Galvaniseerimine ja kroomimine

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Indrek I
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Nov 2005 21:53
Asukoht: Tallinn

Galvaniseerimine ja kroomimine

Postitus Postitas Indrek I »

Galvaniseerimise kohta siis küsimus - Kui roostes/korrosiooni all detaile tasub galvaniseerimisse saata ,milline oleks see piir detaili välimuselt ,millist on võimalik galvaniseerida ja millist pole.Kui kellegil oleks pilte roostes(vähese roostega ja kõige hullema roostega mida annab taastada) detailist algul ja peale galvaniseerimist.

Kas on ettevõtteid/eraisikud kes tegelevad ka sellega(väikestes kogustes) tallinnas

Kroomimine - kas e21 esitulesi on võimalik kroomida ka vannides(tuled ju koosnevad kahest erinevast metallist - reflektor ja pirni kinnitus pesa,kas on võimalik koos kroomida või tuleb lahti võtta) või tuleb kanda sinna peale uus kroom värv(sellega värvimisega pidi tegelema Märt Lauks .Kvaliteet? ,Hinnad?).On kas kellegil sellise asjaga varem tegemist olnud

Kas tulede reflektoreid ja klaase müüakse ka eraldi , kui siis kus ja mis hinnaga ?
Kontakt: viis kaks viis üks kolm üks üks
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Üldiselt galvaanika (või pigem enne seda tehtav happevann) hakkab ka päris tiheda rooste peale. Ainult kõvast, üle millimeetri paksusest roostest ei saa ta jagu. Aga tee nii, et korja on jubinad kokku ja vii nad kõik galvaanikasse. Kui saab hea, siis läheb kasutusse, kui mitte, siis tuleb järgmisse partiisse parem otsida ;) Minu kogemuse põhjal 90% juhtudel saab asja :) Veel üks asi, millest happevann hästi jagu ei saa on tehasevärv. Kui soovid värvitud detaili tsinkida, siis oleks hea see kõigepealt värvisurmaga üle käia.
Tallinna tegijate kohta ei oska kahjuks midagi öelda. Ise olen teinud võru galvaanikas ja seal saab vabalt ka väikseid koguseid teha. 10kg on vist minu kõige väiksem partii olnud :roll:

Tulede küsimuses ei ole mõtet jännata. Jälgi ebay'd ja saad hea hinnaga uued tuled tunduvalt odavamalt ;)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Näide kah. Sellisest asjast:
Pilt
sai selline:
Pilt
Viimati muutis nuga, 08 Mär 2010 13:22, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Indrek I
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Nov 2005 21:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

tänud siis ,eks nüüd peav ainult välja mõtlema kuidas asjad võrru toimetada ja eks ma hoian silmad ebay pool
Kontakt: viis kaks viis üks kolm üks üks
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Infoks veel niipalju, et Võrru minnes on soovitav kindlasti oma vene keele oskus kaasa võtta.
Eesti keelega kahjuks seal suurt midagi korda ei saada :?
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

kui roostes asjad üle kroomida siis tuleb pind kole ja matt, kõigepealt tuleb viia asjad mahavõtmisesse ja seejäerl töödelda pindu ja vasetada ja jälle töödelda ja vajadusel jälle vasetada kuni pind on peegel sile, ja seejärel boleerida ja kroomida kõik augud kriimud ja lohud toob uus kroom välja , kui lihvid vasest läbi rauani siis tuleb jälle vasetada kuna sinna jääb kroomimisel laik muidu(üleminek) esituledele ei taha väga kroom sisse minna nikkel läheb paremini, kroom värv ei kõlba kuhugi.
tallinnas tegeleme meie 8) tegeleme siis eeltöödega ja seejärel laseme kroomida jne.
745, R-23, R-12
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

karu kirjutas:tallinnas tegeleme meie 8) tegeleme siis eeltöödega ja seejärel laseme kroomida jne.
Kas roostes torukollektori kroomimine koos eeltööga läheks väga kalliks? Ja kindlasti osakad ka öelda kuidas kroompind sellises kuumas kohas vastu peab? Olen veidi uurinud alternatiivseid kollektori kattematerjale, värve, teipe jms. aga ühtegi taskukohast lahendust mis ka kestaks ei ole leidnud.
E24 635CSi | E10 2002
Indrek I
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Nov 2005 21:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

