põhja aluste tööde tegemiseks ideid

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

põhja aluste tööde tegemiseks ideid

Postitus Postitas ullivilli »

Kuna Auto alt vajab tööd nii kere kui veermiks ja kanalit ega estakaadi pole võtta, siis ootaks ideid, mis lahendusi kasutada erinevate tööde tegemiseks.
Üks variant on kogu auto keerata kummuli, aga äkki on veel mingeid ideid, kuidas auto alla saada võimalikult palju, turvalist ruumi.
Kuidas tõsta jne, mis lihtsaid konstrukstsioone meisterdada jne. Kõiksugu ideed on teretuldnud.
Liivaga vist pritsida parim, kui auto õues kummuli? See veermikule kuidagi halvasti ei mõju, kui nurka pidi kõik peale toetub või kerele, kuna vist oleks kõige parem, kui saaks sillad ja kõik kõik alt ära et korralikult puhastada?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kui külje peale lükkad, siis lihtsaim variant paar vana rehvi katuseääre alla toetada, ei kuku katusepeale ning on piisavalt pehme, et värvile mitte väga haiget teha. Kohustuslik oleks ka jämedam tokk toestuseks alla torgata, juhuks kui kõvem tuul tahab autot tagasi ratastele ajada.

Ahjaa, seda võiks ka vaadata, et benssu ja õli harjumatutest kohtadest ei hakkaks lekkima, kui auto ebatavalises asendis on :)
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

selleks on olemas autogrill :D
745, R-23, R-12
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

karu kirjutas:selleks on olemas autogrill :D
Autogrill Tulundusühistu Tallinna mänguasjade kauplus?

Aka palun selgita?
Ahjaa, seda võiks ka vaadata, et benssu ja õli harjumatutest kohtadest ei hakkaks lekkima, kui auto ebatavalises asendis on
Olen selle peale mõelnud, et tõenäoliselt hakkab igasugu vedelike välja voolama. Kuidas seda vältida? Mahlad välja lasta?
Või korras asja puhul seda juhtuda liht ei tohiks?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kindlasti kuskilt hakkab midagi voolama... kõige lihtsam ikka välja lasta... põhja puhul muidugi külili kõige parem... vajadusel kord ühel küljel, kord teisel...
e28...
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Kuskil olid pildid, kus üks golf oli ümber keeratud isemeisterdatud autogrilli abil. Selleks oli lõigatud paksust vineerist nn poolikud ringid, mis kinnitati auto esi- ja tagaosa külge.
Auto kiikus seal peal nagu vanaema kiiktoolis.
e28 528iA '84
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

Ullivilli, kas on mõtet seda beezi üldse tegema hakata? Otsi parem mõni paremas korras kere !

Autogrill on muidu siuke asjandus:

http://www.vanatehnika.ee/modules/galle ... G_0030.JPG
850Ci
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ullivilli kirjutas: Autogrill Tulundusühistu Tallinna mänguasjade kauplus?

Aka palun selgita?
Havi mälu? http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=3053&highlight=
Ise oled selles teemas küsimusigi esitanud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ruut kirjutas: Havi mälu? http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=3053&highlight=
Ise oled selles teemas küsimusigi esitanud.
Ju siis...
Ei osanud asja nimega seostada.
Palju see auto kere siis ilma mootorite ja asjadeta kaalub ka?
Aga kui sillad möllud küljes, siis vast ka kasutatav?
Et liiga pehmeks ei jää see konstruktsioon ja põhimõte?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Tagasild koos kõigega kaalub e21-l midagi aga esisild on küll päris kerge. Kui külili lükkad või grilli siis mahlad lase enne välja, on pärast kergem. Ägedam oleks muidugi sillad alt ära võtta, samuti bensupaagid. Saab kõigele kenasti ligi, hea teha ja kõik saab korralikult tehtud, ei jää väga varjatud kohti.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Aga siis jääb lahtiseks teema, kuida mugavalt sillad ja paagid ja muu kola alt kätte saada :P
Autot vaja selleks kergitada piisavalt, kuna päris tugevat jõudu vaja seal vbolla kohati rakendada.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

tungraud ja pakud/pukid?
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Sedand küll, et pakud... mõtlesin, et äkki kellegil mingid ägedamad loomingulisemad agregaadid silma, kõrva jäänud.
Kõige lihtsam oleks muidugi tõstuk, aga eeldame, et seda meil ka ei ole.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

oleneb muidugi, millist tulemust soovitakse aga parima tulemuse saab kui ise raha teenida ning lasta selline töö teha ära spetsialistil. eriti kui veel tööriistad ja vajalik aparatuur ka puudu.
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Jah ja kindlasti on kõige lihtsam osta uus auto poest, millel on garantiid ja möllud peal, nii et ise ei pea midagi tegema.
Pool lõbust, kui mitte rohkem on siiski garaazis veedetud aeg nokitsedes. :)

Priit, kuidas see süsteem nii kõrgele tõstab, ei saanud päris hästi piltidelt aru. Samuti ei saanud täpselt aru, kuidas see autost kinni hoiab.
Kas selline nurga peal seismine sildadele ja ratastele ja värkidele liigseid pingeid ei tekita ja midagi ära ei vääna, lõhu?
Tean, et nii tehakse, aga eks ma selline pabistaja olen.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

Natuke nurkrauda, mingise rondi hooratas, väiksem (starteri) hammasratas ja loomingulist mõtlemist. :D Ladaklubis meisterdas kasutaja Risto05 omale keregrilli.
Ekstreemsem võimalus: kraanaga rippuma tõsta :D .
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Nu ma olen kunagi veoki tõstukiga ka ühe otsa üles tõstnud ja siis nurka tungiga kergitanud, nii et sõiduk ühe ratta peal maas ja kahega tõstuki peal.
Olen näinud ka, kuidas on üks ots tõstukile sõidetud ja teine veokiga tõstuk alla sõidetud nng ka üles lohistatud. Kahjuks neid tingimusi endal ei ole võtta kuskilt.
Eks mingi variandi peab välja mõtlema.
Aga just, et kas see grill ei jäta kogu asja natuke pehmeks ja kuhu need kinnitused lähevad, et see piisavalt tugev oleks... kuna ega ninas minu mäletamist mööda ees peale lanseka midagi toekat ei ole.
Ja kuhu seal tahagi seda kinnitada niiväga?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

ullivilli kirjutas: Priit, kuidas see süsteem nii kõrgele tõstab, ei saanud päris hästi piltidelt aru.
Vaata pilte ;) augud ja poldid

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/47189159

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/47189125
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

loomulikult: jupi kaupa... nu mis teha... ma ei ole tna just kirkaim kriit karbist.
Aga kuidas see süsteem autost kini hoiab või puhtalt raskujõu najal?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Vasta