E24 Autolehes

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

E24 Autolehes

Postitus Postitas Ruut »

Tänases Autolehes, pruugitud autode teemas, on räägitud kuuese ostust. Iga natukese aja tagant kurdetakse mootorite suurt janu. Huvitav millega võrreldes - 1,4 liitrise mikromootoriga? Üldjoontes pidavat olema soodne ost ja soovitati valida ilma roosteta eksemplar. Kas keegi on mõnda sellist Eestis müügil näinud? Muideks korralike hinnad algavad 40-50 tuh kroonist :) Huvitav kes mida korralikuks peab. Mul on jäänud mulje, et viimasel ajal sellise hinnaga müüdud eksemplarid saavad vaevaga hinde rahuldav.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: E24 Autolehes

Postitus Postitas Arvo »

Seda lugu veel lugenud pole aga varasemad Autolehes ilmunud bemariteemalised artikklid on üsna samas taktis olnud... ajakirjanik on ilmselt üritanud kuskilt Auto24 või SR foormist loetu põhjal mingi "keskmise väärtusega" jutu kokku panna. Välja tuleb nagu näha üsna mage jutt, mingi "soodne" auto pole vist ükski BMW kunagi olnud ja sellise raha eest on tõesti korralikku raske leida.
E24 635CSi | E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Panen siia tsitaadi, mis mulle hästi meeldis :D
"Kuna tegemist on juba väga vana autoga, mõjutab selle väljalaskeaasta hinda suhteliselt vähe, kuid vaieldamatult on tegu soodsa ostuga."

Ahjaa üks asi veel, mis silma jäi. Nagu selles rubriigis tavaks võetakse üks auto arvamusteks ja hinnanguteks. Seekord siis BMW 626 CSi aut, 1982. Huvitav, kas loo autor on palju mazdadega sõitnud?
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Väga tore, et kirjutatakse! Teisest küljest on paha see, et kirjutavad inimesed kellel asjast udune ettekujutus.

Suur janu ja 626 :)

Jaan@kirjutaks autolehele haininast hea papi eest õigekirjas korraliku faktivigadeta sisutiheda artikli.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Jaan kirjutas:Jaan@kirjutaks autolehele haininast hea papi eest õigekirjas korraliku faktivigadeta sisutiheda artikli.
Ma juba ammu mõtlen, et miks mõni autoajakirja toimetaja ei ole sind ära värvanud. Ju nad ei loe siinset foorumit.
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Oli jah natuke ebapädevalt kirjutatud. Aga nad seal autolehes arvavad et ka korraliku E30 325i saab 10-15 tuhande eest... :roll:

Mudeli ajaloos oli ka unustatud viimane facelift jne.

Aga samas tore et üldse kirjutatakse nendest autodest...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Palju vigu ikka sattund e24ja kohta käivasse artilisse, võiks ikka ennem omale faktid ja mudelinimed selgeks teha kui kirjutama kukkutakse :?
E28 525e & E28 535i
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Polegi mõtet nii südamesse võtta seda 626 asja, tegu lihtsalt ühe väikese kirjaveaga, mida keegi tähele ei pannud pärast. Aga see 628i on ikka üle prahi ilus ja mis mulle meeldib, on see, et tal puudub igasugune spoilerdus :D
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Jah ega asi nüüd nii hull ka pole :)

Aga ikkagi: M635CSi ja M6. Kas ei ole siin mitte tegemist erinevate asjadega? Nagu e28 puhul - M535 on üks teema... aga M5 hoopis midagi muud?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jaan kirjutas:Aga ikkagi: M635CSi ja M6. Kas ei ole siin mitte tegemist erinevate asjadega? Nagu e28 puhul - M535 on üks teema... aga M5 hoopis midagi muud?
Põhimõtteliselt sama asi, aga esimene euroopa turule, teine usa turule.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Päris sama ta ikkagi ei olnud M6 oli lahjem, kui euro M635 (vahe ca 30hj) ja vist oli tegu erinevate mootoritega S38 vs M88.
Üks link erinevustest
http://www.bmwworld.com/models/m6.htm

Ja siin M635 kohta väheke infi
http://bmw.simline.de/a/a5.html#
Vaadake pakutavate lisade nimekirja :!: Meeldivalt lühike võrreldes tänapäeva omadega.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ruut kirjutas:Päris sama ta ikkagi ei olnud M6 oli lahjem, kui euro M635 (vahe ca 30hj) ja vist oli tegu erinevate mootoritega S38 vs M88.
Mootorid on sisuliselt samad, hobujõud on ära kägistatud KAT-i ja teise ECU softiga. Muid väheoluliseid erinevusi siiski USA ja euro mudelitel on aga põhiraud on sama.
Mootori tähis M88 oli pigem jäänuk vanast mootori tähistamise koodist, mis vahetati välja kuskil 1980 aasta paiku senikehtiva vastu... millegipärast aga kasutati esimestel M-idel vana koodi, vist 86 aastal hakkati Motorspordi mootoritel kasutama S tähist.
E24 635CSi | E10 2002
Vasta