Järjekordne kogunemine Tallinnas
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Järjekordne kogunemine Tallinnas
Tervist, plaanis siis teha jälle samasugune tore üritus nagu eelmine nädal.
Kogunemine toimub teisipäeval 24 mai Tondi Selveri parklas kell 19:00, umbes 19:40 hakkame liikuma ja lõpuks tahaks välja jõuda Laagri maksimarketi juurde, kus koguneb BMW club.
kontakt
5262563
Pilt eelmisest kogunemisest
Kogunemine toimub teisipäeval 24 mai Tondi Selveri parklas kell 19:00, umbes 19:40 hakkame liikuma ja lõpuks tahaks välja jõuda Laagri maksimarketi juurde, kus koguneb BMW club.
kontakt
5262563
Pilt eelmisest kogunemisest
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Kohal, ehk saab see kord bensuhaiga tulla.
Eelmine kord oli tõesti mõnus kruiis ja seltskond
Tänud Kristjanile ka piltide siia keskkonda paneku eest.
Käisin täna ära ka siis automoto vanakooli autode kogunemisel. Nõmme turu parklas siis. Autod tõesti puhtad klassikud ja palju oli nõukaaja tehnikat.
Minule rohkem tuttavast ajast 2mersut kohal ja kahjuks mitte ühtegi haid.
Huvitaval kombel ei saanud silmi kahelt Husgvarna jalgrattalt. Eriti sümpaatne oli originaalvärvi/kroomi !!! all olev 30ndate naisteratas.
Puidust/vasest käepidemed, tagahelkuri sees olev logo, seelikuvõrk, vedrude peal olev nahast iste jne...
NB ees oli latern, mille tarbeks tuli vool dünamost. Kõik töötab!
Ainuke ajastule mitte vastav olid rehvid.
Jää hakkab sulama, ehk seekord näeme ka klubiliikmeid oma haidega kruiisiga liitumas. Saaks mõne sõna vestelda.
Ametliku rajapäevani veel tükk aega-vahepeal võib kruiisida küll. Mõned korrad.
Fotokad kaasa!
Eelmine kord oli tõesti mõnus kruiis ja seltskond
Tänud Kristjanile ka piltide siia keskkonda paneku eest.
Käisin täna ära ka siis automoto vanakooli autode kogunemisel. Nõmme turu parklas siis. Autod tõesti puhtad klassikud ja palju oli nõukaaja tehnikat.
Minule rohkem tuttavast ajast 2mersut kohal ja kahjuks mitte ühtegi haid.
Huvitaval kombel ei saanud silmi kahelt Husgvarna jalgrattalt. Eriti sümpaatne oli originaalvärvi/kroomi !!! all olev 30ndate naisteratas.
Puidust/vasest käepidemed, tagahelkuri sees olev logo, seelikuvõrk, vedrude peal olev nahast iste jne...
NB ees oli latern, mille tarbeks tuli vool dünamost. Kõik töötab!
Ainuke ajastule mitte vastav olid rehvid.
Jää hakkab sulama, ehk seekord näeme ka klubiliikmeid oma haidega kruiisiga liitumas. Saaks mõne sõna vestelda.
Ametliku rajapäevani veel tükk aega-vahepeal võib kruiisida küll. Mõned korrad.
Fotokad kaasa!
E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Heh oleks mul e28 terve siis kindlasti saanuks seal lustisöidul ka haid näha ja arvata vöib et järgmisel seda ka näeb. kurjad keeled räägivad et kohe varsti saab nina uue värvi selga ja möned puudu olevad jubinad peaks ka kohe kohe kätte saama See kord käisin seal Daciaga venna alfat turvamas
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
No nii, jätkame siis siin. Kuid pildid kõik Kristjani kaameras, ja vb Nipi telefonis. eks nad leiavad kah ehk varsti aja ja siis juba on mida vaadata
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Väga ehtne vanakooli autode kokkutulek oli. See tore vaatepilt Tondi parklas oli ehe. Kas mitte 8x E28 ei seisnud korraks rivis? Viimasena lisandus ju mattmust M535i.
Sai ka väheke autot putitatud(õnnelik õnnetus-õigeaegne vea avastamine), lühike kruiise ja lõpp peatus EBK kogunemise juures Laagri maksis. Tekitasime seal väheke aktiivsust.
Seltskond hea.
