Split: Kolme karpa setup müügis
Ruut kirjutas: ma just tahtsin ise küüned sellele taha ajada. arvatavasti saite soodsalt.
Samad mõtted olid ka siinpool olgugi, et otseselt hetkel neid ühegi mootori külge kruvida ei ole. Aga millega siis täpsemalt on tegemist ja kui saladus pole siis huvitaks ka palju selliste rariteetide eest küsitakse?
E24 635CSi | E10 2002
toredad asjad aga nende õige häälestus ja sünkroniseerimine võib alguses paras PITA olla.
Nüüd tuleks sul otsida veel nii umbes 300 durationiga nukkvõll, close ratio kast, kaanele veidike portimistöid ja rohkem vist polekski tarvis
Edit: selle pildi peal paistab küll sama karpakomplekt olevat, tootjat pole seal ju märgitud.
Nüüd tuleks sul otsida veel nii umbes 300 durationiga nukkvõll, close ratio kast, kaanele veidike portimistöid ja rohkem vist polekski tarvis
Edit: selle pildi peal paistab küll sama karpakomplekt olevat, tootjat pole seal ju märgitud.
E24 635CSi | E10 2002
Ma natuke uurisin, tarvikuid on sellistele karpadele õnneks saada ja isegi paar raamatut dellorto karburaatoritest on olemas...Arvo kirjutas: toredad asjad aga nende õige häälestus ja sünkroniseerimine võib alguses paras PITA olla.
Seega eks tuleb asi ette võtta ja endale selgeks teha.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Leidsin mobilest sellise kuulutuse: Link
Suht tuttav pilt kapoti all
Suht tuttav pilt kapoti all
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Seal on ka kirjas, et mootor on MK-motorsordi osadega tuunitud, ehk siis sisselase ja torukollektor. MK kataloogi järgi annab selline kooslus 2,0 mootoril 149hp standardse 122hp vastu. Ehk siis 27hp võimsusekasvu, mis pole üldse paha
Iskiklikult ma näeks neid karpasid parema meelega 2,7L strokeri küljes, aga seda teemat tuleb veel uurida.
Iskiklikult ma näeks neid karpasid parema meelega 2,7L strokeri küljes, aga seda teemat tuleb veel uurida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kui nii, siis teine asi, ei süvenenud eriti. Aga arvan, et lisaks torukollektorile on seal ikka täispikkuses sportsummuti (isiklikest kogemustest ei anna ainult torukollektor M20-le suurt midagi juurde)
Ega 2 liitirise tuunimine kuigi mõistlik tegevus just pole jah, iseasi kui eesmärk kuskil võistlustel kuni kaheliitriste klassis sõita.
Teoorias peaks need karpad 2,7 peale teatud mööndustega minema küll, kollektor tuleb ainult ümber (või täiesti uus) teha, 2 liitrisel kanalid ilmselt kitsamad, samas võivad karpad ise ka pudelikaelaks jääda sellise töömahu kasvuga.
Ega 2 liitirise tuunimine kuigi mõistlik tegevus just pole jah, iseasi kui eesmärk kuskil võistlustel kuni kaheliitriste klassis sõita.
Teoorias peaks need karpad 2,7 peale teatud mööndustega minema küll, kollektor tuleb ainult ümber (või täiesti uus) teha, 2 liitrisel kanalid ilmselt kitsamad, samas võivad karpad ise ka pudelikaelaks jääda sellise töömahu kasvuga.
E24 635CSi | E10 2002
Jah, siit jõuamegi sinna kõige suurema pähklini...
2,7 etal on originaalis ju need kõige väiksemad pordid. Samamoodi nagu sellel kollektoril.
Variant 1 - 2,7 põhi + e21 plokikaas. Kõik on ilusti plug'n'play, aga jah, kõrgetel pööretel ei mahu piisavalt segu enam läbi.
Variant 2 - 2,7 põhi + keskmiste portidega plokikaas. Minu loogika järgi kehvem variant, kuna klapid on ju ikka sama suured, ainult portidesse on "põis" tekitatud.
Variant 3 - 2,7 põhi (sel juhul siis e30 2,5'st tehtud) + 325i plokikaas (kõige suuremad pordid) - see nagu ei istu antud kollektoriga enam üldse ja vaevalt et kollektori avasid niipalju suurendada annab, et need plokikaane portidega istuksid.
2,7 etal on originaalis ju need kõige väiksemad pordid. Samamoodi nagu sellel kollektoril.
Variant 1 - 2,7 põhi + e21 plokikaas. Kõik on ilusti plug'n'play, aga jah, kõrgetel pööretel ei mahu piisavalt segu enam läbi.
Variant 2 - 2,7 põhi + keskmiste portidega plokikaas. Minu loogika järgi kehvem variant, kuna klapid on ju ikka sama suured, ainult portidesse on "põis" tekitatud.
Variant 3 - 2,7 põhi (sel juhul siis e30 2,5'st tehtud) + 325i plokikaas (kõige suuremad pordid) - see nagu ei istu antud kollektoriga enam üldse ja vaevalt et kollektori avasid niipalju suurendada annab, et need plokikaane portidega istuksid.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kataloog näitab, et tagapütt on kah lisaks torukollektorile komplektis. Huvitav, kas keskmine pütt jäis siis originaalArvo kirjutas:Aga arvan, et lisaks torukollektorile on seal ikka täispikkuses sportsummuti (isiklikest kogemustest ei anna ainult torukollektor M20-le suurt midagi juurde)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline