Täna, igavusest ja tärkavast alaväärsuskompleksist , otsustasin kuurinurgast ülesse otsida oma 17" valukad. Esialgne pilt ei olnud just meeliülendav.
Mõtlesin, et nühin teist veidi ja esialgne tulemus sai selline.
Nüüd küsimus siinsetele professionaalsetele ja asjaarmastajatest automaalritele. Kas saab laki kanda otse alule, või peab ikka kruntima-värvima-lakkima? Ise mõtlesin, et käiks velje veel peenikese (800?) liivapaberi ja poleerpastaga üle ning viskaks laki selga.
ma ei usu et ainult lakkimisest sul midagi välja tuleb. ise olen suht vähe kokku puutunud velgedega. olen teinud ikka nii et krunt värv ja lakk üldiselt. pulbervärv on suht kindel aga peab olema väga proff mees kes teeb.
soovitaksin kuulata maad just pulber värvimise osas. tulemus jääb kestvam.
edu.
saab otse lakkida küll aga ega see kaua seal peal ei püsi. Parem oleks ikka kruntida ja siis värvida. mersul on originaal veljed palju lakitud halja alu peale aga hakkavad oksüdeeruma ja lakk kooruma suht kiirelt. ma olen ise neid teinud aga ei soovita.
Keegi viitsib nii vanu teemasid läbi vaadata.
Veljed läksid alla ilma igasuguse värvimise ja lakkimiseta. Nüüd oleks vaja jälle poleerida. Aga tuleval hooajal liigub kuuene tõenäoliselt 14" veljel, sest nende peal olevad rehvid vajavad läbitöötamist
KUI suvel sõidad siis ei pea neid lakkima! lihvi nad vesikaga 800-1500 üle ja poleeri ära! on olemas spts vaha+poleerimis vahend, kord nädalas piisab vahatamisest arvan. ise vahatasin peale igat pesu, lakk võtab osa läikest ära!
Hetkel tegemisel Style 5 BBS 17" kärgedega (2-e osalised), lihvimise osas alustada mingi P240-400-800 (oleneb, mis seisukorras on) ja teine voor siis P1500-2000. Mingid vennad teevad P4000 ka... P800-ga viimasena tehes võib korraliku tulemuse ära unustada. Soovitaks 3M liivapaberi- ja poleerimisotsikuid.