Ilm hea.
Palju haisid
Järgmise korrani.
Pilte, pilte Kristjan. Väga ainulaadsed kaadrid peaks kohe kohe ilmuma. Endal jäi fotokas maha
Sai ka väheke autot putitatud(õnnelik õnnetus-õigeaegne vea avastamine), lühike kruiise ja lõpp peatus EBK kogunemise juures Laagri maksis. Tekitasime seal väheke aktiivsust.
Seltskond hea.
Ilm hea.
Palju haisid
Järgmise korrani.
Pilte, pilte Kristjan. Väga ainulaadsed kaadrid peaks kohe kohe ilmuma. Endal jäi fotokas maha
E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 18 Jaan 2011 20:52
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 18 Jaan 2011 20:52
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Pildid üleval fotoalbumis, üritan seda pidevalt täiendada, kuna tegime palju pilte ning kõike ei jõua korraga üles panna
http://fotoalbum.ee/photos/larrybird94/sets/1156889
http://fotoalbum.ee/photos/larrybird94/sets/1156889
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Pildid näitavad.....tõeline Eesti lukkseppa töö, kahe nädala jooksul ei suutnud numbriplaat kinnitada!
Koolihinne:
"Toots", tõuse püsti, mitte rahuldav, istu!
@vol2 - asi ei ole auto orginaalsusest, minu Baur TC II. on ümberehitatud (Eibach vedrud, stabikad,.....), E34 530i sai Schnitzeri varustus (juba müügihetkel, kui esimene omanik võttis ta esindusest vastu) ja minu kabriolett rõõmustab mind Blaupunkt musikaga....
Koolihinne:
"Toots", tõuse püsti, mitte rahuldav, istu!
@vol2 - asi ei ole auto orginaalsusest, minu Baur TC II. on ümberehitatud (Eibach vedrud, stabikad,.....), E34 530i sai Schnitzeri varustus (juba müügihetkel, kui esimene omanik võttis ta esindusest vastu) ja minu kabriolett rõõmustab mind Blaupunkt musikaga....
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Ja hakkab pihta
Kellel meil siin probleeme on, neil kes kokku saavad niisama chillivad ja pilte teevad. Või neil kellel kohe on vaja enda rahuldamiseks kellelegi halvasti öelda?
Mis vahet sel on kas nr plaat on ikka veel kinnitamatta või ei. Jah igal ühel on õigus oma arvamusele, olgu see siis hea või halb.
Aga ma ju ei tule ka ütlema, et mulle ei meeldi roheline värv, et sa oled ikka päris loll, et rohelise autoga sõidad.
Kommentaarid kõlavad kohe sellisena nagu me oleks midagi halba teinud ja ilmtingimatta on vaja midagi kellelegi halvasti öelda.
Aga jumala savi
Mulle isiklikult meeldib peale enda auto veel ainult kasutaja Nipi masin, mis oleks peale vedrustusega mängimist veel parem. Jah seal on ainult veljed mis selle auto ägedaks vast teevad, aga maitse on hea. M5 või M6 veljed ju meeldivad ka kellelegi aga kui need sinna alla panna, siis oleks jällegi päääris kole
Kuidas see reklaam praegu raadiotest kõlabgi..
''Maitse asi ütles Muks ja lakkus pune edasi''
Kellel meil siin probleeme on, neil kes kokku saavad niisama chillivad ja pilte teevad. Või neil kellel kohe on vaja enda rahuldamiseks kellelegi halvasti öelda?
Mis vahet sel on kas nr plaat on ikka veel kinnitamatta või ei. Jah igal ühel on õigus oma arvamusele, olgu see siis hea või halb.
Aga ma ju ei tule ka ütlema, et mulle ei meeldi roheline värv, et sa oled ikka päris loll, et rohelise autoga sõidad.
Kommentaarid kõlavad kohe sellisena nagu me oleks midagi halba teinud ja ilmtingimatta on vaja midagi kellelegi halvasti öelda.
Aga jumala savi
Mulle isiklikult meeldib peale enda auto veel ainult kasutaja Nipi masin, mis oleks peale vedrustusega mängimist veel parem. Jah seal on ainult veljed mis selle auto ägedaks vast teevad, aga maitse on hea. M5 või M6 veljed ju meeldivad ka kellelegi aga kui need sinna alla panna, siis oleks jällegi päääris kole
Kuidas see reklaam praegu raadiotest kõlabgi..
