Probleemivabad reisid klassikaliste BMW'dega

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Probleemivabad reisid klassikaliste BMW'dega

Postitus Postitas sysi »

Sattusime Nugaga kapitalistilt natuke aega varastades vestlema meie erinevatest põnevatest välisreisidest – oleme korduvalt Soomes (ja mujalgi) oma vanade bemmirontidega ju käinud.

Nuga arvas, et oleks väga äge minna ja osta Itaaliast (!) Itaalia (!) auto. Tuntud Alfa-Lancia-fetishisti Nuga suust polekski see Itaalia auto mõte nii utoopilisena tundunud, aga fakt iseenesest, et Nuga otsib seiklusi auto-ostu-reisiga Itaaliasse on kõnekas.
Jõudsime vestlusega sinnani, et on kindel, et Alfa läheb katki. Igal juhul läheb katki ja see tähendab, et reis tuleb planeerida arvestades vastavalt lisanduvale aja- ja rahakulule. Noh, et tsipsti-sinna-tsapsti-tagasi võtab nii 2 nädalat kuni kuu.

Seejärel ikka mõtlesime, et bemmirondid on head asjad – kannatab lausa välismaal käia ja nad ei lähe katki. Mootor ei jookse kokku ega midagi. Rääkimata elektri- või muudest probleemidest.

Seejärel tekkis meie vestlusesse paus... ja arhiivist ning ajaloo annaalidest sai välja kaevatud kõnekaid materjale meie bemmireisidest, mis tagantjärgi tunduvad meenutamist väärt ning samas ka kõigutavad veidi „hea töökindla BMW“ välisreisikõlbulikkuse kõrget hinnet.

Aastal 2006 oli Soome BMW Klubi 15. Sünnipäev, kuhu sõitsin mina oma punase 323i’ga ja Nuga oma 320 Bauriga, mis jubedalt suitses. Ja jubedalt suitsemise tõttu tuli aeg-ajalt (nii 100 km järel) küünlad maha võtta ja ära puhastada. Ühel kenal laupäevaõhtul, päiksepaiste saatel metsa sees toimus järjekordne rutiinne hooldus.
Pilt

Muide vahepalana märgin ära, et avatud kapotiga E21 näeb minu meelest nii seks välja, et tekib vägisi tunne, et disainer arvestas autot disainides ka selle tõsiasjaga, et tõenäoliselt just sellises olekus paljud pilgud seda autot üldse näevadki!
Veel üks stiilinäide minu autost:
Pilt

See selleks. Nimetatud hoolduse käigus leidis aset see, mis tihti aset leiab, kui igapäevaselt küünlaid peale-maha keerata:
Pilt

Aga Soome on heaoluriik. Seal ei ole metsa sees tanklaid. Ja seal ei ole tanklad alati 24h avatud. Ja seal ei müüda alati tanklas süüteküünlaid. Sellele järgnes öine ringsõit mööda lähedal asuvaid talusid-kodusid ning kohtumised mitmete koloriitsete tegelastega, kellest ühe käest õnnestuski hilisel ajal nimetatud detail hankida ning reis sai plaanipäraselt järgmisel hommikul jätkuda.

Ja see pole veel kõik. Juba mainitud punane 323i tahtis samuti osa saada „avatud kapotiga“ fotoseeriast ning andis selleks suurepärase võimaluse kadunud laadimise näol. Sõitsime 2 viimast päeva reisist nii, et vahetasime jooksvalt Nuga autoga akusid ning lükkasime autosid käima (et voolu säästa). Tegelikult saab 2 auto peale 1 akuga täitsa kenasti hakkama :)
Siin järjekordne pilt tööst endast:
Pilt

Jõudsime õnnelikult koju ja midagi reisi jooksul ju tegelikult katki ei läinudki?

