Autohobindus Eestis - klassikaline Bmw ja tema omanik
Hetkel on ühteist kirjutatud, kuid palju veel vaja teha. Tänud kõigile vastajatele. Rohkem vastuseid ma vastu võtta ei saa, sest vastasel juhul muutub tagantjärele teksti muutmine liialt tülikaks (põhiliselt diagrammid ja statistika).
Suured tänud kõigile, kes vastasid. Tagasiside saabub vahemikus 11-14 september.
Tõesõna, igast vastanust oli kasu.
Suured tänud kõigile, kes vastasid. Tagasiside saabub vahemikus 11-14 september.
Tõesõna, igast vastanust oli kasu.
E28 525e, 1986
Hetke seisuga on referaat lõpetatud ja esitatud. Tulevik sellega seoses tundmatu, kuid tõenäoliselt ikka võetakse vastu.
Referaadi kirjutamisest.
Viimane töö asjaga sai lõpule viidud kella 4.ajal öösel ning hilinesin tagasiandmisega vastavalt 4 tundi. Osalt tänu sellele, osalt mahu piirangule ei kajastanud ma autode taastamise osas personaalseid pilte ja tekstde, selle vea parandamise jätaksin kaitsmisele. Samuti jäi referaadil nõrgaks ajaloo külg, sest Tartu Linnaraamatukogust tõmmati paar päeva enne minu Eestisse jõudmist raamat nina eest. Peale seda otsustasin küll, et räägin kasutaja Raunz-iga, kuid mõte jäi muude toimetuste juures kõrvale ja nii tegin ajaloo suht-koht viimasel päeval kasutades ainult interneti ( ja tunnistan, kohati kiirustades copy-paste süsteemi). Seega ma loodan, et seal rämedaid vigu ei esine. Ka selle osaga tahaks kaitsmisel paremini hakkama saada. Eks selliseid kohti on veel, millest ma enda aja valesti planeerimisega lahendasin teisiti, kui algselt plaanis (nt e21.ee masinate registri võrdlus arkiga ning haruldasemate või siis tähtsamate masinate väljatoomine)
Muus osas oli tõesti rõõm kirjutada erinevatest antud vastustest ning need kokku lüüa tervikuks. Ilma vastajateta poleks ka seda referaati sündinud. Ise olen töö üle uhke, saanuks paremini, kuid ka selles on väärtuslikku, mida huvilisel kannatab lugeda.
Vastajatele saadan foorumi PS-ile sõnumi lingiga, kust antud tööd saab alla laadida.
Tänud kõikidele,
Jaanus/Ebling
Referaadi kirjutamisest.
Viimane töö asjaga sai lõpule viidud kella 4.ajal öösel ning hilinesin tagasiandmisega vastavalt 4 tundi. Osalt tänu sellele, osalt mahu piirangule ei kajastanud ma autode taastamise osas personaalseid pilte ja tekstde, selle vea parandamise jätaksin kaitsmisele. Samuti jäi referaadil nõrgaks ajaloo külg, sest Tartu Linnaraamatukogust tõmmati paar päeva enne minu Eestisse jõudmist raamat nina eest. Peale seda otsustasin küll, et räägin kasutaja Raunz-iga, kuid mõte jäi muude toimetuste juures kõrvale ja nii tegin ajaloo suht-koht viimasel päeval kasutades ainult interneti ( ja tunnistan, kohati kiirustades copy-paste süsteemi). Seega ma loodan, et seal rämedaid vigu ei esine. Ka selle osaga tahaks kaitsmisel paremini hakkama saada. Eks selliseid kohti on veel, millest ma enda aja valesti planeerimisega lahendasin teisiti, kui algselt plaanis (nt e21.ee masinate registri võrdlus arkiga ning haruldasemate või siis tähtsamate masinate väljatoomine)
Muus osas oli tõesti rõõm kirjutada erinevatest antud vastustest ning need kokku lüüa tervikuks. Ilma vastajateta poleks ka seda referaati sündinud. Ise olen töö üle uhke, saanuks paremini, kuid ka selles on väärtuslikku, mida huvilisel kannatab lugeda.
Vastajatele saadan foorumi PS-ile sõnumi lingiga, kust antud tööd saab alla laadida.
Tänud kõikidele,
Jaanus/Ebling
Viimati muutis Ebling, 15 Sept 2010 13:32, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e, 1986
Vale! Mudel 2002ti oli kahe karpaga, 2002tii oli Kugelfischer'i meh sissepritsega.Tõelistele adrenaliinisõltlastele tehti väiksemas koguses 2002tii (kahe karburaatoriga, 130 hj)
Viimati muutis Ruut, 15 Sept 2010 13:40, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Tõsi on, et sõna "taas" võib mineviku seisukohalt mitmeti võtta, kuid siiski on selle lausega mainitud, et pikema kerega mudel eksisteeris ka varem.Taas tekkis mudelivalikusse pikema teljevahega „iL
Nagu varem mainitud, ajaloo pool on kõige hädisemalt kirjutatud, sest ma pidin usaldama interneti allikaid. Miks ma neti allikatele jäi püsima- selle seletasin juba eelnevalt lahti. Ruut, referaadi põhirõhk on siiski küsitlustulemuste kajastamisel! Margi ajalugu on pigem sissejuhatuseks, et BMW kauge inimene mõistaks marki vähe paremini (mis, aga ei vabanda veel minu kiirustamist antud lõiguga).