''Maitse asi ütles Muks ja lakkus pune edasi''
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
Ma olen püüdnud pikalt vait olla, aga no vahepeal peab lihtsalt vestlust suunama taas. Küsimus pole ju kunagi olnud selles, millised autod teil on ja kuidas te nendega sõidate, vaid kontektstis.
Meie foorum on 7 aastat vana, algusest peale olnud autode parendamise ja korrastamise, originaalsuse (ja ajastukohase lisavarustusega täiendamise) suunal. Suund on selline, kõik autod pole kaugeltki paduoriginaalid. Aga keegi ei võta ka vedrusid ära ega mõlgi meelega autosid, rääkimata roostekohtade ning kerekahjustuste tahtlikust tekitamisest ja eksponeerimisest.
Näen nendel piltidel ka mitut vähemalt suures foorumi ja klubi senisele suunale vastavat autot ning nende osas ei olegi keegi ju sõna võtnud. Pigem sooviksin neid autosid isegi näha mõnel üritusel. Kuid teine osa:
Ärge lihtsalt oodake, et siia tuleb 4 lehekülge "Õu sul on nii äge auto" juttu vanadelt olijatelt, kuna "ägeda auto" mõiste minu (ja ehk ka paljude teiste vanade olijate) jaoks vanatehnika kontekstis on lihtsalt midagi muud.
Mis me siis nüüd teeme?
Iga kord, kui keegi juhib tähelepanu, et numbrimärki pole küljes, pole ilus parklas diisliga tossutada või juhib lihtsalt tähelepanu minu jutu teise lõigu lõpus toodule, tulevad ühed ja samad inimesed ja hakkavad seda kõike ümber lükkama ja süüdistama meid sallimatuses.
Kordan veel, skepsis ja kriitika tuleneb meie foorumi ja klubi suunast. Ehk need inimesed, kes teie tegevust autode kallal heaks ei kiida (sh mina) on aastatega siia foorumisse sattunud ühiste huvide tõttu, mis ei kattu absoluutselt teie omadega. Teil ei ole vaja meid seetõttu süüdistada.
Hea pildina sobib siinkohal vaadata Ingmari tehtud pilti 2008 aasta kokkutulekust (pilt on foorumi mõõtmetest väljas, seega lingina):
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album580/aia.jpg
Pildil on nii paremaid kui halvemaid, uuemaid kui vanemaid autosid. Uuematega tulid need huvilised, kelle vanemad autod mingil põhjusel sel korral tulla ei saanud, ent kõik autod rivis on puhtad ja korrektsed.
Kokkuvõtteks - ma olen väsinud selle foorumi algse mõtte ja hilisema klubi rajamise mõtte õigustamisest nende ees, kellel on teistsugune arusaam. Tehke oma autodega mida tahate, sõitke nendega kuidas tahate, ent ärge seostage seda, mis ei haaku EKBK'ga ega oodake sellele EKBK- ja teistsuguste arusaamadega huviliste poolset heakskiitu.
Mind täiesti huvitab, kaua veel see teema kestab...
Meie foorum on 7 aastat vana, algusest peale olnud autode parendamise ja korrastamise, originaalsuse (ja ajastukohase lisavarustusega täiendamise) suunal. Suund on selline, kõik autod pole kaugeltki paduoriginaalid. Aga keegi ei võta ka vedrusid ära ega mõlgi meelega autosid, rääkimata roostekohtade ning kerekahjustuste tahtlikust tekitamisest ja eksponeerimisest.
Näen nendel piltidel ka mitut vähemalt suures foorumi ja klubi senisele suunale vastavat autot ning nende osas ei olegi keegi ju sõna võtnud. Pigem sooviksin neid autosid isegi näha mõnel üritusel. Kuid teine osa:
Ärge lihtsalt oodake, et siia tuleb 4 lehekülge "Õu sul on nii äge auto" juttu vanadelt olijatelt, kuna "ägeda auto" mõiste minu (ja ehk ka paljude teiste vanade olijate) jaoks vanatehnika kontekstis on lihtsalt midagi muud.
Mis me siis nüüd teeme?
