Järjekordne kogunemine Tallinnas

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

vol2 kirjutas:Korra juba sai öeldud, ütlen veelkord-poisid, haisid on väga vähe, reaalselt sõitvaid haisid veel vähem. Meie st. kõik haiomanikud peavad kokku hoidma, üksteist nõu ja jõuga aitama sõltumata klubilisest kuuluvusest või seerianumbrist, või auto hetkeolukorrast. Igaüks ehitab vastavalt oma võimalustele ja oma maitsele. Maitse üle ei vaielda.
Igasugune kriitika käib asjaga kaasas, see on teretulnud, kuid hetkel vaidlevad poisid maitse üle.



Hr. Sysi mainis klubi konteksti-et madalad autod jne sinna ei sobi. Millegi pärast on klubi klassikute all sinine hübriid E21ja E34-jast 3xx millel kapoti all puudub igasugune seos klassikaga ja ajastule vastav tehnika. Samuti on kleepeka all E36 ?-Seos klassikuga?
Klubi liikmete autode rivis ka E34 pling-pling veljega ja teab kelle poolt tagaklaasile paigaldatud antitiivaga?

Seega, mille peale Hr. Sysi pahandab jääb arusaamatuks. Teie klubi kontekst on siis milline? Jõume lõpuks jällegi samasse kohta tagasi, keegi ei suuda vastata küsimusele-mis on klassikaline BMW. Ja vaidlus käib ikkagi maitse üle.

Eriti "tore" on Hr. Sysi poolt seda kõike arutada meie pisikeses haininade Tallinna kruiisi teemas. Palun härrad moded, tehke uus teema ja arutame sobivuse asja seal edasi. Jätke oma negatiivsus vähemalt "Tallinna kogunemiste" teemast välja.



Teemasse ka-kokku siiski jah 7x E28 kohal oli. Selle eest kaks olid 535i ja üks nendest eriti haruldane M535i koos täisspoileriringiga. Mattmust on lahe :)
Tänud Kristjanile piltide siia keskkonda ülesse panemise eest.

Sai ka põgusalt räägitud järgmisest kruiisist. Hetkel teeme väikese pausi( nii umbes 2-3 nädalat), et jõuaks oma sõidukeid paremasse korda seada ja uuel kogunemisel paremad välja näha.

Järgmise korrani.
Tervitades Sigmar.
Olen seda teemat lihtsalt jälginud, aga nagu näha hakatakse mind siin teemas kividega loopima ja see tegelikult on veidi solvav.
Esiteks on minu E34 ja siin mainitud e36 piisavalt haruldased ja seega täiesti sobilikud siia. Samas ei ole see siin puhtalt hai foorum vaid pigem ikka classikaliste autode foorum. Ja sellesse nimistusse kuuluvad ka teised peale haide.
Teiseks oli viimasel koosviibimisel minu poolt taastatud e28 535i mille taastamisega paljud siinsed hakkama ei saa. Seega kui midagi ei meeldi minu poolt taastatud autode kohapealt siis palun saata priva ja sellest seal rääkida mitte hakata siin kividega loopima.
Seega härra vol2 enne taasta enda auto vähemalt sama hästi ära ja siis tule minu tehtut halvustama.
Võib tunduda veidi kuri tekst, aga enne võiks tutvuda mis autod mujal maailmas classicu alla käivad.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
priit282
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2007 21:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas priit282 »

Kahju küll, et teema püsis ainult ühe päeva puhtana :(
Uskumatu jõud on sõnadel - piisab ainult paarist lausest ja sõnasõda läheb jälle lahti.