äkki annad hinnad ka koos eeltöödega(kui ei taha kedagi hirmutada siis võid ka ps-iga saata :lol: )

ja kas plastiku kroomimisega ka tegeled ,kui tegeled siis selles osas oleks ka umkaudne hinnavahemik teretulnud
Kontakt: viis kaks viis üks kolm üks üks
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Torukollektori teema huvitaks mind kah :wink:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Arvo kirjutas:
karu kirjutas:tallinnas tegeleme meie 8) tegeleme siis eeltöödega ja seejärel laseme kroomida jne.
Kas roostes torukollektori kroomimine koos eeltööga läheks väga kalliks? Ja kindlasti osakad ka öelda kuidas kroompind sellises kuumas kohas vastu peab? Olen veidi uurinud alternatiivseid kollektori kattematerjale, värve, teipe jms. aga ühtegi taskukohast lahendust mis ka kestaks ei ole leidnud.
Roostes torukolle tuleb siledax lihvida sinna vaske alla panna ei saa , vask tuleb kuumaga lahti, igavesti ei kesta miski, tsiklite leegitorud kestavad küll,(niikaua kuni süüde õige on ja küttesgu ka) 150eek on ruut.dest
745, R-23, R-12
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Indrek I kirjutas:äkki annad hinnad ka koos eeltöödega(kui ei taha kedagi hirmutada siis võid ka ps-iga saata :lol: )

ja kas plastiku kroomimisega ka tegeled ,kui tegeled siis selles osas oleks ka umkaudne hinnavahemik teretulnud
plastik pinndadefa meie ei tegele, norma kunagi tegi aga nüüd minumeelst mitte soomes peax aga küll saama
745, R-23, R-12
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

torukolled kaetakse ju kuumakindla pulbermetallkattega, mis soojuse torus sees hoiab. näeb küll veidi kroomi moodi välja aga seda ta ei ole.
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

"Kroomimise" teema automoto.ee -s
Ja tiku-taku foorumis sama teema.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

nu et siis info nr 56684440- märt karu
745, R-23, R-12
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

raimo kirjutas:torukolled kaetakse ju kuumakindla pulbermetallkattega, mis soojuse torus sees hoiab.
Kas eestis ka keegi seda teeb?
E24 635CSi | E10 2002
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

Arvo kirjutas:
raimo kirjutas:torukolled kaetakse ju kuumakindla pulbermetallkattega, mis soojuse torus sees hoiab.
Kas eestis ka keegi seda teeb?
ossmetist peaks küsima seda kõigepealt
nugis
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Nov 2010 22:05
Asukoht: Tartu-Võru-Põlva

Re: Galvaniseerimine ja kroomimine

Postitus Postitas nugis »

On kellelgi infot kes ja kus nüüd umbes 10 aastat peale viimast postitust nende kroom asjadega tegeleb.oleks vaja e32/34 udutulede reflektorid uueks saada.need siis plastikust.ma ise tartus tore kui siinpool eestis keegi tegeleks
Lauri
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: Galvaniseerimine ja kroomimine

Postitus Postitas Toivoku »

nugis kirjutas:On kellelgi infot kes ja kus nüüd umbes 10 aastat peale viimast postitust nende kroom asjadega tegeleb.oleks vaja e32/34 udutulede reflektorid uueks saada.need siis plastikust.ma ise tartus tore kui siinpool eestis keegi tegeleks
Lauri
e34 uued udutuled ei maksa ju muhvigi enam tänapäeval. ja e34(e32 udutuled on erinevad)
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
nugis
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Nov 2010 22:05
Asukoht: Tartu-Võru-Põlva

Re: Galvaniseerimine ja kroomimine

Postitus Postitas nugis »

Ei maksa nad jah midagi aga süda ei luba neid hiinakaid oma masinale paigaldada :) nähtud nende uute kvaliteeti kül.minu andmeil on e32 34 ja vist oli ka e24 uduka reflektor ja luup sama.kuuese kohta võib mälu petta.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: Galvaniseerimine ja kroomimine

Postitus Postitas Toivoku »

nugis kirjutas:Ei maksa nad jah midagi aga süda ei luba neid hiinakaid oma masinale paigaldada :) nähtud nende uute kvaliteeti kül.minu andmeil on e32 34 ja vist oli ka e24 uduka reflektor ja luup sama.kuuese kohta võib mälu petta.
ahj jah, reflektor ja luup samad jah, kuid klaasi/korpuse kuju erinev.
Ma eitea, ma viskasin ette need TYC tuled ja valgustavad väga hästi ja välimuselt niikuinii aru ei saa,et midagi vahet oleks.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Vasta