E24 Autolehes
E24 Autolehes
Tänases Autolehes, pruugitud autode teemas, on räägitud kuuese ostust. Iga natukese aja tagant kurdetakse mootorite suurt janu. Huvitav millega võrreldes - 1,4 liitrise mikromootoriga? Üldjoontes pidavat olema soodne ost ja soovitati valida ilma roosteta eksemplar. Kas keegi on mõnda sellist Eestis müügil näinud? Muideks korralike hinnad algavad 40-50 tuh kroonist Huvitav kes mida korralikuks peab. Mul on jäänud mulje, et viimasel ajal sellise hinnaga müüdud eksemplarid saavad vaevaga hinde rahuldav.
Re: E24 Autolehes
Seda lugu veel lugenud pole aga varasemad Autolehes ilmunud bemariteemalised artikklid on üsna samas taktis olnud... ajakirjanik on ilmselt üritanud kuskilt Auto24 või SR foormist loetu põhjal mingi "keskmise väärtusega" jutu kokku panna. Välja tuleb nagu näha üsna mage jutt, mingi "soodne" auto pole vist ükski BMW kunagi olnud ja sellise raha eest on tõesti korralikku raske leida.
E24 635CSi | E10 2002
Panen siia tsitaadi, mis mulle hästi meeldis
"Kuna tegemist on juba väga vana autoga, mõjutab selle väljalaskeaasta hinda suhteliselt vähe, kuid vaieldamatult on tegu soodsa ostuga."
Ahjaa üks asi veel, mis silma jäi. Nagu selles rubriigis tavaks võetakse üks auto arvamusteks ja hinnanguteks. Seekord siis BMW 626 CSi aut, 1982. Huvitav, kas loo autor on palju mazdadega sõitnud?
"Kuna tegemist on juba väga vana autoga, mõjutab selle väljalaskeaasta hinda suhteliselt vähe, kuid vaieldamatult on tegu soodsa ostuga."
Ahjaa üks asi veel, mis silma jäi. Nagu selles rubriigis tavaks võetakse üks auto arvamusteks ja hinnanguteks. Seekord siis BMW 626 CSi aut, 1982. Huvitav, kas loo autor on palju mazdadega sõitnud?
Päris sama ta ikkagi ei olnud M6 oli lahjem, kui euro M635 (vahe ca 30hj) ja vist oli tegu erinevate mootoritega S38 vs M88.
Üks link erinevustest
http://www.bmwworld.com/models/m6.htm
Ja siin M635 kohta väheke infi
http://bmw.simline.de/a/a5.html#
Vaadake pakutavate lisade nimekirja Meeldivalt lühike võrreldes tänapäeva omadega.
Üks link erinevustest
http://www.bmwworld.com/models/m6.htm
Ja siin M635 kohta väheke infi
http://bmw.simline.de/a/a5.html#
Vaadake pakutavate lisade nimekirja Meeldivalt lühike võrreldes tänapäeva omadega.
Mootorid on sisuliselt samad, hobujõud on ära kägistatud KAT-i ja teise ECU softiga. Muid väheoluliseid erinevusi siiski USA ja euro mudelitel on aga põhiraud on sama.Ruut kirjutas:Päris sama ta ikkagi ei olnud M6 oli lahjem, kui euro M635 (vahe ca 30hj) ja vist oli tegu erinevate mootoritega S38 vs M88.
Mootori tähis M88 oli pigem jäänuk vanast mootori tähistamise koodist, mis vahetati välja kuskil 1980 aasta paiku senikehtiva vastu... millegipärast aga kasutati esimestel M-idel vana koodi, vist 86 aastal hakkati Motorspordi mootoritel kasutama S tähist.
E24 635CSi | E10 2002