Korraliku E34 hind

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
HAIRIDER
Postitusi: 545
Liitunud: 11 Aug 2006 15:30
Asukoht: Tallinn City

Postitus Postitas HAIRIDER »

Eriti huvitav teema, auto hinnad on alati palju erinevaid arvamusi ja lahkhelisid põhjustanud :D

Kuna endal ka mitu e34-ja olnud ja hetkelgi üks suht heas korras veidi haruldasem 525iX, mis ka müügis, siis julgeks ka veidike arvamust avaldada.

Teemaalgataja küsimusele vastates, 88a 125kw e34 turuväärtus sõltub tema seisukorrast. Kui auto on tõesti heas seisukorras, palun siiski eristada head, rahuldavat ja ideaalset seisukorda, siis hinnaklass võiks jääda 1500eur ümber. Üle 2000 nõuaks juba väga head seisukorda või 141kw ja uuemat aastaarvu, alla 1000 aga on juba väga soodne hind 525 eest.
Loomulikult on nii ostjaid kui ka müüjaid väga erineva suhtumisega, kes väärtustab üht kes teist, ning kes arvestab hetke turuhinnaga ja kes ajab taga ulmelisi summasid.

Kuna siin nelikveolistest juttu tuli, siis iX-idest rääkides 525iX e34-ja tehti aastatel 92-96 ainult 9366tk, neist osad touringud ja osad sedaanid. Hetkel on haruldasemad sedaan kere ja loomulikult nelikveolisele rohkem sobiv manuaal käigukastiga isendid. Endalgi õnn üht sellist omada :wink: Sest üldist turgu ja kasutajate käes olevaid autosid vaadates torkavad tavaliselt silma just universaal kerega automaat kastiga autod (ark andmete põhjal Eestis arvel 13 sedaani ja 22 touringut).
e30 325iX-ist rääkides, toodeti neid aastatel 85-91 kokku 29589tk. Nii sedaan, kupee kui ka universaal kerega, manuaal ja automaat kastiga. Levinuim on manuaalkastiga sedaan, haruldasem on tõesti automaadiga touring.
Hindadest, kuigi e30 iX-e on toodetud mitu korda rohkem, siis alla 2000euro toimivat autot ei leia, samas e34 iX-i hinnad algavad 1500eurost.


Nüüd neist 500eurostest autodest rääkides, palun ärgu keegi solvugu, aga mille eest maksad seda ka saad. Kuna ise ka piisavalt palju auto ostjaid-müüjaid näinud, siis seltskond on ikka kirju.
Kes tuleb 1000 eurost autot ostma ja loodab sellega aastaid remontimata sõita, 2000 eurone auto peab olema võrdväärne tuttuue tehasevärvast veereva autoga, ning ka neid müüjaid kes kilkavad et auto on nii heas korras et isegi õli on sees aastaid kestnud.
500 eurose auto puhul peaks olema või sees kui see sõidab iseseisvalt ja omab ülevaatust, mark lisad jms. ei oma enam tähtsust. E34-ja ei ole kohe kindlasti kallim pidada kui omegat või fordi. Varuosi on kõik kohad täis ja vahel müüakse peaaegu metalli raha eest komplektset autot varuosadeks.
Loomulikult korralikuma E34-ja hind algab 800..1000-st eurost, sõltuvalt mudelist varustusest seisukorrast. Aga täpselt sama kehtib ka kõigi teiste autode kohta, ka Omega kohta.

Üldiselt on ostja enda asi kuhu ta raha kulutab, kas ostab 500eurose auto ja lükkab teise 500 remondi/hoolduse alla, või ostab kohe 1000 eurose ja loodab et midagi lähiajal remontima ei pea. Aga tõsi on see et üldiselt odavalt head asja ei saa, või kui ongi odav ja hea, siis müüakse see tundidega ära.

Pikk jutt s.tt jutt aga lihtsalt tahtsin oma arvamust avaldada.
8)
ex e28 525i, ex e28 528i, ex e21 316
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

enda 525 TDSA müüsin 900 jeevrikuga maha.
Kere oli suurtest avariidest ja roostest puutumata.

Kuna hind oli hea ja auto korrasolu ka üle eesti keskmise siis läks nagu soe sai.

Lõpuks oleneb kõik siiski müüjast ja ostjast.
Kui kallilt üks tahab müüa ja kui palju teine on nõus maksma.



Tondil seisab ühes eramaja garaazhis üks e34.
Mis on viimased 20a enamusjaolt ainult seisnud või um korralistel hooldustel käinud :P
Hinda sellele autole on raske öelda ja omanikku auto müümine eriti ei huvita ka.
+61438856151
Vasta