E28 525e, 1986
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Miks ka mitte. Tööd saab tõmmata http://uploading.com/files/b2599138/Aut ... estis.doc/
Siiski pole veel see teema suletud. Ma pean välja valima mingi aja, millal ma antud tööd kaitsen Tartus, Tõnissoni 1. Enne seda ma loodan, et leidub huvilisi, kes oleksid nõus enda autot näitama. Ausalt öelda tahaks ma juba ise erinevaid vanureid näha
Kaitsmise osas annan teada, kui midagi toimuma hakkab.
Siiski pole veel see teema suletud. Ma pean välja valima mingi aja, millal ma antud tööd kaitsen Tartus, Tõnissoni 1. Enne seda ma loodan, et leidub huvilisi, kes oleksid nõus enda autot näitama. Ausalt öelda tahaks ma juba ise erinevaid vanureid näha
Kaitsmise osas annan teada, kui midagi toimuma hakkab.
E28 525e, 1986
Lugu on selles osas veidi jama. Mulle pakuti kuupäevaks 4. novembrit. Ma üritasin endale teist aega rääkida, aga näe, kohad on kinni. Foorumis pole ma sellest kuupäevast veel juttu teinud, sest loodan, et äkki ikkagi vabaneb midagi (lootus sureb viimasena)
Kumb nüüd parem on, kas 4 november või kevadel...
Kumb nüüd parem on, kas 4 november või kevadel...
E28 525e, 1986
5. mail, algusega 18.15, aadressil Tartu, J. Tõnissoni 1, algab referaadi kaitsmine teemal "Autohobindus Eestis- klassikaline BMW ja tema omanik." Kaitsmine kestab seni kuni kõik oluline on öeldud, kuid praeguse seisuga arvestan u. 1 tund kuni 1,5 tundi. Seega lõpp kuskil 19.30-19.40. Nagu õigele kaitsmisele kohale siis mu mul on ka oponent, kes on suurem khm, autopede kui mina. Omal ajal kirjutas tema enda noorliikme referaadi teemal B-gruppi rallikatest (Peugeot 205 turbo, Audi Quattro S1, Lancia Delta S4, jne). Ootan igatahes huviga, mida tema sellest kõigest arvab.
Umbes tund enne kaitsmist teen huvilistele majatuuri ning räägin natuke Eesti Üliõpilaste Seltsist (EÜS) ning sellest, mis asi see Selts on.
Kaitsmisele on oodatud kõik huvilised, kuid eriti need, kes olid abiks referaadi koostamisel (vastasid küsimustele).
Kindlasti ootan ma, et foorumlased, sealhulgas klubiliikmed, tuleksid koos enda taastatud BMW-ga või muidu korras BMW-ga. Mu tõsine unistus on EÜS-i liikmetel suud ilatsema ajada sellest vaatepildist, mida tegelikult me foorum endas peidab.
Ma olen ka ise endale teadvustanud, et nende jaoks, kelle tööpäev lõpeb u. 17.00, on tegu võrdlemisi ebamugava ajaga. Süsteem on aga selline, et kaitsmised toimuvad neljapäeviti ning teistel nädalapäevadel on muud üritused. Seega paratamatus.
Kõikidele neile, kes võtavad enda silmarõõmu (BMW siis ) kaasa, hüvitan ma vaeva õlles. Praeguse plaani järgi tuleb 2 kasti (40 pudelit) kindlasti, kuid ma üritan vastavalt võimalustele rohkem välja panna.
Kui hästi läheb saab ehk süüa ka, aga õlu on toredam seega panustan sellele
Kuna mu enda jaoks on siin foorumis mõned tõsised lemmikud siis neile kavatsen ma eraldi kirja saata. Teid on hoiatatud
Kõik kes soovivad üritusest osa võtta või soovivad muidu infot, palun kirjutada asjast teemasse. Mul on tarvis ligikaudset huviliste arvu.
(Sedakorda olen BMW ajalooga hoolikam )
Tänud tähelepanu eest!
Ebling/Jaanus
Umbes tund enne kaitsmist teen huvilistele majatuuri ning räägin natuke Eesti Üliõpilaste Seltsist (EÜS) ning sellest, mis asi see Selts on.
Kaitsmisele on oodatud kõik huvilised, kuid eriti need, kes olid abiks referaadi koostamisel (vastasid küsimustele).
Kindlasti ootan ma, et foorumlased, sealhulgas klubiliikmed, tuleksid koos enda taastatud BMW-ga või muidu korras BMW-ga. Mu tõsine unistus on EÜS-i liikmetel suud ilatsema ajada sellest vaatepildist, mida tegelikult me foorum endas peidab.
Ma olen ka ise endale teadvustanud, et nende jaoks, kelle tööpäev lõpeb u. 17.00, on tegu võrdlemisi ebamugava ajaga. Süsteem on aga selline, et kaitsmised toimuvad neljapäeviti ning teistel nädalapäevadel on muud üritused. Seega paratamatus.
Kõikidele neile, kes võtavad enda silmarõõmu (BMW siis ) kaasa, hüvitan ma vaeva õlles. Praeguse plaani järgi tuleb 2 kasti (40 pudelit) kindlasti, kuid ma üritan vastavalt võimalustele rohkem välja panna.
Kui hästi läheb saab ehk süüa ka, aga õlu on toredam seega panustan sellele
Kuna mu enda jaoks on siin foorumis mõned tõsised lemmikud siis neile kavatsen ma eraldi kirja saata. Teid on hoiatatud
Kõik kes soovivad üritusest osa võtta või soovivad muidu infot, palun kirjutada asjast teemasse. Mul on tarvis ligikaudset huviliste arvu.
(Sedakorda olen BMW ajalooga hoolikam )
Tänud tähelepanu eest!
Ebling/Jaanus
E28 525e, 1986