Aeg läks edasi ning kätte jõudis aasta 2008, mil otsustasime minna autoga Saksamaale Techno Classica üritusele. Kuna minu E23 mootoriremont viibis, otsustasime minna päris uue autoga – 1991 aasta BMW 730, mille olin soetanud 2 nädalat varem 11 000 EEK eest.
Pilt

Aastal 2008 oli E32 veel väga hinnatud auto ja see oli vaieldamatult 2x odavam hind turu odavaimast autost. Ja me otsustasime sellega Saksamaale sõita.
Ladusime auto kõrini kola täis ja pühkisime Maarjamaa tolmu jalgelt. Techno Classica toimub alati märtsi lõpus, mis tähendab, et Eestis on lumi maas ja Saksamaal on 20 kraadi sooja (kohati). Ja rääkides temperatuuridest... :) Juhtus see mis juhtuma pidi – igas ummikus seisime 4 akent + katuseluuk lahti, küte põhjas ja salongiventilaator maksimumasendis. Paraku ühel korral sellest ei piisanud ning pidime tegema kohustusliku paaritunnise jalgsiretke Hamburgis, kuna õli oli nii kuumaks läinud, et õlisurve kippus kaduma ning õlituli vilkus.
Muidu võis reisi igati (auto)meeleolukaks lugeda:
Pilt

Kuna tegelikult auto ju isegi katki ei läinud jätan selle, kas see on üldse märkimist vääriv asi siinkohal iga lugeja enda otsustada. Jõudsime autoga ühes tükis (taas) Eestisse tagasi ning vahepeal sadanud 30-40cm lund tegid saabudes taas headmeelt.

Kätte jõudis aasta 2009, oli taas aeg (hai)ninad põhja suunas pöörata ning külastada heade sõprade soomlaste iga-aastast kokkutulekut. Mis siis seekord? Seekord oli meil 2 peategelast näitemängus „Kuidas leida lahendus – auto eri“. Üheks neist oli Micheli BMW E9, mis ühel hommikul otsustas veidi pikemalt magada ning polnud valmis oma reisijaid sõidutama. Proovisime teda äratada.

Küll nii:
Pilt

Küll naa:
Pilt

Aga ei midagi. Auto ainult plärtsus ja paukus unesegaselt. Tuli kapott lahti teha ning süütesüsteemi osad ära kuivatada – sel korral sellest piisas, õnneks.
Vahepeal muidugi otsustas minu E23 aku, et jääks meelsamini juba mainitud heaoluriiki pikemaks ning tegi näo, nagu ta üldse ei tea mis ta valesti teeb. Andsime talle õpetust:
Pilt

Reis võis jätkuda. Külastasime kokkutulekukohta Uusikaupunkkis ning tõdesime seekord, et eestlased olid välja pannud vingema eksponatsiooni kui kohalikud. Peale „parkla-hängi“ liikusime kirjatüki esimestes lõikudes viidatud metsa sisse ööbima. Teekonnal Uusikaupunkkist Helsingi lähedale sekkus näitemängu kõrvalosatäitjana, seni põhjendamatult vähe tähelepanu saanud Priidu E21, kes mängis Priidule peitust. Ja edukalt! Tehes näo, nagu paagis oleks 1/2 võimalikust maksimaalsest bensiinikogusest otsustas ühel hetkel siiski mängu lõpetada ning Priidule napilt enne kütuse lõppemist märku anda, et tegelikult tal kütust pole. Peale väikest logistilist segadust jõudsid siiski nii Priit kui auto korraga bensiinijaama, sealjuures ilma kõrvalise abita.

Nüüd teise peaosalise juurde – Taneli E28. Olime just startinud metsa seest sadama suunas, kui Taneli auto igasugusest edasisest koostööst ilma ühegi põhjenduseta keeldus. Õppind mehed, nagu me oleme, proovisime kohe nii:
Pilt

Aga ei midagi. Mõõtsime laadimist – see puudus taaskord. Õnneks olime vaid mõne kilomeetri kaugusel „metsa seest“ ning saime kiiresti Tomi abiga laetud akut laenata. Enne muidugi proovisime E21 akut (vt lõik E21 eeskujulikust väljanägemisest avatud kapotiga):
Pilt

Aga E28 aku E21 peale ei mahtunud. Seejärel sõitsime kolonnis Helsingisse, Tanel ilma tulede ja muude ebavajalike aksessuaarideta ning jõudsime edukalt laevale (panen laevas tehtud pildi seekord kinnise kapotiga E21’st, noorem lugeja võib-olla ei teagi, kuidas see auto sellises olekus välja näeb):
Pilt

Tulles teema alguse juurde tagasi, tuleb vist tõdeda, et nii probleemideta nagu meile algselt tundus, meie reisid siiski pole möödunud?
Viimati muutis sysi, 14 Jaan 2011 15:59, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jaa, akuvahetus on levinuim moodus surnud hainina elluäratamiseks :D
Olles oma bauriga olnud siiani vaid laadija rollis olnud, sain siiski viimasel sügisgrillil mittelaadimise magusmõrkjat leiba maitsta.
Taas üks lahtise kapotiga e21 :lol:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

8)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma oma esimese kuuese ostu reisikirjelduse, mis just ka päris probleemivabalt ei kulgenud, panin kirja oma auto teemasse ja ei hakka siia kopima.
Teise kuuesega, mis praegu kusagil mulgimaa avarustel uut hingamist saab, läks oluliselt kergemalt. Sellel oli juba enne ostu teada, et käigukast on veidi vigane. Aga nagu teada julge hundi rind on haavleid täis. Proovisõidul püsis asi koos ja ei ilmutanud suremise märke. Kast tegi sellist valju õmblusmasina häält. Saksa väikelinnadest läbi sõites, juhul kui auto aknad lahti olid, kostis see heli majaseintelt peegeldununa nagu lõputu kergekuulipilduja valang. Aga vastu pidas ca 700 km saksa bahne kuni Rostockini, kust sai laevaga Tallinnasse.
Ainuke masin, mis mind on tahtnud saksast tulles teepeale jätta oli üks Transporter, mis reedesel hilisel pealelõunal keset Poolat, Olsztyn'i linnas arvas, et aeg oleks veepumba tööleping lõpetada. Õnneks leidus linnas abivalmis remonditöökoda, kus töölt lahkuma hakkaval mehaanikul saadi sabast kinni ja paari tunni pärast jätkus sõit kodu poole. Kohalike vaatamisväärsustega tutvumine jäi ära.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Drama
Postitusi: 159
Liitunud: 17 Nov 2007 22:53

Postitus Postitas Drama »

Lihtsalt tahaks mainida et lahedad pildid :D
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Lisaks omaltpoolt mälestused sellest suvest, osa tekstist minu autoteemast kopitud.

2010 klassikaliste BMW'de kokkutulekule jõudmine oli teema omaette, sest auto polnud veel eelmisel õhtul kordagi käivitunud ning käivitumisest oli veel asi suhteliselt kaugel. Öö otsa töö tegemist andis õnneks tulemust ning hommikul oli auto valmis oma esimeseks 600km proovisõiduks 8)

Ürituse starti jõudes uskusin, et auto on piisavalt hea, et kogu see reis üle elada. Peale viktoriini lahendamist selgus väike sõitu takistav "pisiasi". Nimelt aku kutu omadega ning auto omal jõul käima ei lähe. Õnneks oli abi lähedal(suured tänud) ning käima ta läks. Otsustasin siis, et ringreisi ajal ma teda igaksjuhuks välja ei sureta. Nagu välja tuli siis ega väga suurt vajadust selle järele polnud kah.
Pilt
Pilt
Finishisse jõudsin siis selliste kadudega nagu 2 rattapolti...õnneks sain nende osas juba väntvõlliviske ajal teada ning see viga sai ka kohe parandatud.

Järgmisel hommikul tagasi sõitma hakates läks auto omal jõul käima, järelikult akujuhtme mahavõtmine aitas natuke. Peale Torit hakkas aga auto tõrkuma...bensiin sai otsa, põhjuseks siis mittetöötav bensunäidik. Selleks olin ma aga valmistunud ning pagassist sai 10l kanku kohe paaki tühjendatud. Käima auto muidugi ei läinud...krdi aku...lükates siis lõpuks ta käivitus ning sõit sai jätkata. Pärnus käisin korra tankimas ning muidugi peale seda ta jälle käima ei läinud...õnneks olid abivalmis inimesed lähedal.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Hea on läbi retrospektiivi kohe vaadata, millisteks iseäralikeks vabakavalisteks võimlemisharjutusteks meie sõbralik kollektiiv eesrindlikult valmis on!

Sirvisin siin veel meie varasemaid fotokatalooge, kuna välisreisidest on teema juba kodusemate väljasõitudeni jõudnud, ei saa mainimata jätta ka neid meeleolukaid vahejuhtumeid meie kõige esimesest, 2005. aasta kokkutulekust.

Priit paistis kohe alguses silma oma suure audiofiiliaga, mis aga paraku (enamikele melomaanidele) maksab kätte just nii:

Pilt

Ajaloolise tõe huvides olgu siiski ära mainitud tõsiasi, et enne aku lõplikku tühjenemist õnnestus Priidul mind tutvustada muusikalise kollektiiviga "Kosmikud", kelle omapärast rütmikat melanhoolset rokki hindan kõrgelt tänase päevani.

Kuna Nuga Bauri saime kokku ja käima vaid loetud ööde jooksul enne kokkutuleku toimumist, jäi sealt "üht-teist" puudu. Nagu näiteks.... katus?
Pilt

Tähelepanelik lugeja näeb antud pildil veel suhteliselt selgelt Nuga kontuuri, hilisematel piltidel on sarnaselt suunalt tehtud fotodelt näha vaid kalu.

2006. aasta kokkutuleku eel kogunesime Tartus Lõunakeskuse parklas. Sealsetest vahejuhtumitest mul kahjuks pilte leida ei õnnestunud - kuid üks meie lugupeetud foorumikaaslane oli "rooli taha kupatanud eide", kes tähelepanematusest põkkus moodsa Volkswageniga (mõistagi tumesinist värvi, diiselmootori ja toonklaasiga mudeliga). See oli selles mõttes äärmiselt õnnelik õnnetus, et kuriteo koosseisu seal ei tuvastatud ja kui minu ajalooline mälu mind nüüd alt ei vea, siis mainitud lugupeetud foorumikaaslane on tänaseks isegi nimetatud seiklushimulise daamiga suisa pere loonud! Jah, rasked olukorrad ühendavad inimesi!

2007. aasta kokkutuleku pidasime Rõugus Lõuna-Eesti kuppelmaastikul. Teatavasti on mägine tee alati esitanud kõrgendatud nõudeid nii sõitjatele kui sõidukitele - ja ennekõike sõidukite piduritele:

Pilt

Siinkohal tahaksingi avaldada nördimust antud vahejuhtumi asjus - kuidas on võimalik, et alles 100 000km sõitnud autol veavad pidurid alt? Ehkki antud auto oli juba napilt tootjagarantii alt väljas (2 aasta asemel ca 30 aastat vana) arvan siiski, et tootja peaks edaspidi selliste vahejuhtumite osas vastutuse endale võtma.

Tulles 2008. aasta juurde... taas suvine kokkutulek, seekord Hiiumaal- ja mis pilt meile avaneb? Ikka selline:

Pilt

Nurgast paistab häbeliku foorumilugeja pooleldi mahasuunatud pilk. "Mis jälle?" mõtleb ta. Rahu, hea lugeja, rahu - teinekord tuleb ka lihtsalt kapotialuse osakonna liikmete endiga lihtsalt niisama vestelda ning sõbralikku tutvust sobitada. Äkki siis ei juhtu midagi....

Ja seekord ei juhtunudki - olime ju ainult Hiiumaal - sealt poleks kokku jooksnud mootoriga auto toimetamine Tallinna ju maksnud rohkem kui 3000 EEK (EEK = ajalooline Eesti Vabariigi valuuta, 3000 EEK = ca 192 EUR). Ühesõnaga tegelikult nii umbes 1 üritus 10'st on suhteliselt täiesti probleemivaba.

Seega kõigil, kellel on kahtlusi - kas ikka osta vana BMW endale ja tulla sellega meie üritustele seiklema - julgen isikliku kogemuse põhjal soovitada. Miks?

Sest ca 9'l korral 10'st läheb ta katki. Ja üheksast korrast pea-aegu üheksal korral saab selle kollektiivlepingu raames parandatud. Ükskõik, kas ta sõidab pärast seda ilma mõne ratta, kojamehe, klaasi, tule või reisijata - ta sõidab :)
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

2008 aasta kokkutulekut meenutades leidsin kohe ka pildi hommikusest rehvipumpamisaktsioonist. Muidugi on stiilseks jäämiseks avatud ka kapott. Suuremaid probleeme ei olegi nagu ette tulnud. Ikka akud ja rehvid.

Pilt

Küll aga leidsin sellise pildi samast hommikust. Kommentaare?

Pilt

Ja Soomes käigust 2009 aastal meenub sadamas Sysi auto inimjõul liikumine. Seal kimbutas vist temperatuur? Ning aasta hiljem sarnane juhus Nugal?
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Jätkates..

kuna trenni selles osas on palju olnud, siis ei ole näitlemisoskuski kehv:

Pilt

Pilt

Pilt

ja hiljem lahinguväljal 60m distants:

Pilt
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Priit kirjutas: ...
Ja Soomes käigust 2009 aastal meenub sadamas Sysi auto inimjõul liikumine. Seal kimbutas vist temperatuur?
...
Minu mäletamist mööda oli see Taneli auto, mis juba sysi esimeses postituses mainitud laadimise kadumise pärast abi vajas. Kuna autojoru laevale liikus üsna aeglaselt, siis aku säästmise eesmärkidel sai käed külge pandud.

Aga kui oma kogemustest rääkida, siis mõned aastad tagasi otsustasin, et mul on ka hainina vaja, sobiva leidsin pooleaastase otsimise järel Ida-Saksamaalt :D Pärast müüjaga käte löömist võtsin paagi täis ja algas sõit kodu poole. Enne Poola jõudmist andis check-paneel teada liiga madalast jahutusvedeliku tasemest, niiet tuli bensiinijaamas peatuda ja kapott lahti teha :P Etteruttavalt võin öelda, et see oli ka ainuke kord, kui sellel teekonnal pidin kapoti avama. Kui uuesti teele asusime, käis peast läbi mõte, et millega ma nüüd hakkama saanud olen ja et auto võiks vähemalt Eestisse jõudmiseni vastu pidada.

Pilt

Edasine sõit sujus kenasti, kuni jõudsime Varssavisse, täpselt hommikuste ummikute ajaks. Kuna temperatuuriseierile +25 kraadi õhutemperatuur ja pidev paigalseis väga ei meeldinud, väljusime liikluskeerisest. Mõnetunnise pausi järel jätkasime teed. Leedus pidasid kohalikud korrakaitsjad meid kinni, seda ilmselt Saksa transiitnumbri pärast. Küsiti kust tulen, kuhu lähen ja miks ma sellise vana auto ostsin :D Sellise küsimuse peale oskasin vaid õlgu kehitada, ilmselt jäid leedukad sellega rahule, sest lubasid meil sõitu jätkata.
Terve tee olime tütarlapsega kordamööda sõitnud, iga 3-4 tunni tagant vahetusi tehes. Pärast Leedu ja Läti piiri lähedal keha kinnitamist tuli mulle meelde, et seitsmenda seeria BMW omaniku õige koht on ju tagaistmel ja võtsin seal koha sisse. Uinusin koheselt ja ainuke hetk, kui Läti vabariigi pinnal jala maha panin, oli see, kui käisin tanklas kütuse eest maksmas. Rohkem ma Lätis viibimisest ei tea midagi. Pärast Eestisse jõudmist asusin taas sohvri ülesandeid täitma. Stardist oli möödunud umbes 26 tundi, kuna korralikult polnud magada saanud, siis hakkasid ennast tee peal ilmutama kujutluspildid igasugu loomadest kassidest leemuriteni välja :D Kaks tundi hiljem jõudsime oma sihtpunkti. Selja taga oli 1700 km, mille läbimiseks põles ära 195 L bensiini ja mis põhiline, kapotti tuli avada vaid korra :D

E: ühtlasi peaks ära mainima, et kogu selle teema lugemise järel tekkis tohutu isu BMW-ga sõita.
BMW 745iA Executive -84
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Pikematel reisidel kippund alati mu e28 vigurdama ju talle meeldib välismaal rohkem :D
Aga siin juures veel kord tänud Tomile aku eest ja kogu seltskonnale jõu ja ilu numbrite eest Helsingi sadamas ja teel sinna.
Ega vana bmw-ega reisides trennist ei pääse 8)
Viimati muutis tanele28, 17 Jaan 2011 15:50, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Mis siin salata, et on tulnud ette kapoti avamist üritustel käimisega aga ikkagi on tore olnud.
2008 aastal Hiiumaal ( pilt eespool ) avastasin, et bensiini lekkib ühe vooliku vahelt. Piisas lihtsalt klambri pingutusest, mis iseenesest lihtne. Kui välja arvata ligipääsemine :D
Siis meenub mulle, et 2010 juhtus ikka päris palju.
Alustuseks siis Soomes otsustas auto mingil hetkel mitte käivituda. Sama asi kordus ka Riiast tulles. Milles täpselt viga ei ole siiani veel avastanud, sest ülejäänud ajal pole seda esinenud. Viga ise peaks asuma süütelukku ja starteri vahel, sest otse starterilt on alati käivitunud.
Lisaks siis Riiast tagasi tulles lagunes kardaani pukk, mis sai ka ühes talus käepäraselt remonditud ja sai kenasti koju.
Pilt
Aga põhiline, et alati olen koju jõudnud ja seega ei karada ka tulevaid väljasõite :wink:
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Väga huvitav teema, tekitab kohe suure isu haiga mõni pikem trip teha 8) Aga vast suudan Talverallini ära kannatada :lol:
Tundub et mulle on sattunud mittetraditsioonilised kalad :lol: Pikematel sõitudel pole kordagi mingeid probleeme esinenud ja kapotti olen pidanud avama vaid aknapesuvee lisamiseks (ptüi-ptüi-ptüi) 8)
Olen vist pea iga aasta mõne haiga lõunanaabrite juures Lätis-Leedus mõne tuhande km-se tripi teinud ja siiani on autod end väga eeskujulikult üleval pidanud 8) Ainukesed probleemidega seotud seigad meenuvad suht lühikeste sõitude pealt ja nn. kodulähedal olles, kui on olnud tavaliselt kütuse või süüte probleemid. Rohkem on olnud neid olukordu kus just hai aitab teist marki liigikaaslasi hädast välja :)
Seega teema pealkiri ilma irooniata täpselt õige, täiesti probleemivabad reisid klassikaliste Bmw-dega 8)
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Mul väga neid lugusi ei ole(pole pikki otsi teinud eriti). Siiski meenus esimesena kohe reis Läti Vabariiki. Juhtus see 2006 aasta juunis ja siis ei olnud veel minu E23 kere korda tehtud(tegelikult polnud ma eriti midagi selle autoga jõudnud veel teha) ja just äsja olin soetanud kasutatud/uue mootori, mis oli täielikult kontrollimata. Kõige olulisem on lõpuks siiski see, ma tõesti ei tea usaldusväärsemat autot kui vana BMW, et 1010 km jooksul ei juhtunud ainsamatki tõrget, mis oleksid reisi seganud. Väike paus oli siiski Riia linnas vajalik, sest sattusime tipptunnil ummikusse(puhur ja soe olid küll põhjas, aga seekord ei aidanud) ja mootor kippus ülekuumenema. Viskas isegi veidi jahutusvedelikku paisupaagist välja, aga õnneks jäi kõik ellu. Päris muhe muidugi trippida sellise autoga, peaks mainima 8)
BMW E91 320D 07/2010
Vasta