3.seeria vs 5.seeria

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
parimautoonBMW
Postitusi: 39
Liitunud: 19 Sept 2007 21:33

3.seeria vs 5.seeria

Postitus Postitas parimautoonBMW »

Palun seletage mulle lahti, miks on kolmanda seeria vanemad bmw'd märgatavalt kallimad, kui 5 seeria omad? :roll:
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Turumajanduse põhialused, ehk et hinna määrab nõudluse ja pakkumise suhe, kehtivad ka siin.
Kasutaja avatar
parimautoonBMW
Postitusi: 39
Liitunud: 19 Sept 2007 21:33

Postitus Postitas parimautoonBMW »

sysi kirjutas:Turumajanduse põhialused, ehk et hinna määrab nõudluse ja pakkumise suhe, kehtivad ka siin.


Okei, aga kas mitte 5seeria juba haruldasem pole, st raskemini kättesaadav jms, see peaks varsti haininade hindu veel tõstma?
antti22
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2006 21:39

Postitus Postitas antti22 »

parimautoonBMW kirjutas:
sysi kirjutas:Turumajanduse põhialused, ehk et hinna määrab nõudluse ja pakkumise suhe, kehtivad ka siin.


Okei, aga kas mitte 5seeria juba haruldasem pole, st raskemini kättesaadav jms, see peaks varsti haininade hindu veel tõstma?
E28 on kõige laialdasemalt levinud hainina kuna seda toodeti veel kõige hiljem (ei ole raudpolt fakt täpselt). E21 tootmine lõppes 83 aastal juba ja neid on ka järel märksa vähem kui E28 viienda seeria mudeleid. Eriti haruldane on juba E21 323i. 4 silindriseid mudeleid ikka leiab kuskil vedelemas.

Ja eks heas korras E28 on ka päris head hinda väärt :) . Kuid see nö õige viienda seeria hainina minujaoks on E12 mis on päris haruldane eestis juba.
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Mulle tundub, et teemaalgataja mõtles pigem E30 vs. E28, sest neid toodeti samal ajal ju :wink: .
E21-te toodeti jälle samal ajal E12-ga.

Ei tea jah, miks E30-d on pmst poole kallimad, kui E28-d, kuigi sõitvaid E30-d on tunduvalt rohkem ja seega on E28 haruldasem.
E34 & E32
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ootaks teemaalgataja täpsustust keretüüpide osas. Siis võib edasi spekuleerida :lol:
antti22
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2006 21:39

Postitus Postitas antti22 »

omega kirjutas:Mulle tundub, et teemaalgataja mõtles pigem E30 vs. E28, sest neid toodeti samal ajal ju :wink: .
E21-te toodeti jälle samal ajal E12-ga.
et tegu on hai foorumiga siis eeldasin, et jutt käib ikka haidest :)
Kasutaja avatar
parimautoonBMW
Postitusi: 39
Liitunud: 19 Sept 2007 21:33

Postitus Postitas parimautoonBMW »

Vabandust, et ei täpsustanud, aga nüüd siis täpsustan, mõtlesingi just E30 vs. E28 :)
Samuti ju võite spekuleerida E21 ja E12 teemal :)
See täpsustus läks täiesti meelest ära :oops:
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Võib-olla on asi selles, et e30 puhul tegu sportliku iseloomuga väikeautoga. Sobib ringrajale ning liigub kergelt ka linnatänavail. Ja kuna neidki on korralikke vähe liikvel, siis on hinnad kõrgele aetud. Eriti hinnas on 325i kupeekerega masinad. Kui mõni müüki tekib, siis pannakse hinnaks umbes 30000.

Ja kui hinnad kõrged, ega siis 316i ja 318i omanikud ei taha ka väga odavalt enda masinat ära anda :)

E28 on selline suurem ja ilusam masin. Disainijoone poolest hoopis teine teema. Seda tahavad need, kes on tõelised huvilised.
Kuigi, need masinad, millel hinnad madalad - on parajad rondid ka ikka.

Paar aastat tagasi oli e30neid turg täis. Nüüd nende asemel rondistunud e36d, mis kohati odavamadki kui e30.
Kaovad räbalad e28dki teedelt ning hinnas on korralikud :)

e12 on kodumaa pinnalt üldse raske leida. Peaaegu sama on ka e21ga.
e28 528iA '84
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Sellest tuleb üks igavene pikk ja lohisev teema. Aga üldiselt mina ütleks, et E30 ja E28 maksavad suht ühepalju, so korralikud väikese mootoriga autod sinna 1-2K euri tuuri ja korralikud tippmudelid (325i vs (m)535i) maksavad a la 5K euri.

E30 ei ole kallim kui E28. Ja kodumaist turgu pole mõtet näiteks tuua, kuna mõni originaalkorras eksemplar ei ole piisav näide. 90% E30 ja paraku ka E28 mudelitest on läbi käinud viimase 5 aasta jooksul vähemalt samapaljude omanike käest, kes kõik on ühe või teise läti tuuningunipiga masinat "parendanud".

