K: Pidune bena pump

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

K: Pidune bena pump

Postitus Postitas ullivilli »

Jutt E21 315 tehnikast.
Kuidas käitub otsa saav bensiini pump?
Milles see reaalselt väljendub ja kuidas? Kuidas kontrollida nimelt.
Ja kas on võimalik, et kui on mingi aja töötanud ala soojaks, et siis probleem ei väljendu? aka probleem esineb ainult külmalt, või kui bensiin alla vajunud vms.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Priidu sõnade järgi peaks 518 olema sama pumbaga, mis on 315.
Koodi järgi on 518 ja 316 sama pump, kuid 315 lõpp on teine
1,8moto 13311276550
1,6moto 13311276392
Mis neil vahet on? Üks annab rohkem kütet peale kui teine.
Kuna pumpa väga saada ei tundu olevat, siis äkki kellegil ka ideid, kust võiks otsida sellist asja. Või annab kuidagi taastada vms?
Taaskokord ideed welcome
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma eriti nende koodide erinevuste pärast ei põeks. Vahed on tõenäoliselt tühised, nagu näiteks vooliku kinnituse asukoht. Toitesüsteemis peaks olema tagasivooluklapp, seega ei pea muretsema selle pärast, kas annab liigselt peale või mitte.
Sama tüüpi pumbad olid kasutusel ka VW grupi masinatel. Paar aastat tagasi ostsin sellise pumba Forsist.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

ma ei tea , kuidas sel pumbal , aga osadel , kui membraan katki oli , siis hakkas bensiin lekkima karterisse 6li hulka:D
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Rauno kahtlustas ka, et võib õli sekka kütte lüüa.
Aga kui palju see lõhub reaalselt? Tekivad mingid detatsioonid väljapool põlemis kambreid vms? Et mis juhtub? :D

VW grupil sama pump on positiivne uudis.
Aga mille järgi ma seda ostma peaksin minema? Kuna BMW kood ei ütle neile tõenäoliselt midagi.
Samas ega ei mäleta, mis hinnaklassi see pump jäi?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

x

Postitus Postitas trevi »

Rauno kahtlustas ka, et võib õli sekka kütte lüüa.
Aga kui palju see lõhub reaalselt? Tekivad mingid detatsioonid väljapool põlemis kambreid vms? Et mis juhtub?
Õli kaotab määrivad omadused.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ullivilli kirjutas:Aga mille järgi ma seda ostma peaksin minema? Kuna BMW kood ei ütle neile tõenäoliselt midagi.
Samas ega ei mäleta, mis hinnaklassi see pump jäi?
Võtad vana pumba näppu ja lähed poodi. Seal siis võrdled. Hinnaklassi täpselt ei mäleta aga ju ta seal paarisaja krooni kandis oli.
Üldjuhul on membraani all korpuses ava, mille kaudu peaks bensiin välja voolama aga mitte karterisse jõudma. Kui see ava on umbes, siis jah.
Minu 15a tagune kogemus M20b20 pumbaga oli selline, et üks klapp pumbas ei pidanud ja lasi bensu paaki tagasi vajuda. Hommikune käivitamine nägi lõpuks välja nii, et kõigepealt tuli tagasivoolu pidi bensiin ülesse puhuda alles siis oli mõtet käivitada. Lõpuks muidugi jättis see pump mind ka teepeale.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

bmw orig kood ütleb varuosamüüjale vägagi palju (muidu pole ta mingi müüja ka) kusjuures soovitan ikka vana kaasa võtta, salomes oli väga hea meh pumpade valik vanasti ja ka balti osadest võid uurida.
PS kui muidu jänni jääd võin ise ka otsida, kui vana pump näpus on
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

siin oli kysimus , et kuidas kontrollida , kas see vana sul töötab..?

v6tad voolikud lahti ja puhud yheltpoolt ja teiselt poolt , ainult yhtepidi peab 6hk läbi minema , teistpidi peab tihe olema...

kui see on okk, siis puhud sealpoolt kust läheb läbi ja teiselepoole paned näpu ette , siis kuulad hoolega , ega kuskilt mujalt susisema ei hakka(st , et mebraan katki pole)
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Kui auto remontis käis... Siis targemad mehed ütlesid, et nõrga võitu vms.
Seega vahetus on nii v naa aktuaalne.
Kuna mingid hädad ka, mis sinna kapsaaeda, siis eks ma proovin üle ja vahetan asja ära.
Seniks danke ja eks ma ürita proovida ja uut leida.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

igaks juhuks hoiatan ka, mul oli ka kunagi pumba jama kahtlus, panin kohe uue, siis ei midagi, küte enam üles ei tule ja kõik, selgus et lisaks pumbale olid ka roostes torud ja uus pump tõmbas seal augu suuremaks, niiet kütet üldse pumbani ei jõudnudki
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ok... Võtan arvesse.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Vasta