auto varuosadeks pluss veel juppe: uksed, radikas, sidur,pidurisadulad esiamordid, differ jne.
Teostasin ise regulaarselt korrosioonitõrjet. Nii, et paras stardipakett hainina harrastuseks või kellelgi oma kollektsiooni täiendamiseks.
Kaasa tulevad ka talverehvid velgedel. Kaasa ka originaal 14 tollised valuveljed. Praegu on ka orig. rattakilbid olemas.
Lugemismaterjal ka siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ight=jaant
Miinused: Sidur hakkas libisema(teine sidur tuleb kaasa) . Keskmine kardaanirist lõgiseb kohaltvõttes ja siis kiirendades. Kardaani otsingud mul praegu pooleli. Juhiistme kate kulunud, armatuuril on mõrad aga terve armatuur olemas. Salongitemperatuuri reguleerimise nupu ümbert värv pleekinud aga korralik paneel kaasa. Esistangel on väike vagu kokkupuutest ühe Audi kärukonksuga. Vaja oleks vahetada ka neerude ja võre alune plekk, mis sai sama juhtumi käigus muljuda ja on taastaud pahtli ja motipi 75 kroonise värviga Stange korralik keskosa ja esiplekk tuleb muidugi autoga kaasa.
Auto asukoht Tartu lähistel.
Austusest omaaegsete Münheni inseneride ja tööliste vastu ei tahaks eriti autot alla 15 000.- kr ära anda.
Müün ta ära , kuna muretsesin teise auto.
gsm 533 25 303.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album219/abv http://www.bmwclassic.ee/galerii/album219/aaf
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album219/abb
Plussid: Autol on korralik kere ja mootor. Paigaldatud 2,8i pealt võetud käigukast, millel on pikemad käigud. Korralikud paartuhat km sõitnud rehvid. Korralik aku. Alarm ja kesklukk puldist. Ajastule vastava välimusega Philipsi kasettmakk, mille heli aitab kuulajani tuua ekvalaiser.
Asjad , mis on autol uued või uutega samaväärsed:
kardaani vahemuhv e guibo (tuttuus), kardaani tugilaager (tuttuus), rehvid, laternad, tagastange.
Äsja remontisin summuti sarja.
Kaasa anda teine sarnane auto varuosadeks pluss veel juppe: uksed, radikas, sidur,pidurisadulad esiamordid, differ jne.
Teostasin ise regulaarselt korrosioonitõrjet. Nii, et paras stardipakett hainina harrastuseks või kellelgi oma kollektsiooni täiendamiseks.
Kaasa tulevad ka talverehvid velgedel. Kaasa ka originaal 14 tollised valuveljed. Praegu on ka orig. rattakilbid olemas.
Lugemismaterjal ka siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ight=jaant
Miinused: Sidur hakkas libisema(teine sidur tuleb kaasa) . Keskmine kardaanirist lõgiseb kohaltvõttes ja siis kiirendades. Kardaani otsingud mul praegu pooleli. Juhiistme kate kulunud, armatuuril on mõrad aga terve armatuur olemas. Salongitemperatuuri reguleerimise nupu ümbert värv pleekinud aga korralik paneel kaasa. Esistangel on väike vagu kokkupuutest ühe Audi kärukonksuga. Vaja oleks vahetada ka neerude ja võre alune plekk, mis sai sama juhtumi käigus muljuda ja on taastaud pahtli ja motipi 75 kroonise värviga Stange korralik keskosa ja esiplekk tuleb muidugi autoga kaasa.
Auto asukoht Tartu lähistel.
Austusest omaaegsete Münheni inseneride ja tööliste vastu ei tahaks eriti autot alla 15 000.- kr ära anda.
Müün ta ära , kuna muretsesin teise auto.
gsm 533 25 303.