Poisid - foorum on suur ja lai, käitume korralikult ning me mahume siia ilusti ära!
BMW e28 535i
kabuterimon
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Jaan 2011 20:52

Postitus Postitas kabuterimon »

Väga hea et paar nädalat vahet on kkokkusaamisel, kuna plaanis järgmiseks korraks auto madalamaks sutsu ja udukad ette;)
martinvr
Postitusi: 89
Liitunud: 28 Okt 2009 17:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinvr »

Kellelgi ei ole midagi halba öelda selle Jaksi poolt taastatud 535i kohta, väga ilus ja korralik on. ja keegi ei ole ka öelnud midagi halba selle kohta, mina ei suutnud vähemalt välja lugeda midagi halvustavat. tõesti, paljud ei saaks hakkama sellise taastamisega, aga niimõnelgi ei ole lihtsalt võimalust võtta ette sellist tööd. minu puhul, see on mu ainuke auto millega ma pean igapäevaselt sõitma ja mul ei ole ka kohta ega finantsi praegu et seda teha.
üldiselt ma ei saa nagu aru et mille poolest minu ja raimo auto ei ole klassikud vms, et see niipalju kära tekitab? kas madaldus tähendab et auto ei kuulu enam klassikute hulka ja on kole vaadata ja üldse on paha jne? sest minumeelest see on ainus asi millepärast üldse kogu vaidlus nüüd alguse sai. see on muidugi meie oskamatus jne.. me ei tea autodest midagi.
samahästi võiks vaielda rindade suuruse üle, ühele meeldivad väikesed ja teisele suured. so what, las meeldivad. maitsed on erinevad.
'82 518/525i
LowGarage.
mkb
Postitusi: 174
Liitunud: 18 Juun 2008 11:41

Postitus Postitas mkb »

Kunagi, enne kui kasutajanimi "Tank...." siit ära kaotati oli sarnane jagelemine ju. Ning kas mitte Sysi ei toonud näitena välja mersuklubi teemasid, kus antud kodanikule meeldis jaurata? Seal oli ka kõik paha ja halb...
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

sysi kirjutas:Meie foorum on 7 aastat vana, algusest peale olnud autode parendamise ja korrastamise, originaalsuse (ja ajastukohase lisavarustusega täiendamise) suunal. Suund on selline, kõik autod pole kaugeltki paduoriginaalid. Aga keegi ei võta ka vedrusid ära ega mõlgi meelega autosid, rääkimata roostekohtade ning kerekahjustuste tahtlikust tekitamisest ja eksponeerimisest
vol2 kirjutas:Hr. Sysi mainis klubi konteksti-et madalad autod jne sinna ei sobi. Millegi pärast on klubi klassikute all sinine hübriid E21ja E34-jast 3xx millel kapoti all puudub igasugune seos klassikaga ja ajastule vastav tehnika. Samuti on kleepeka all E36 ?-Seos klassikuga?
Klubi liikmete autode rivis ka E34 pling-pling veljega ja teab kelle poolt tagaklaasile paigaldatud antitiivaga?

Seega, mille peale Hr. Sysi pahandab jääb arusaamatuks. Teie klubi kontekst on siis milline? Jõume lõpuks jällegi samasse kohta tagasi, keegi ei suuda vastata küsimusele-mis on klassikaline BMW. Ja vaidlus käib ikkagi maitse üle.
Tank, sa väänad sõnu ikka kõrgemal tasemel (madalduse osas). Saad ise väga hästi aru, et vedrude ära lõikamisel ja madaldusvedru kasutamisel koos vastavate amortidega ei ole mitte midagi ühist. Klassikalise auto teema üle oleme korduvalt juba vaielnud - EKBK suund ei ole ainult "haininad", vaid ka teised klassikud. Pigem on nende autode ühine nimetaja haruldus ja kasutamine hobiautona - ka seda on korduvalt öeldud.

Ühelt poolt E34 M5 ja Alpina B3 justkui pole klassikud kuid roostes, mõlkis ja tossavad E28'd on? Ja muide, objektiivne oleks Rauno E21 kritiseerides
E34 mootori pärast samamoodi ette võtta ilma numbrimärgita E28, kas poleks? Rauno E21 on vähemalt number küljes :lol:

Terve see teema on üks nali ruudus :)
J-Rider
Postitusi: 159
Liitunud: 14 Juun 2010 22:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas J-Rider »

hmm, kuskilt jäi silma, et keegi siin taob oma autot mõlki ja ajab rooste. Ise veel ei teagi kesse niimodi teeb, aga noh las ta siis teeb.
Oot ja kui mul/meil ei ole mingi kõva firma madaldusvedrusid või midagi mis just sellele autole mõeldud seal all, siis ei ole see enam bmw ega klassik(aasta ja kere järgi)? :lol:
Martinil muuseas on just täpselt e28-le mõeldud madaldus nii, et ega ikka kui ei tea siis ei tea.
Aga, et siis kui ei käi mingi kõva ja tuntud firma riietega siis ei ole inimene? või mis siis peale hakata

