205/45R16 e30-l ei põhjusta rooli keeramisel küll mingeid probleeme. samas on tunda, kui auto on pikalt seisnud, siis rooli värk selline kangevõitu. aga muidugi võib asi ka selles olla, et ma rohkem putru söönud ja jõusaalis käinud kui teema algataja
Tere siis veelkord.Mul pudruprobleme pole,üle 100kg mees ja sugugi mitte peki arvelt.Mul lihtsalt viimased aastad uued autod sõita ja no ei viitsi väänata.Rehv ise on 195/15.
Rool ka ja sportrool.
Panen varsti autost pildid ka.
Esisild on just korda tehtud ja laserpingis otseks aetud.
Ja lisaks veel, et E21 rool tundub minuarust tõesti veidi raskem kui E30 oma, juba 185 laiuse rehviga on tehase sportrooliga seisva autoga rooli keeramine üpris ebamugav tegevus, suviste ilmadega võtab parklates manööverdamine naha märjaks Kehtib see siis M20 mootoriga isendite kohta, 4 silindrilisega on lood hoopis teised