Iga kord, kui keegi juhib tähelepanu, et numbrimärki pole küljes, pole ilus parklas diisliga tossutada või juhib lihtsalt tähelepanu minu jutu teise lõigu lõpus toodule, tulevad ühed ja samad inimesed ja hakkavad seda kõike ümber lükkama ja süüdistama meid sallimatuses.
Kordan veel, skepsis ja kriitika tuleneb meie foorumi ja klubi suunast. Ehk need inimesed, kes teie tegevust autode kallal heaks ei kiida (sh mina) on aastatega siia foorumisse sattunud ühiste huvide tõttu, mis ei kattu absoluutselt teie omadega. Teil ei ole vaja meid seetõttu süüdistada.
Hea pildina sobib siinkohal vaadata Ingmari tehtud pilti 2008 aasta kokkutulekust (pilt on foorumi mõõtmetest väljas, seega lingina):
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album580/aia.jpg
Pildil on nii paremaid kui halvemaid, uuemaid kui vanemaid autosid. Uuematega tulid need huvilised, kelle vanemad autod mingil põhjusel sel korral tulla ei saanud, ent kõik autod rivis on puhtad ja korrektsed.
Kokkuvõtteks - ma olen väsinud selle foorumi algse mõtte ja hilisema klubi rajamise mõtte õigustamisest nende ees, kellel on teistsugune arusaam. Tehke oma autodega mida tahate, sõitke nendega kuidas tahate, ent ärge seostage seda, mis ei haaku EKBK'ga ega oodake sellele EKBK- ja teistsuguste arusaamadega huviliste poolset heakskiitu.
Mind täiesti huvitab, kaua veel see teema kestab...
Loomulikult on nii positiivseid kui negatiivseid arvamusi, ma usun et Raimo nõustub minuga, me ei loodagi saada kiidusõnu et meil on tuusad autod sest nad on madalad. nad on erilised, meie jaoks. ja kindlasti ka mõne teise jaoks.
kriitika on vastuvõetav, aga selline üleolev halvustav suhtumine nagu inimesed kes teevad autod madalaks ei tea autodest midagi jne, või kasvõi see et minu autol numbrimärk on hetkel klaasi taga mitte õiges kohas, ei ole seoses minu lukksepaoskustega.
meie oleme samamoodi autohuvilised nagu teie, klubiliikmed. aga kõigil ei ole võimalusi selleks et teha täielikku taastamistööd autoga (põhjalikud keretööd jne.) ausalt, kui mul oleks raha ja kohta kus teha, oleks see töö juba käsil. ja ma väga loodan et tulevikus saan ka selle ette võtta et teha kere täielikult korda ja ilusaks. ja väliselt jätta võimalikult originaaliks auto. (kõrgust maapinnast ma ei arvesta originaalvälimuse alla)
Teemasse: Kogunemine oli tore, mulle väga meeldis ja olen kindlasti ka järgmine kord kohal.
kriitika on vastuvõetav, aga selline üleolev halvustav suhtumine nagu inimesed kes teevad autod madalaks ei tea autodest midagi jne, või kasvõi see et minu autol numbrimärk on hetkel klaasi taga mitte õiges kohas, ei ole seoses minu lukksepaoskustega.
meie oleme samamoodi autohuvilised nagu teie, klubiliikmed. aga kõigil ei ole võimalusi selleks et teha täielikku taastamistööd autoga (põhjalikud keretööd jne.) ausalt, kui mul oleks raha ja kohta kus teha, oleks see töö juba käsil. ja ma väga loodan et tulevikus saan ka selle ette võtta et teha kere täielikult korda ja ilusaks. ja väliselt jätta võimalikult originaaliks auto. (kõrgust maapinnast ma ei arvesta originaalvälimuse alla)
Teemasse: Kogunemine oli tore, mulle väga meeldis ja olen kindlasti ka järgmine kord kohal.
'82 518/525i
LowGarage.
LowGarage.
Täpselt, keegi ei nuta kriitika üle. Aga no jällegi ei sa ju tulla ütlema, et remondioskused on vähesed kuna nr märk ei ole nädalaga paigas. Vb pole inimene nädal aega autoga sõitagi saanud või nt riigisgi olnud, siis kohe ei oska remontida? See, et auto madal on tähendab jällegi minu oskamatust? vaevalt küll.
Aga ühesõnaga sain aru ja teen vastavad korrektuurid. Ma ei mõtle siinkohal autot.