Ma ei ütlegi, et mu auto peab kellelegi konkreetselt meeldima. Kes näeb, et see on kole siis aitäh ja tehku asju nii nagu tema tahab. Igasugune kriitika on teretulnud. Aga ma ikkagi ei saa aru kuidas ta enam klassikaline bmw ei ole kui ma olen auto madaldanud ilma mingi spetsiaalse poe madaldusega. Või mingist aastast, värvist, korrasolekust, kõrgusest muutub auto mark ja mudel?

Ilmselgelt inimestel on erinevad arusaamad asjadest :D ja võiksgi vist lõputult vaidlema jääda :D aga mis point selle on.

Raimo.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

J-Rider kirjutas:hmm, kuskilt jäi silma, et keegi siin taob oma autot mõlki ja ajab rooste. Ise veel ei teagi kesse niimodi teeb, aga noh las ta siis teeb.
Pean siinkohal sinu ees vabandama, arvasin, et sinu auto väljanägemise saavutamiseks tuleb ise ikka kaasa aidata. Vabandused, kui su auto juba algusest peale selline on olnud.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Sry kui ma nüüd kellegile liiga teen aga ei saa krt ütlemata jätta.
On nagu suurem möte soiguda mis on klassika ja mis mitte? E34, E36 üldiselt on nn future classic autod ehk siis nende haruldasemad mudelid m5 jms alpinad ripuvad seal nn piiri peal. E21, e23 jms on klassikud niigi ja kisuvad kergelt uunikumi poole (vanusega siis). See et keegi enda haile miske uuema tehnika peal kruvib ei muuda otseselt seda kas klassik vöi mitte, küll aga pole auto siis nn originaal. Üld juhul hoitakse auto välimus originaali kuigi mootor on mis iganes bemmi katel seal vahel, nagu ka siin foorumis möned e21-d.
See et kellegil auto rooste vöi mölkis on see tuleb üldiselt sellest kas inimesel on pappi et autole täielik kere remont teha vöi mitte. Ehk siis iga asi omal ajal. Kunagi kui sai kokkutulekutel liigutud siis üks sinine e21 oli suht kurva välimusega a keegi ei kurtnud et mölkis vm. See et kui auto on rape ja siis seda veel nn röhutada no ma ei tea. Rotika teema pole eestis väga levinud veel ma arvan, üldiselt sobib see rotika värk rohkem usa raua külge.
Ps raske see number siis sinna auto külge panna? 5min kruvi keeramist selveri parklas.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

See kisub teil siin ikka täitsa üle pea.

Tervet teemat lugedes.. hakkab samahästi aimu andma kes on kes.

Kes teeb autot selle jaoks, et silmapaista... või siis uhkustamiseks..
Ja need..kes on klassika austajad..ja restaureerivad neid.

Tuleb lihtsalt kõigile selgeks teha.. mis kuulub klassika alla ja mis mitte.
Mis on lubatud ja mis mitte.


Mõningad on meist veel noored..ega ei oma sellist maailmavaadet nagu teie, kes on jällegi teise maailmavaatega.

Muidugi on maitse asi.. aga samas.. igal maitsel on ka piir.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kui nüüd positiivset nooti siia teemasse tuua, siis vähemalt kolm autot olid ju väga ilusad! valged ja sinine 8) Osadest ei saa piltide järgi hästi aru.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Ma järgmisele sellisele üritusele vajun enda autoga kah kohale ja oma silmaga kaema seda asja. Ps minu auto pildi pealt vähemalt kaugelt on ilus :D
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

definitsioon

Postitus Postitas Baur TC »

E34, E36 üldiselt on nn future classic autod ehk siis nende haruldasemad mudelid m5 jms alpinad ripuvad seal nn piiri peal. E21, e23 jms on klassikud niigi ja kisuvad kergelt uunikumi poole (vanusega siis).
Teeme paar asjad selgeks palun:

algusest pean mainima, et ma ei ole Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi liige!

