Split: Kolme karpa setup müügis

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

www.hot.ee/ioo/karpad.jpg

kolle koos karpadega myygis,yliharuldane asi mu meelest,peaks istuma 320 peale?


http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
...
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

See kolle koos karpadega on müüdud (käisime nugaga kalal :lol: ). Ja see Viljandis pakutud 323i on samuti müüdud (ei tea kellele).
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sysi kirjutas:See kolle koos karpadega on müüdud (käisime nugaga kalal :lol: )
:evil: ma just tahtsin ise küüned sellele taha ajada. arvatavasti saite soodsalt.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ruut kirjutas: :evil: ma just tahtsin ise küüned sellele taha ajada. arvatavasti saite soodsalt.

:? :) Samad mõtted olid ka siinpool olgugi, et otseselt hetkel neid ühegi mootori külge kruvida ei ole. Aga millega siis täpsemalt on tegemist ja kui saladus pole siis huvitaks ka palju selliste rariteetide eest küsitakse?
E24 635CSi | E10 2002
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Soodsalt saadud jah, hinda siiski ei ütle :P
Millega täpsemalt tegu, selgub hilisema analüüsi käigus, täna polnud aega.

Ma olen veel eriti rõõmus, et õnnestus saada e21 esimesed täiesti kabedad originaalmatid 8)
Kasutaja avatar
madis
Postitusi: 96
Liitunud: 09 Okt 2004 14:20

Postitus Postitas madis »

Nuga sai oamle ühe hea MK Webri karpa siin koodid olemas ja peaks selgeks saama mis mudeliga tegu. Meil omal galeriis kõik head asjad olemas.

Pilt
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Päris see asi ei ole, millele Madis viitas.
Tegemist siis Dellorto DRLA 40 downdraft karpadega. Kollektor on spetsiaalselt bmw väikeste portidega m20 mootori (e21'l kasutatud) jaoks valmistatud, aga kahjuks ei suutnud selle tootjat tuvastada.
Mõned pildid kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

8) toredad asjad aga nende õige häälestus ja sünkroniseerimine võib alguses paras PITA olla.
Nüüd tuleks sul otsida veel nii umbes 300 durationiga nukkvõll, close ratio kast, kaanele veidike portimistöid ja rohkem vist polekski tarvis :D

Edit: selle pildi peal paistab küll sama karpakomplekt olevat, tootjat pole seal ju märgitud.
E24 635CSi | E10 2002
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Veel natuke on tarvis - madalam ja jäigem vedru ning vastav amort.
Ja siis tahaks seda kooslust näha ka kusagil sihipäraselt kasutusel, mitte niisama lahtise katusega linna vahel kruisimas :wink:
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jajaa, aga te unustasite hartge torukollektori :D
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo kirjutas:8) toredad asjad aga nende õige häälestus ja sünkroniseerimine võib alguses paras PITA olla.
Ma natuke uurisin, tarvikuid on sellistele karpadele õnneks saada ja isegi paar raamatut dellorto karburaatoritest on olemas...
Seega eks tuleb asi ette võtta ja endale selgeks teha.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2635
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ei unustanud. samuti ei unustanud LSD :)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

Tsiklite karpad pannaxe vaakum kelladega paika.. ma arvan et neid saab samamoodi panna.
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Teema jätkuks tellisin endale sellise raamatu: link

28. märtsiks pidi kohale jõudma :shock:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Leidsin mobilest sellise kuulutuse: Link
Suht tuttav pilt kapoti all :twisted:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

hm, et siis kasutegur 7kw :? (orig. alpinal peaks juba sportnukk ja väljalase ka olema) Millegipärast arvasin, et annavad rohkem juurde... aga samas ka arusaadav, tegemist ju suht vanakooli tehnikaga 8)
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Seal on ka kirjas, et mootor on MK-motorsordi osadega tuunitud, ehk siis sisselase ja torukollektor. MK kataloogi järgi annab selline kooslus 2,0 mootoril 149hp standardse 122hp vastu. Ehk siis 27hp võimsusekasvu, mis pole üldse paha :D

Iskiklikult ma näeks neid karpasid parema meelega 2,7L strokeri küljes, aga seda teemat tuleb veel uurida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kui nii, siis teine asi, ei süvenenud eriti. Aga arvan, et lisaks torukollektorile on seal ikka täispikkuses sportsummuti (isiklikest kogemustest ei anna ainult torukollektor M20-le suurt midagi juurde)
Ega 2 liitirise tuunimine kuigi mõistlik tegevus just pole jah, iseasi kui eesmärk kuskil võistlustel kuni kaheliitriste klassis sõita.
Teoorias peaks need karpad 2,7 peale teatud mööndustega minema küll, kollektor tuleb ainult ümber (või täiesti uus) teha, 2 liitrisel kanalid ilmselt kitsamad, samas võivad karpad ise ka pudelikaelaks jääda sellise töömahu kasvuga.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Jah, siit jõuamegi sinna kõige suurema pähklini...
2,7 etal on originaalis ju need kõige väiksemad pordid. Samamoodi nagu sellel kollektoril.
Variant 1 - 2,7 põhi + e21 plokikaas. Kõik on ilusti plug'n'play, aga jah, kõrgetel pööretel ei mahu piisavalt segu enam läbi.
Variant 2 - 2,7 põhi + keskmiste portidega plokikaas. Minu loogika järgi kehvem variant, kuna klapid on ju ikka sama suured, ainult portidesse on "põis" tekitatud.
Variant 3 - 2,7 põhi (sel juhul siis e30 2,5'st tehtud) + 325i plokikaas (kõige suuremad pordid) - see nagu ei istu antud kollektoriga enam üldse ja vaevalt et kollektori avasid niipalju suurendada annab, et need plokikaane portidega istuksid.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo kirjutas:Aga arvan, et lisaks torukollektorile on seal ikka täispikkuses sportsummuti (isiklikest kogemustest ei anna ainult torukollektor M20-le suurt midagi juurde)
Kataloog näitab, et tagapütt on kah lisaks torukollektorile komplektis. Huvitav, kas keskmine pütt jäis siis originaal :?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta