Kas e28 535 ja 528 esimesed amordipüstikud on samas mõõdus?
Kas e28 535 ja 528 esimesed amordipüstikud on samas mõõdus?
Küsimus tingitud sellest et saan osta soodsa hinnaga bilsteini b8 amordid oma e28 535-le, aga amordipüstakud on räigelt roostes, üks on juba 528 oma pandud, teise panen kah kuna on korralikud ja ei ole roostes ja 535 omasid ei leidnud. Praegu on ees suvad õli amordid, taha ostsin bilsteini b6-ed, aga kuna ma otsustasin et nad on siiski liiga pehmed, panen ette prooviks jäigemad.
Kui ma tellin 535-le ette b8 amordid kas nad siis mahuvad 528 püstikutesse?
Selle tellimisega on nii, et kui ma olen amordid kätte saand ja nad ei sobi\mahu, siis tagasi anda või ringi vahetada ei saa.
Kui ma tellin 535-le ette b8 amordid kas nad siis mahuvad 528 püstikutesse?
Selle tellimisega on nii, et kui ma olen amordid kätte saand ja nad ei sobi\mahu, siis tagasi anda või ringi vahetada ei saa.
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Realoem'i väitel on 518 - M5 sama püstak.
Realoem'i väitel on 518 - M5 sama püstak.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: Kas e28 535 ja 528 esimesed amordipüstikud on samas mõõd
B6 ei ole pehmem kui B8. B6 on mõeldud lihtsalt standart kõrgusega vedru jaoks, B8 aga madaldus vedruga kasutamiseks.V8 kirjutas:Küsimus tingitud sellest et saan osta soodsa hinnaga bilsteini b8 amordid oma e28 535-le, aga amordipüstakud on räigelt roostes, üks on juba 528 oma pandud, teise panen kah kuna on korralikud ja ei ole roostes ja 535 omasid ei leidnud. Praegu on ees suvad õli amordid, taha ostsin bilsteini b6-ed, aga kuna ma otsustasin et nad on siiski liiga pehmed, panen ette prooviks jäigemad.
Kui ma tellin 535-le ette b8 amordid kas nad siis mahuvad 528 püstikutesse?
Selle tellimisega on nii, et kui ma olen amordid kätte saand ja nad ei sobi\mahu, siis tagasi anda või ringi vahetada ei saa.
Carclassic OÜ
Mul olid siin B8 ja natukene hiljem B6, välimuselt mingit muud vahet ei olnud kui et üks veits pikem ja teine lühem, jäikus tundus sama käega katsudes. Samas näiteks e24 B6 tagumine amort on reguleeritav vedrutaldriku asendi suhtes, 3 asendis saab madalamaks lasta.Cardo kirjutas:Kas kusagil oleks seda B8-t võimalik käes hoida, kui keegi tellib võiks pildi kasvõi teha.
Carclassic OÜ
selleks olekski vaja näha, kui võimaliktõnis kirjutas:Mul olid siin B8 ja natukene hiljem B6, välimuselt mingit muud vahet ei olnud kui et üks veits pikem ja teine lühem, jäikus tundus sama käega katsudes. Samas näiteks e24 B6 tagumine amort on reguleeritav vedrutaldriku asendi suhtes, 3 asendis saab madalamaks lasta.Cardo kirjutas:Kas kusagil oleks seda B8-t võimalik käes hoida, kui keegi tellib võiks pildi kasvõi teha.
e28
Re: Kas e28 535 ja 528 esimesed amordipüstikud on samas mõõd
Selge siis miks b8 on aint paar sotti kallim kui b6tõnis kirjutas:B6 ei ole pehmem kui B8. B6 on mõeldud lihtsalt standart kõrgusega vedru jaoks, B8 aga madaldus vedruga kasutamiseks.V8 kirjutas:Küsimus tingitud sellest et saan osta soodsa hinnaga bilsteini b8 amordid oma e28 535-le, aga amordipüstakud on räigelt roostes, üks on juba 528 oma pandud, teise panen kah kuna on korralikud ja ei ole roostes ja 535 omasid ei leidnud. Praegu on ees suvad õli amordid, taha ostsin bilsteini b6-ed, aga kuna ma otsustasin et nad on siiski liiga pehmed, panen ette prooviks jäigemad.
Kui ma tellin 535-le ette b8 amordid kas nad siis mahuvad 528 püstikutesse?
Selle tellimisega on nii, et kui ma olen amordid kätte saand ja nad ei sobi\mahu, siis tagasi anda või ringi vahetada ei saa.
A millised bilsteinid siis oleks jäigemad b6-est mida saab e 28-le?
Konidest ma ei ole huvitatud, kuna kvaliteet ei päris see.
