Huvitav bodykit'iga E24
Huvitav bodykit'iga E24
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Ma arvan, et korralik auto oli ja on.On tahetud teha midagi Königi, Gemballa vms. moodi või on juba saksas tehtud (aga seda oleks omanik tõenäoliselt maininud).90ndate alguses oli Königi 6ne suur unistus ,kuna selle firma 6sed olid kõige valusamad (ca 400-500 hj,vähemalt nii palju on olnud 2l müügis olnud autol kirjas) ja sel ajal tundus selline kere lahendus kõige ilusam (eks see iga oli ka vähe teine ja ei olnud iga nurga taga mingite kõverike spoilerite valajaid).Paar tuttavat on õiget Königi 6st näinud.See auto paistab päris korralikult tehtud, mind küll ei häiri.Ma arvan, et selle omanik on sama moodi Königist suures vaimustuses olnud.Sarnaseid kere ehitusi ja muud infot 6se kohta www.claasi.de.
Niipalju kui mina olen elus näinud vene töökultuuri - see võib vabalt olla väljast ilus, kuid allpool vilistab õõtsapuksides juba tuul (roosteaukudest rääkimata).
Mäletan aega kui ma oma 535-te otsisin (enamik pakkumisi oli vene rahvusest omanikelt) ja üsna tüüpiline oli, et väljast oli auto klanitud ja sees vägev "tümm", kuid mootori õhukõri oli lapitud ventilatsiooniteibiga ja tagarattad olid nii lääpas, et tekkis küsimus, kas mitte õõtsad katki pole.
Ei soovi mingit ksenofoobiat arendada, lihtsalt oma elukogemus.
Mäletan aega kui ma oma 535-te otsisin (enamik pakkumisi oli vene rahvusest omanikelt) ja üsna tüüpiline oli, et väljast oli auto klanitud ja sees vägev "tümm", kuid mootori õhukõri oli lapitud ventilatsiooniteibiga ja tagarattad olid nii lääpas, et tekkis küsimus, kas mitte õõtsad katki pole.
Ei soovi mingit ksenofoobiat arendada, lihtsalt oma elukogemus.
tean natuke bmw mootoritest
minu arust ei saagi ühtki autot selliseks teha,et ta kõigile meeldiks. niipalju kui on inimesi on ka erinevaid arvamusi. ma arvan ,et antud auto kallal on üsna palju vaeva nähtud ja kui ta omanikule endale meeldib,siis peaks kõik ju korras olema....pealegi ei olnud sellel kes seda autot ehitas ilmselt kindlasti mitte prioriteediks see ,et auto originaalina säiliks. igatahes näeb ta minu arvates kordades parem välja kui enamik "tjuunitud" e28' id mis meie linnapildis kolinal ja lörisedes ringi veerevad. ( loodan,et originaali austajad mul nüüd kõri läbi ei näri )
732i
to hairaider
Ma kahtlustan, et kumm pandi auto järgi, mitte vastupidi.Ja sellele autole väga sobiv ratas (et on15 tolli).Ja sellise Tjuuninguga autosid tehti juba 80datel, kui siin mõni kopikale ribi taha akna peale ostis, ise velje laiemaks keevitas ja Lada või Estonia sirmi ette viskas.See auto meenutab mulle ühte ajajärku.Koenig Specials ja Gemballa olid siis ja on ka praegu eksklusiiv autode tootjad ja seepärast ei võta ma sellist replica projekti nii kriitiliselt.Meie tänava pildiga võrreldes, kus on suurem osa nn. tuuningu pillid kas peldikud või siis äärmiselt maitse lagedad tundub see auto täitsa normaalne.
Kes näinud ei ole siis:
Gemballa http://groups.msn.com/1980extremetuning ... 35csi.msnw
ABC Exclusive http://groups.msn.com/1980extremetuning ... eries.msnw
Üldse on seal hea pildikogu 80-date väga kallist ekstreemtuuningust
Gemballa http://groups.msn.com/1980extremetuning ... 35csi.msnw
ABC Exclusive http://groups.msn.com/1980extremetuning ... eries.msnw
Üldse on seal hea pildikogu 80-date väga kallist ekstreemtuuningust
635csi