Juhul kui mainitud Eesti klubi võtab ametlik BMW positioon üle, siis E34 kuulub alates 01.01.2011 ametlik klassikaliste BMW´de hulka - ja juttu lõpp!

BMW e36 puhul on ametlik BMW positsioon selline, et kui autod on piisav vana, et vastutus rändab BMW Classic ´ule, siis tuleb sealt mingi teist sugune käsitlemine, mis moodi ei ole veel ametlik. Nii on antud hetkel ametlik BMW positsioon! E36 on sellest mõttest erand! BMW-Postisioon on siin selgitamisel.

N.B. tavalised vastutab üks BMW poolt väljavalitud ametlik partnerklubi ühe seeria ees, E36 klubi on juba loodetud ja tegutseb.


@vedrulõikajad

küsimus ei ole üldse, kas vedru tootja on kõva tegija või tundmatu külasepp! Või kui madal auto lastakse! Kujutan endast ette üks E21, endine võistlusauto, kus esimene stange riivib pidevalt vastu maa - ja se on klassika mõttes täitsa o.k.! Näiteks siin: http://i9.ebayimg.com/02/i/001/5d/96/b077_35.JPG

Küsimus on täielik teine! Tavalised on auto elu ikka nii, et harilik autoelu liigub/kaldub lammutusplatsi poole.

Nüüd aga ilmuvad tegijad kes näevad autos midagi muu ja tegutsevad.
Üks taastub üks vana/väsinud roosteunik, teine pääseb seda juba varem ja kannab enda korralik auto eest hoolt nii, et temast tuleb Youngtimer ja siis Oldtimer, variantid on palju.

Kõik tegijad loovad vastavane ühendus, kas mainitud Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi liiged, või mingi vana ralliauto seltskond nagu näiteks
http://flash.de/szene-live/event-featur ... men-3.html

Aga üldjoontest on vist Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi eesmärk niimoodi väljakujunenund, et me tahame autoelu pikkendada, mitte lühendada!

Ja vaieldamatu lühendab vedrude mahasaagimine autokereelu! Ja seda eriti E28 puhul, kust esimesed amortidekerepesad on nõrk koht!

Minu poolt nüüd "out and over".
Viimati muutis Baur TC, 27 Mai 2011 16:50, muudetud 1 kord kokku.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Tõstke see teema juba huumori alla :lol:

Ah ja, ja oodake seda aega kui kõik tjuunitud e36 omanikud EKBK foorumisse ronivad :twisted:
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
vol2
Postitusi: 45
Liitunud: 06 Mai 2011 18:49

Postitus Postitas vol2 »

Jaks kirjutas:
vol2 kirjutas:Korra juba sai öeldud, ütlen veelkord-poisid, haisid on väga vähe, reaalselt sõitvaid haisid veel vähem. Meie st. kõik haiomanikud peavad kokku hoidma, üksteist nõu ja jõuga aitama sõltumata klubilisest kuuluvusest või seerianumbrist, või auto hetkeolukorrast. Igaüks ehitab vastavalt oma võimalustele ja oma maitsele. Maitse üle ei vaielda.
Igasugune kriitika käib asjaga kaasas, see on teretulnud, kuid hetkel vaidlevad poisid maitse üle.



Hr. Sysi mainis klubi konteksti-et madalad autod jne sinna ei sobi. Millegi pärast on klubi klassikute all sinine hübriid E21ja E34-jast 3xx millel kapoti all puudub igasugune seos klassikaga ja ajastule vastav tehnika. Samuti on kleepeka all E36 ?-Seos klassikuga?
Klubi liikmete autode rivis ka E34 pling-pling veljega ja teab kelle poolt tagaklaasile paigaldatud antitiivaga?

Seega, mille peale Hr. Sysi pahandab jääb arusaamatuks. Teie klubi kontekst on siis milline? Jõume lõpuks jällegi samasse kohta tagasi, keegi ei suuda vastata küsimusele-mis on klassikaline BMW. Ja vaidlus käib ikkagi maitse üle.

