Haininad ja külmakraadid
Haininad ja külmakraadid
Kas keegi oma haininaga nende külmadega liikleb ja kui liikleb siis kuidas auto käitub? Enda e28 aastaringselt sõidus ja külma ei karda, eelmine talvgi nende suurte külmadega sõidetud suuremate jamadeta. Kas Jaan on jalamees või seitsmesega sõidus? Tal ju kah igapäevaauto
5068708
Re: Haininad ja külmakraadid
Liiklen igapäevaselt e28 528 -ga. Külmaga läheb käima kenasti, kuid soojaks võiks kiiremini minna. Bensukulu praeguste külmadega on kuskil 18-19 sajale, tavaliselt soojemate ilmadega oli 16-17 sajale , mõnus ökoauto mul selline .Autol ka LSD differ ja seepärast hea libedaga ja paksus lumes sõita, ei jää kinni nii kergesti.Ravic kirjutas:Kas keegi oma haininaga nende külmadega liikleb ja kui liikleb siis kuidas auto käitub? Enda e28 aastaringselt sõidus ja külma ei karda, eelmine talvgi nende suurte külmadega sõidetud suuremate jamadeta. Kas Jaan on jalamees või seitsmesega sõidus? Tal ju kah igapäevaauto
E34 & E32
2 aastat tagasi sõitsin 323i- ga, käivitus iga ilmaga isegi 29 kraadi külma ei olnud probleemiks, kuna mutter kimab igapäevaselt E21-ga ringi ja nii juba 9 aastat siis 315 käivitus ka talvel väga hästi, sel aastal sai aga 1,8i peale. Auto seisis maja ees mingi nädalakese ja täna hommiku kui elu kiire oli ja autot oli hädasti vaja siis loomulikult oli aku tühi egas siis muud aidanudki kui tõin aku tuppa, laadija on loomulikult ju töökojas Panin siis pesukaussi sooja vee jooksma ja torkasin aku sinna sisse (loomulikult mitte üleni vee alla) isevaatasin pooltundi telekat, kuivatasin ta pealt ära ja tormasin välja kähku, juhtmed peale ja tuld, käivitus voolu jagus küllaga krt genekal on midagi viga kuna harjad said sügisel uued aga laeb ainult mingi hädine 13,6 V õigemini pole see mingi laadimine ega midagi. Minu arust käivitub hai väga hästi talvel, loomulikult kui kõik asjad korras on nagu aku, genekas, puhtad filtrid, hea õli ja hea kütus
Soojenemise ajal on loomulikult bensu kulu taevas aga probleemi lahendab see, et lähed natuke varem välja, keerad auto käima ja seni kaua kui sa seal lund maha harjad ja aknaid kriimustad, auto ju soojeneb ja kui suitsu mees juhtub olema siis jõuad ühe suitsu ka teha rahulikult
Soojenemise ajal on loomulikult bensu kulu taevas aga probleemi lahendab see, et lähed natuke varem välja, keerad auto käima ja seni kaua kui sa seal lund maha harjad ja aknaid kriimustad, auto ju soojeneb ja kui suitsu mees juhtub olema siis jõuad ühe suitsu ka teha rahulikult
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Haininad ja külmakraadid ei sobi üldse kokku, aga olin sunnitud 630CS-i piinama eelmine talv paar kuud(häbi tunnistada )ja käivitus alati poolest pöördest. Üks kord küll ei tahtnud minna kui oli seisnud parklas pea kaks nädalat, aga surakas eetrit ja voila...
Praegu on auto kenasti peidus talveunes ning süda turgutamisel.
Praegu on auto kenasti peidus talveunes ning süda turgutamisel.
E24 630CS `78
Oma haininaga talvel -30*C kraadiga sõidus käidud. Salongi sellise külmaga aga soojaks ei saanudki (oleks pidanud ehk midagi (osaliselt) radika ette toppima...). Jahutusvedelikuna kasutan üllatuste vältimiseks ainult -40C mõeldud vedelikku. Ka suvel pole mõtet midagi muud peale kallata Mis veel... oma kogemuste põhjal on kõige parem talvine hainina e28 (läheb kiirelt soojaks). E24 peaks talvel samade omadustega olema...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kuuesajase võibki hoida ilusateks ilmadeks Üks asi millest aru ei saa: e28 salongi saab talvel täiesti soojaks, e23 salong on... ütleme... küll soe aga võrreldes e28-ga ikkagi leigevõitu. Mootorid nagu samad Ehk suurem salong või parem jahutus teevad oma töö? See e28 mis mul mõni aeg tagasi kasutuses oli, oli lausa palav. Peaaegu võrreldav mõne põhjamaa sõidukiga millega sõitnud olen, nagu Volvo või Saab 96 (kus on teatavasti pool kapotialust ainult ahju täis). Vähemalt vana V-6 mootoriga Volvo 760 oli igati tore just talvel, õhutusavadest puhuva õhu vastu võis näpud kõrvetada. Võib-olla on e28 tänu väiksemale salongile talvel soojem... või siis on seal veel midagi teistmoodi. No ma ei tea.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: 20 Okt 2007 17:35
Noh kes mida sauna all silmas peab. Hoolimata kõikvõimalike jahutus/soendussüsteemi osade vahetamist soeneb auto aeglaselt (temperatuurinäidik on ilusti keskel, salongiahi uus, termostaat "talvine"... aastaläbi). Või siis on e23 jahutussüsteem nii vägev? Minu arvates kõigil e23-del leiguse-uss sees. Mingi nupukombinatsiooniga saab sooja küll ("oben"+"unten") aga saunaks asi ei lähe (T-särgiga autos nii väga olla ei taha).mriks kirjutas:sel e23 el siis mingi uss sees... minu 7 mene läks 26 kraadise külmaga küll suht saunaks seest.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
mul ka üks talv soojaks ei läinud, isegi varbad olid jääs, panin salongi ventika augu rohkem kinni siis hakkas sooja ka tulema, eile läks küll väga palavaks.Jaan kirjutas:Noh kes mida sauna all silmas peab. Hoolimata kõikvõimalike jahutus/soendussüsteemi osade vahetamist soeneb auto aeglaselt (temperatuurinäidik on ilusti keskel, salongiahi uus, termostaat "talvine"... aastaläbi). Või siis on e23 jahutussüsteem nii vägev? Minu arvates kõigil e23-del leiguse-uss sees. Mingi nupukombinatsiooniga saab sooja küll ("oben"+"unten") aga saunaks asi ei lähe (T-särgiga autos nii väga olla ei taha).mriks kirjutas:sel e23 el siis mingi uss sees... minu 7 mene läks 26 kraadise külmaga küll suht saunaks seest.
745, R-23, R-12