Need kõik kuus omanikku arvavad, et kui kõverad ja koledad 16" veljed all, katkised ja kõverad klaasplastist "stanged" küljes, läbipaistmatu ja lainetav toonklaas peal ning punased ja sinised istmekatted harmoneeruvad samavärviliste salongidetailidega, siis tulebki kogu kompoti hinnaks küsida ulmelised a la 20K eeku, sellele vaatamata, et sillad kolisevad nii, et surnud ärkavad üles ja viimane õlivahetus jäi eelmisesse aastatuhandesse.

Ja mul on siiralt kahju neist mitte nii nutikatest tegelastest, kes oma esimese sissetuleku eelkirjeldatud masina peale panevad ning siis, kunagi mõne kuu pärast avastavad, et "mootor näpitud" müügikuulutuses tähendaski pappkastist ja toidufooliumist tehtud plokikaanetihendit. Mõeldud tehtud - müügikuulutus üles, hind 18K "mootor aint käima panna, muidu sitaks hea pill"

Ja ring läheb edasi :!:

Normaalse auto huvilistel pole mõtet üldse arutleda kohalikul turul toimuva üle, pilk tuleb pöörata Saksa vms müügikuulutustele.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Re: 3.seeria vs 5.seeria

Postitus Postitas Cardo »

parimautoonBMW kirjutas:Palun seletage mulle lahti, miks on kolmanda seeria vanemad bmw'd märgatavalt kallimad, kui 5 seeria omad? :roll:
Miks on naabri Antsul pikem kui minul ?
e28
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

meelis k kirjutas:Eriti hinnas on 325i kupeekerega masinad. Kui mõni müüki tekib, siis pannakse hinnaks umbes 30000.
Selle raha eest ei saa juba ammu korralikku kupee 325i. Nüüd need hinnad juba kaks korda kallimad (vähemalt M-Tech isendid).
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
exe
Postitusi: 41
Liitunud: 07 Mär 2006 00:50
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas exe »

minu arust jääb bmw alti kõige kallimaks mudeliks kuidagi 3 seeria olgu tegu kas e21 e30 e36 e46 e90 .
535i
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

exe kirjutas:minu arust jääb bmw alti kõige kallimaks mudeliks kuidagi 3 seeria olgu tegu kas e21 e30 e36 e46 e90 .
3 seeria vs viies seeria on paraku nii jah, et kolmas kallim sama vanast viiesest.

Sysi poolt väidetu, et normaalset autot siit ei saa päris tõele ei vasta, saab ka siit väga korraliku ja hea masina aga päris kaua tuleb otsida ja koguaeg silma peal hoida. Sellised autod lähevad kiiresti müügiks. Suur osa autodest kipuvad olema kõvasti omanikku vahetanud ja kehvas seisus.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

raunz kirjutas:
3 seeria vs viies seeria on paraku nii jah, et kolmas kallim sama vanast viiesest.

Sysi poolt väidetu, et normaalset autot siit ei saa päris tõele ei vasta, saab ka siit väga korraliku ja hea masina aga päris kaua tuleb otsida ja koguaeg silma peal hoida. Sellised autod lähevad kiiresti müügiks. Suur osa autodest kipuvad olema kõvasti omanikku vahetanud ja kehvas seisus.
Ma vaidleks natuke vastu. Korralikke autosid on küll vähe ja tõesti peab silmi lahti hoidma, aga kiiresti ära küll ei osteta. Mõni väga korralik on ikka pikalt müügis, hind aina langeb ja langeb. Paha kohe vaadata. Kiiresti läheb müügiks mingi odava otsa masin mis on veel liikumisvõimeline. Need ostetakse käbe ära, sõidetakse natuke ja varsti seal päris risude kategoorjas. On ka erandeid, aga kahjuks vähe.
Carclassic OÜ
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Paneks oma kaks kopkat ka siia.

Mina sain E28 omanikuks 98 aasta paiku, ostsin mingi kütusekulu üle vinguva vanamehe käest 38 000 eekiga (tollal oli kõige kallim saadaolev tava-E28). Läbisin temaga kokku umbes 120 000 km (oli mu ainuke ja igapäevane auto).

3sega võrreldes (isegi E30 ja E36ga) on tegemist väga kvaliteetselt ja põhjalikult ehitatud autoga, kus ehitamisel pole raha kokku hoitud. 3ne on eluaeg olnud bmw odav säästukäkk ja see paistab tema ehitusest ka välja.

Kõige suurema remondina sai vahetatud ära saaled-justkui aimates oma saatust hakkas auto siis pulli tegema just siis, kui tema aktiivne kasutamine oli juba lõpetatud - lõpetatud seepärast, et on kaks väikest last ja suur koer, millega sinna mahtumine väga probleemne on. Tõtt öelda on see ka ainuke põhjus, miks autost loobusin. Asendaja on 96 aasta Opel Omega Caravan, mille kohta võin öelda, et tegemist on E28st oluliselt lahjema ehituskvaliteediga masinaga.

Mis puudutab nende ostmist, müümist ja saadavust, siis minu auto otsis omanikku päris mitu kuud ja kohal käis haledaid tilganäppijaid, kel raha ei olnud. Ei olnud neid vihaseid 28 fänne kuskil näha, nagu siin sõna võtmas näha on. Eks internetis on paljud kõvemad mehed kui reaalelus. Lõpuks ilmus üks inimene, ladus nõutud raha pihku ja ei virisenud pisiasjade üle - lausa imesid juhtub.
tean natuke bmw mootoritest
Vasta