Eriti "tore" on Hr. Sysi poolt seda kõike arutada meie pisikeses haininade Tallinna kruiisi teemas. Palun härrad moded, tehke uus teema ja arutame sobivuse asja seal edasi. Jätke oma negatiivsus vähemalt "Tallinna kogunemiste" teemast välja.



Teemasse ka-kokku siiski jah 7x E28 kohal oli. Selle eest kaks olid 535i ja üks nendest eriti haruldane M535i koos täisspoileriringiga. Mattmust on lahe :)
Tänud Kristjanile piltide siia keskkonda ülesse panemise eest.

Sai ka põgusalt räägitud järgmisest kruiisist. Hetkel teeme väikese pausi( nii umbes 2-3 nädalat), et jõuaks oma sõidukeid paremasse korda seada ja uuel kogunemisel paremad välja näha.

Järgmise korrani.
Tervitades Sigmar.
Olen seda teemat lihtsalt jälginud, aga nagu näha hakatakse mind siin teemas kividega loopima ja see tegelikult on veidi solvav.
Esiteks on minu E34 ja siin mainitud e36 piisavalt haruldased ja seega täiesti sobilikud siia. Samas ei ole see siin puhtalt hai foorum vaid pigem ikka classikaliste autode foorum. Ja sellesse nimistusse kuuluvad ka teised peale haide.
Teiseks oli viimasel koosviibimisel minu poolt taastatud e28 535i mille taastamisega paljud siinsed hakkama ei saa. Seega kui midagi ei meeldi minu poolt taastatud autode kohapealt siis palun saata priva ja sellest seal rääkida mitte hakata siin kividega loopima.
Seega härra vol2 enne taasta enda auto vähemalt sama hästi ära ja siis tule minu tehtut halvustama.
Võib tunduda veidi kuri tekst, aga enne võiks tutvuda mis autod mujal maailmas classicu alla käivad.
Hr. Jaks, mina pole kirjutanud ühtegi rida sind solvavat teksti. Veel vähem kividega loopinud. Rääkisin autost üldisemas mõttes. Kes nüüd sõnu väänab?
E34 on väga hea auto, aga ta pole klassik. Konkreetselt sinu autol puudub ka ajastule vastav velg. Need on faktid.
Sõidan ise ka igapäevaselt erinevate E34-dega. Tõesti, auto on HEA. Aga ma tunnistan endale- E34 pole klassik. Veel vähem E36 rullikas. Hakkab jälle musta valgeks rääkimine.

Kordan ka eelpool mainitud palvet modedele-palun arutame klassikute teemat mujal edasi ja jätame Tallinna kruiisid puhtaks eriarvamuste kajastamisest haide teemal üldises mõttes.
E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

E34 on väga hea auto, aga ta pole klassik. Konkreetselt sinu autol puudub ka ajastule vastav velg. Need on faktid.
Sõidan ise ka igapäevaselt erinevate E34-dega. Tõesti, auto on HEA. Aga ma tunnistan endale- E34 pole klassik. Veel vähem E36 rullikas. Hakkab jälle musta valgeks rääkimine.
Tähelepanu rahvas! Siin oskab üks inimene kirjutada kes ei oska lugeda! Väga haruldane juhtum :D :D :D

@vol2 - kummardan väga sügav sinu eest! Paistab, et sa suudsid nii kiiresti BMW tehase politika lausa pahupidi keerata. Kuulsin just täna hommikul, et sinu Eesti kära oli nii veenduv ja teravmeelne, et BMW Classic viskas E34 jälle klassikute BMW-ridadest välja.

Oled tõeline kangelane!
:lol:
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

Ja nüüd rahvas, kaks võimalused

a) kustutame tsirkusest tuled ära

või

b) toome rohkem krõpsud ja õlled ja naudime mis areenast tõimib


Välimaalane Eestis ütleb: ei kommentaari

Saksamalt armastame seda loosung: "Dilettanten óle"
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Härrased, see teema sellisel kujul ei vii kuhugi.
Panen selle lukku!

Pretensioonide korral PS mulle paluks.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Suletud