E12, 1972-1981
Jah see on hea viis teema elavdamiseks Ülejäänud galeriis http://www.bmwclassic.ee/galerii/e12 olevad (peale ühe punase e12-ne) vist eriti ei sõidanuga kirjutas:Ma käisin teema elavdamise eesmärgil ükspäev just m535'ga sõitu tegemas. Elavdas küll
Üks on vist veel müügis http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... hlight=528 Kas keegi osta ei kavatse? Isiklikult praegu ei pretendeeri sellele sõidukile... mõjuvatel põhjustel
Viimati muutis Jaan, 03 Nov 2006 13:47, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Üks on veel mil ÜV ja kindlustus tehtud kuid ei ole igapäevaseks kasutuseks esialgu http://www.bmwclassic.ee/galerii/album360Jaan kirjutas:Jah see on hea viis teema elavdamiseks Ülejäänud galeriis http://www.bmwclassic.ee/galerii/e12 olevad (peale ühe punase e12-ne) vist eriti ei sõidanuga kirjutas:Ma käisin teema elavdamise eesmärgil ükspäev just m535'ga sõitu tegemas. Elavdas küll
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Segane lugu.
Passis ja kerel 520. Passis mootor 1.8.
realoem näitab 518 ja mootor aistevahel ka 1.8
Passis ja kerel 520. Passis mootor 1.8.
realoem näitab 518 ja mootor aistevahel ka 1.8
Viimati muutis Priit Peljo, 10 Nov 2006 15:39, muudetud 2 korda kokku.
Kas keegi sellest teab midagi http://www.bmwclassic.ee/galerii/album358/aaa (e12 520)? Vedelevate autode galeriis üleval... Ei ole nagu avalikes müügikuulutustes silma jäänud.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Minu kogemus näitab, et kohapeal pole midagi, tellida saab paljusid asju, millest osad kohale ei jõua - kuna pole enam tootmises. Arvestades ka E12 roostelembust ja 520 potentsiaalset kütusekulu, siis minu siiras soovitus oleks osta igapäevaks nt E34 ja kui pakutav auto on vähegi komplektne ja korralik, võtta see nokitsemiseks. Kui pole komplektne, siis võib nokitsemine detailide otsimise tõttu väga vaevarikkaks osutuda.
kusjuures mõne muu klassikaga võrreldes pole hullu, nii mõnigi kuluosa on ka eestis riiulis olemas, kui ainult osata ostida, suuremalt jaolt asjadega tuleb kannatust varuda ja mingeid spets asju tõesti ei saa enam aga üldiselt on masin 99 % hooldatav tavalise varuosapoe baasil (kuigi reeglina sind vist saadetakse pikalt poest, sest ilma süvenematta ei saaks nagu midagi, kuigi tegelikult saab).
üldjuhul keerulisema sillaosa saab max kuuga, lihtsama päevaga (nojah madaldus pole sandart sillaosa), üldiselt midagi keerulist pole, mis auto seisma jätab, igaljuhul masin millega kannatab 24/7/12 ka liigelda minu meelest ja jupid on odavad ka
üldjuhul keerulisema sillaosa saab max kuuga, lihtsama päevaga (nojah madaldus pole sandart sillaosa), üldiselt midagi keerulist pole, mis auto seisma jätab, igaljuhul masin millega kannatab 24/7/12 ka liigelda minu meelest ja jupid on odavad ka
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Projekti kui sellist ei soovi praegu endale. Vajan igapäevasõidukit. See pill on aga seisnud lageda taeva all muru peal vist üle kahe aasta. Selle tulemusena on pidurid peal ja benatorustik ära mädanenud. Roostet kaa ikka üksjagu, minuarust taastada pole mõtet. Ostaks ja paneks lihtsalt sõitma, aga kui ikka näiteks pidurisupordi remondi komplekti pean suve lõpuni ootama siis ei ole asjal jumet. Muidu saaks stiilse igapäeva liikuri koos pakiraami ja kaares antenniga
Kas see 2.0 karpa mootor on siis väga jänune?
Kas see 2.0 karpa mootor on siis väga jänune?
Pakun, et see "panen lihtsalt sõitma" pole ka just paarituhande kroonine väljaminek.
Kui tahad, et masin omaks tehnoülevaatust, oleks kogukonnale ohutu ning sellega julgeks ilma puksiirabi visiitkaardita ka kodust kaugemale liigelda.
E28 on vast sinu puhul veidi mõistlikum valik. Uuem ja vähemkulunud mudel. Turul liigub ka korralikumaid aparaate. Kättesaadavad-odavad varuosad.
Ja pilgupüüdjana ka väga palju maha ei jää E12st. Ning küll see rariteetsuse skaala ka aegamõõda kõrgemale pürgib.
Kui tahad, et masin omaks tehnoülevaatust, oleks kogukonnale ohutu ning sellega julgeks ilma puksiirabi visiitkaardita ka kodust kaugemale liigelda.
E28 on vast sinu puhul veidi mõistlikum valik. Uuem ja vähemkulunud mudel. Turul liigub ka korralikumaid aparaate. Kättesaadavad-odavad varuosad.
Ja pilgupüüdjana ka väga palju maha ei jää E12st. Ning küll see rariteetsuse skaala ka aegamõõda kõrgemale pürgib.
e28 528iA '84
Kui Elva on Tartu kant siis jah. Ilmselt ise huvitatud pole, aga kui keegi on siis päästke ära.
Asi ise 2.0 mootoriga, aastast 79? (vist oli). Suht sandis seisus. Pealt tundub ok aga tegelikult on kõva rooste sees ikka. Päris kaua on lageda taeva all seisnud. Karpa mootoriga R6. Käivitus isegi, aga soojaks minnes tuli tiks sisse üleval kuskil. Kaua ei saanud proovida, kuna pena torustik oli ära mädanenud alla. Ilusad kärgvalud on kaa all, aga kahjuks on need mm veljed. Plekkveljed olid pagassis.
Kui keegi huvitub siis ps'is annan omaniku numbri.
Asi ise 2.0 mootoriga, aastast 79? (vist oli). Suht sandis seisus. Pealt tundub ok aga tegelikult on kõva rooste sees ikka. Päris kaua on lageda taeva all seisnud. Karpa mootoriga R6. Käivitus isegi, aga soojaks minnes tuli tiks sisse üleval kuskil. Kaua ei saanud proovida, kuna pena torustik oli ära mädanenud alla. Ilusad kärgvalud on kaa all, aga kahjuks on need mm veljed. Plekkveljed olid pagassis.
Kui keegi huvitub siis ps'is annan omaniku numbri.