k:meh.pritsega ei lähe pöördesse

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

k:meh.pritsega ei lähe pöördesse

Postitus Postitas killer666 »

Tyytaks teid jälle oma kysimustega, kuna mujal enam nii vana asja kohta keegi mujal ei oska n6u anda...:D
Mis selle pritse nimi on(No see et pihustite kiylge jooksevad eraldi voolikud mingist :D jagaja moodi asjast:D)

Nii : Teem siis selline , et kui moto kylm , siis ei lähe yldse tuuri..
niii 500 pööret kuidagi käib, kui gaasi anda , siis bööööö ja sureb välja...
Kui soemaks läheb , siis siis mingi poolde pöördesse läheb , aga vääga tuim on ikka...
Korra proovisin (gaas p6hjas) tagasijooksu näpitsatega kinni pigistada ja nagu hetkeks viskas pöördeid juurde , aga pysivalt mitte ....
Siis t6mbasin selle X asja (6hupuhasti peal ja palju voolikuid läeb sisse)
kyllest pistiku lahti , ja nagu natukene paremini hakkas siis pöördesse minema, aga tundus , et lahtise pistikuga v6tab poole rohkem kytust...
Mis v6ib viga olla?
kyynlad olid nagu tahmased , aga samas tundub ,et ei saa korralikult kätte...
Kui suur peab olema selle systeemi bensiini r6hk?
Tulihingeline bmw fänn:)
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

pritse nimi on k-jetronic.

Mudel ning mootor oleks abiks veidi. Muidu rõhu suhtes tean seda, et peab olema kõrgem kui elektroonilise pritsega. Ehk elektroonilise (-l-jetronicu) pumbaga ei käi asi.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

No kui ma mudeli ja margi ytlen , siis ei julge enam pimedas 6ue minna....
Aga need pritsed on p6him6tteliselt samad igal autol...
Loodan Teie peale , mulle tundub , et siin just k6ige rohkem selliseid inimesi , kes no on iga asja ise remontinud ja teavad kah mida räägivad...
Mootor on 1.8 66kw ja 4 silindrit...
Tulihingeline bmw fänn:)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mul oli sarnane probleem enda meh pritsega korra. Vahetasin kütusefiltri ära, läks paremaks. Mingi jura oli kuhugi tropina ette jäänud ja ei lasknud kütust läbi, tegin pikema sõidu kus sai pähe antud ja läks veelgi paremaks. Lõpuks piisas 2 küünlajuhtme vahetusest et asi täiesti korda saada. Niiet pakun et ehk kuskil mingi sodi ette jäänud ja too ei lase bena läbi normaalselt.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

täna vahetasin bensupumba ära...
see pump nyyd tundus mulle , et l6i vägevama surve yles , kui eelmine...
aga käima ei läinud enam yldse....
kahjuks sai aku ka nyyd l6puks otsa...
tegin katseid ka: sealt kust pihusti voolikud tulevad , sealt v6tsin yhe pihustivoolku lahti ja käiasin , aga bensiini sealt peaaewgu ei tulegi:(
edit:Huvitav mis selle pritseasjanduse sees on?
Seda vist pole soovitav lahkama hakata?
Tulihingeline bmw fänn:)
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

eriti ei soovita seda lahkama hakata kuna tegu mehaanilise pritsega(?) ja viga arvatavasti kusagil mujal,vaakumregulaator või midagi sellist?
e21 3xx
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

raunz kirjutas: Mingi jura oli kuhugi tropina ette jäänud ja ei lasknud kütust läbi, tegin pikema sõidu kus sai pähe antud ja läks veelgi paremaks. Niiet pakun et ehk kuskil mingi sodi ette jäänud ja too ei lase bena läbi normaalselt.
Ma ei saanud pumpa ennem maha v6tta kui bensiin veel paagis oli...
et v6tsin eest lahti ja lasin pumbal kanistrisse pumbata (suht kiirelt tuli , seega arvan , et kapotialla bensiin siiski j6uab veel survega)
ainus koht, kus saaks mingi ummistus sees olla , olekski siis see pritse värk.
Tulihingeline bmw fänn:)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

killer666 kirjutas:lasin pumbal kanistrisse pumbata (suht kiirelt tuli , seega arvan , et kapotialla bensiin siiski j6uab veel survega)
ainus koht, kus saaks mingi ummistus sees olla , olekski siis see pritse värk.
see suht kiirelt on vale mõõtühik. pane manomeeter otsa ja mõõda surve ära. eriti kui Bronco jutt pädeb siis on seda survet kohe kõvasti vaja. L(E)-Jeti pump peaks arendama 3 at.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

M66ta tuleks siis ennem seda pritsejura , v6i siis panna kohe otse manomeeter pumba otsa?
Tulihingeline bmw fänn:)
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

k-jet'i kütusesurve peaks mälu järgi olema 6 baari ringis.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

nuga kirjutas:k-jet'i kütusesurve peaks mälu järgi olema 6 baari ringis.
Autodata andmetel 4,5-5,2 bar
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta