1. leht 1-st
hainina,kelle oma ?
Postitatud: 20 Dets 2005 18:32
Postitas Sander
sattus kätte juulikuu TM kus oli juttu e24 jast .
mainiti ära ka yks punane v12 5,0 mootoriga mis eestimaal tehtud,kelle varakambrisse se kuulub?
oleks huvitav näha oma silmaga mis moodi tehtud.
vajab vist oma kähkusõidu golf v12 mootoriks muuta
Postitatud: 20 Dets 2005 18:38
Postitas nuga
See on iffi punane. Praeguseks küll tagasi 3,5l mootoriga.
Postitatud: 20 Dets 2005 18:49
Postitas Sander
nuga kirjutas:See on iffi punane. Praeguseks küll tagasi 3,5l mootoriga.
seda kahtlustasingi aga miks ta tagasi 3,5 on?
Postitatud: 21 Dets 2005 01:17
Postitas Renx
sass85 kirjutas:nuga kirjutas:See on iffi punane. Praeguseks küll tagasi 3,5l mootoriga.
seda kahtlustasingi aga miks ta tagasi 3,5 on?
5.0 vist ei õigustanud end piisavalt
Postitatud: 21 Dets 2005 20:29
Postitas Sander
äkki iff räägib lähemalt ehitusest............
Postitatud: 21 Dets 2005 22:59
Postitas Iff
Mina seda viiskomanulli sinna ei installinud, seda tegi kuuldavasti eelmine omanik. Asi olevat olnud selles, et nullist sajani kiirendus on sama mis 3,5-se mootoriga (lihtsalt pidamist pole V12-ga). Samas oli see ära rikkunud kaalujaotuse, niiet olla mööda asfaldivagused ikka korralikult vedanud siia-sinna (veab ka 3,5-sega piisavalt, ei tea mis veel raskema mootoriga teeks). Pealt 100km/h oli minek muidugi meelierutav olnud, kuid meie oludes on suht vähe kasu sellest siiski
Postitatud: 22 Dets 2005 00:53
Postitas karu
gaz53
Postitatud: 22 Dets 2005 14:39
Postitas Renx
Iff kirjutas:Mina seda viiskomanulli sinna ei installinud, seda tegi kuuldavasti eelmine omanik. Asi olevat olnud selles, et nullist sajani kiirendus on sama mis 3,5-se mootoriga (lihtsalt pidamist pole V12-ga). Samas oli see ära rikkunud kaalujaotuse, niiet olla mööda asfaldivagused ikka korralikult vedanud siia-sinna (veab ka 3,5-sega piisavalt, ei tea mis veel raskema mootoriga teeks). Pealt 100km/h oli minek muidugi meelierutav olnud, kuid meie oludes on suht vähe kasu sellest siiski
ühesõnaga panin täppi
.....5.0 ei õigustanud ennast ära
Postitatud: 22 Dets 2005 17:29
Postitas Jaan
Omal ajal kaalus BMW ka varianti e23-le v12 mootor peale istutada (sellest ka väike jutt netis kusagil üleval) kuid sellest loobuti turbo kasuks (autoks siis 745i). Kui seitsmekümnendate lõpul oleksid kütuse hinnad ja olud maailmaturul natuke teised olnud siis ega palju ei puudunud, et e23 lipulaevad oleksid V12 mootoritega ringi vuranud. Olude sunnil valiti siis teine tee. Ilmselt ka V12 mootor ise ei olnud piisavalt "küps" tollel ajal. Huvitav oleks võrrelda seitmekümnendate aastate lõpu V12-ne ja kaheksakümnendate V12-ne (e32) erinevaid parameetreid (kaal, kütusekulu jne.)
Huvitav on aga see, et just V12 mootoriga varustatud kuuesajast kasutati selle järglase ehk kaheksanda seeria väljatöötamise käigus. E31-st sai muidugi hoopis teine masin kui seda oli olnud e24.