Haijaht

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Ega seda ei tea mis mootor seal tegelt peal on aga ees iluvõrel läikis märk - 320i.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

äkki annad siis selle auto täpse asukoha... läheks kolmapäeval vaataks üle...

ehk saab omanikuga kaubale kui asi tõesti on see mida loodan:)
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Saatsin PS'i...
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Bronco kirjutas:äkki annad siis selle auto täpse asukoha... läheks kolmapäeval vaataks üle...

ehk saab omanikuga kaubale kui asi tõesti on see mida loodan:)
Niiehknaa anna teada millega tegemist ja kas asi ka müügiks, pilti võiks ka teha... Pakun huupi, et korras E21 320i on way rariteetsem kui 323i.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Auto number on siis 723 ACP

ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...

st. käisin siis vaatamas, kedagi läheduses kahjuks ei näinud, kuid kiri ees oli 320 ikkagi, ning oli peale facelifti mudel, ehk suure tõenäosusega ikkagi tavaline R6 karpamootor.

Auto iseenesest oli nii ja naa, värvkate oli suhteliselt korralik, kuid juhipoolne uksepost (tagaistuja klaasi juures) kobrutas ning neid kohti oli veel, stanged olid isegis suht sirged...

nujah, fotoka unustasin maha ning kui tavaline 320 on siis ei plaani ka uuesti vaatama minna...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Bronco kirjutas:Auto number on siis 723 ACP

ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...
tegemist siis jah '80 320/6'ga

Kui võrrelda 320i (4-sil.) ja 323i toodanguarve, siis viimast tehti tõesti rohkem aga mitte oluliselt. Tootmismaht oli 98 000 vs. 137 000.
320i'st veel haruldasem peaks olema 2,0l m10 mootori ja karpaga variant, mida toodeti natukene tootmisprotsessi alguses.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Bronco, miks siis r6 ei sobi? Ja mis teema see on, et Nuga vaatab järele? Kas sul Nuga on kuhugi andmebaasi ligipääs? lihtsalt uudishimulik... :D [/b]
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Aa, seda ka, et pidevalt jääb silma mulle (Paldiski mnt. ääres) merimetsa selveri parklas seisev valge (mustade tagatuledega) e21. Lähen millalgi uurin seda ka, sest see seisab seal juba pikemat aega...(?)
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

valitsus salgab juhtunut.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Sysi ja Nuga on mingid kahtlased vennad vist... :lol:
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

interscope kirjutas:Bronco, miks siis r6 ei sobi? Ja mis teema see on, et Nuga vaatab järele? Kas sul Nuga on kuhugi andmebaasi ligipääs? lihtsalt uudishimulik... :D [/b]
kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

interscope kirjutas:Sain hiljuti teada, et minu onu talu(märjamaalt 7km) naabrimehel olevat '90'date lõpus olnud mingisugune e21'e kerega ALPINA
Interscope, äkki viitsid selle väidetava alpina kohta midagi täpsemat välja uurida või jälgi ajada.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

ok. lähen laupäeval maale, siis võin uurida....
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...[/quote]


tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust :!: , kas sa üldse oled e21 R6 karpamootoriga tegemist teinud :?:
Carclassic OÜ
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

tõnis kirjutas:kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...

tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust :!: , kas sa üldse oled e21 R6 karpamootoriga tegemist teinud :?:[/quote]

Ühega olen kunagi proovisõitu teinud... No üldiselt kuna sa omad 320 nagu aru saan siis me saame seda ju proovida kunagi :roll: äkki demod mulle 2.0 karpamootori võlusid :)

Mina seda mootorit igastahes eriti ei hinda...

PS. ei, ei ole ise omanud selle mootoriga isendit :?
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

jah ma oman praegu 320 ja olen enne ka omanud sellist isendit, 90 000 sai kunagi sellisega läbi sõidetud, kui kunagi praeguse liikuma saan siis võin natuke selle võlusid demoda küll :)
Carclassic OÜ
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

nuga kirjutas:
interscope kirjutas:Sain hiljuti teada, et minu onu talu(märjamaalt 7km) naabrimehel olevat '90'date lõpus olnud mingisugune e21'e kerega ALPINA
Interscope, äkki viitsid selle väidetava alpina kohta midagi täpsemat välja uurida või jälgi ajada.
käisin laupäeval siis märjamaal aga ei saanud seda vana kätte, proovin kunagi uuesti...
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Bronco kirjutas: Mina seda mootorit igastahes eriti ei hinda...
Samad sõnad, mootoril paberite järgi nagu jõudu peaks olema aga autot need millegipärast hästi ei liiguta. Seda "magusat" osa on ainult seal üleval otsas 1000 pöörde jagu, M10 318i igatahes on hulga paindlikum, kujutan enne, et M10 2.0 võib "kolmest" juba päris meeldivalt edasi viia.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Mind väga huvitab see valgete tagasuundadega 528i,kus see auto pildi peale jäänud on?
EX M535i 1985.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

see ju flash'i all.....
igatahes arvan, et selle pildigi mingi kala.... :roll:
Vasta