Aga ühesõnaga sain aru ja teen vastavad korrektuurid. Ma ei mõtle siinkohal autot.
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900
Korra juba sai öeldud, ütlen veelkord-poisid, haisid on väga vähe, reaalselt sõitvaid haisid veel vähem. Meie st. kõik haiomanikud peavad kokku hoidma, üksteist nõu ja jõuga aitama sõltumata klubilisest kuuluvusest või seerianumbrist, või auto hetkeolukorrast. Igaüks ehitab vastavalt oma võimalustele ja oma maitsele. Maitse üle ei vaielda.
Igasugune kriitika käib asjaga kaasas, see on teretulnud, kuid hetkel vaidlevad poisid maitse üle.
Hr. Sysi mainis klubi konteksti-et madalad autod jne sinna ei sobi. Millegi pärast on klubi klassikute all sinine hübriid E21ja E34-jast 3xx millel kapoti all puudub igasugune seos klassikaga ja ajastule vastav tehnika. Samuti on kleepeka all E36 ?-Seos klassikuga?
Klubi liikmete autode rivis ka E34 pling-pling veljega ja teab kelle poolt tagaklaasile paigaldatud antitiivaga?
Seega, mille peale Hr. Sysi pahandab jääb arusaamatuks. Teie klubi kontekst on siis milline? Jõume lõpuks jällegi samasse kohta tagasi, keegi ei suuda vastata küsimusele-mis on klassikaline BMW. Ja vaidlus käib ikkagi maitse üle.
Eriti "tore" on Hr. Sysi poolt seda kõike arutada meie pisikeses haininade Tallinna kruiisi teemas. Palun härrad moded, tehke uus teema ja arutame sobivuse asja seal edasi. Jätke oma negatiivsus vähemalt "Tallinna kogunemiste" teemast välja.
Teemasse ka-kokku siiski jah 7x E28 kohal oli. Selle eest kaks olid 535i ja üks nendest eriti haruldane M535i koos täisspoileriringiga. Mattmust on lahe
Tänud Kristjanile piltide siia keskkonda ülesse panemise eest.
Sai ka põgusalt räägitud järgmisest kruiisist. Hetkel teeme väikese pausi( nii umbes 2-3 nädalat), et jõuaks oma sõidukeid paremasse korda seada ja uuel kogunemisel paremad välja näha.
Järgmise korrani.
Tervitades Sigmar.
Igasugune kriitika käib asjaga kaasas, see on teretulnud, kuid hetkel vaidlevad poisid maitse üle.
Hr. Sysi mainis klubi konteksti-et madalad autod jne sinna ei sobi. Millegi pärast on klubi klassikute all sinine hübriid E21ja E34-jast 3xx millel kapoti all puudub igasugune seos klassikaga ja ajastule vastav tehnika. Samuti on kleepeka all E36 ?-Seos klassikuga?
Klubi liikmete autode rivis ka E34 pling-pling veljega ja teab kelle poolt tagaklaasile paigaldatud antitiivaga?
Seega, mille peale Hr. Sysi pahandab jääb arusaamatuks. Teie klubi kontekst on siis milline? Jõume lõpuks jällegi samasse kohta tagasi, keegi ei suuda vastata küsimusele-mis on klassikaline BMW. Ja vaidlus käib ikkagi maitse üle.
Eriti "tore" on Hr. Sysi poolt seda kõike arutada meie pisikeses haininade Tallinna kruiisi teemas. Palun härrad moded, tehke uus teema ja arutame sobivuse asja seal edasi. Jätke oma negatiivsus vähemalt "Tallinna kogunemiste" teemast välja.
Teemasse ka-kokku siiski jah 7x E28 kohal oli. Selle eest kaks olid 535i ja üks nendest eriti haruldane M535i koos täisspoileriringiga. Mattmust on lahe
Tänud Kristjanile piltide siia keskkonda ülesse panemise eest.
Sai ka põgusalt räägitud järgmisest kruiisist. Hetkel teeme väikese pausi( nii umbes 2-3 nädalat), et jõuaks oma sõidukeid paremasse korda seada ja uuel kogunemisel paremad välja näha.
Järgmise korrani.
Tervitades Sigmar.
E28 520i, E28 524TDA, E32 730IA x2 ja mõned E34 ka.
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150
Ostan E23 projektikaks.
Sigmar
Tel.56913150