O;roolilatt 323-le 81a

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Vasta
rain
Postitusi: 12
Liitunud: 05 Juun 2006 13:00

O;roolilatt 323-le 81a

Postitus Postitas rain »

Kas on kellelgi müüa antud autole võimendiga roolilatti?
Hetkel roolivõimu ei ole,keera nii,et käed paistes.
Kavas ehitada.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

üldjuhul on bemmi hammaslattroolid ka ilma võimendita päris kerged keerata. võibolla peaksid sillaosa üle vaatama - mingid liigendid kinni jäänud.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

No ettenähtud 185/70 või veel kitsama R13 keeramisega pole probleeme, iseasi kui seal on keerata 205/50R15 (ehk siis mida Alpina kasutas).

Pluss veel sportrool, kui on.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

205/45R16 e30-l ei põhjusta rooli keeramisel küll mingeid probleeme. samas on tunda, kui auto on pikalt seisnud, siis rooli värk selline kangevõitu. aga muidugi võib asi ka selles olla, et ma rohkem putru söönud ja jõusaalis käinud kui teema algataja :lol:
rain
Postitusi: 12
Liitunud: 05 Juun 2006 13:00

Roolilatt 323-le

Postitus Postitas rain »

Tere siis veelkord.Mul pudruprobleme pole,üle 100kg mees ja sugugi mitte peki arvelt.Mul lihtsalt viimased aastad uued autod sõita ja no ei viitsi väänata.Rehv ise on 195/15.
Rool ka ja sportrool.
Panen varsti autost pildid ka.
Esisild on just korda tehtud ja laserpingis otseks aetud.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Tegelikult on reeglina nii vanal võimuta latil e21 puhul ka suhteliselt suur loks, võimendiga latid aga kipuvad vähem kulunud olema.

Lihtsalt teadmiseks :)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ja lisaks veel, et E21 rool tundub minuarust tõesti veidi raskem kui E30 oma, juba 185 laiuse rehviga on tehase sportrooliga seisva autoga rooli keeramine üpris ebamugav tegevus, suviste ilmadega võtab parklates manööverdamine naha märjaks :lol: Kehtib see siis M20 mootoriga isendite kohta, 4 silindrilisega on lood hoopis teised :wink:
E24 635CSi | E10 2002
Vasta