Kunagi kui ma seda amordi asja uurisin siis mingeid hardcore bilsteine oleks saand tellida 12 kilo tükk. Neid müüdi aint koos vedruga.
Hind oli vähe karm minu arust, seega ma isegi ei mõeld nende peale, 50 kilo eeku vedrustus krt
Seda et 535 ja 528 püstikus on näiteks stabika kinnituse augu mõõt 2 mm erinev. Päris samad nad kahjuks ei ole.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Aga kunagi saab paremaks
panen väikse viite ka:
http://www.bilstein.de/cms_website/engl ... _Products/
b6 ja b8 vahe on madaldusel ja b12 on lihtsalt b8 koos vedruga, samas kui sai bilsu koolitusel käidud siis esindaja mainis, et inimene kes ostab b14 või b16 autole millega rajal ei käida, ei oma ta terve mõistuse ja rahakoti kooslust ehk see on ainult tänavale mõtetu
http://www.bilstein.de/cms_website/engl ... _Products/
b6 ja b8 vahe on madaldusel ja b12 on lihtsalt b8 koos vedruga, samas kui sai bilsu koolitusel käidud siis esindaja mainis, et inimene kes ostab b14 või b16 autole millega rajal ei käida, ei oma ta terve mõistuse ja rahakoti kooslust ehk see on ainult tänavale mõtetu
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Jäik vedru + B8 amort peaks andma sellise koosluse, et linnatänavatel on juba veidi ebameeldiv sõita ja ringrajal täiesti rahuldav.
Mis sind Koni kvaliteedi juures ei rahulda? Olen ka kuulnud mingeid külajutte aga oma vähene kogemus nendega on küll OK.
EDIT Vaatasin Koni kataloogi ja oma üllatuseks tõdesin, et tagumise otsa alla e28-le ei pakuta midagi
Mis sind Koni kvaliteedi juures ei rahulda? Olen ka kuulnud mingeid külajutte aga oma vähene kogemus nendega on küll OK.
EDIT Vaatasin Koni kataloogi ja oma üllatuseks tõdesin, et tagumise otsa alla e28-le ei pakuta midagi
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vähemalt on nende esiamortidel see omadus, et selle kollase toru seest saab sisu ka vahetada.
Kui b8 on ainult lühem ei ole sellega probleemi.
Tagumistega sobiks minule vaid see variant, kus vedrutaldrik amordile käib splindi ja taldrikuga, b6-l on võimalus neid reguleerimissooni juurde treida, hetkel kasutuselolevatel nii tehtud. Kui b8-l on vähemalt üks splindiring kausi all, siis seal sama asi, materjali paksus lubab sooni teha palju süda lustib.
Jääbgi vaid üle näha b8-te pilte.
Kui b8 on ainult lühem ei ole sellega probleemi.
Tagumistega sobiks minule vaid see variant, kus vedrutaldrik amordile käib splindi ja taldrikuga, b6-l on võimalus neid reguleerimissooni juurde treida, hetkel kasutuselolevatel nii tehtud. Kui b8-l on vähemalt üks splindiring kausi all, siis seal sama asi, materjali paksus lubab sooni teha palju süda lustib.
Jääbgi vaid üle näha b8-te pilte.
e28
Ma külajuttudest ei tea midagi, ma käisin ikka küsimas seppade käest kes panid endale ja teistele konisid alla, et mis värk on nendega, ja mulle tehti selgeks et konisid pannakse selle pärast alla, et nad on odavama raha eest jäigemad kui bilsud ja neid saab hiljem jäigemaks krudida. Asi mis nendega kaasa käib on see et enne garantii lõppu tuleb vaadata kas mõni amort jookseb või mitte. Kui jookseb siis ringi vahetada, ja seda jooksmise asja ikka esineb. Bilsudega öeldi et on vähetõenäline et seda esineb. Lisaks sellele tehti selgeks et ei ole hea idee jätta autot pikemaks ajaks seisma koni amortidega ja siis vahel harva ringi sõita (nii nagu mina teen) tõenäosus et amordid võivad jooksma hakata pidi suurenema.Ruut kirjutas:Jäik vedru + B8 amort peaks andma sellise koosluse, et linnatänavatel on juba veidi ebameeldiv sõita ja ringrajal täiesti rahuldav.
Mis sind Koni kvaliteedi juures ei rahulda? Olen ka kuulnud mingeid külajutte aga oma vähene kogemus nendega on küll OK.
EDIT Vaatasin Koni kataloogi ja oma üllatuseks tõdesin, et tagumise otsa alla e28-le ei pakuta midagi
Seega bilstein on mulle, kestab kaua ja ei ole mega jäik.
Iseenesest üks vend pani alla oma e28-le kunagi konid (10 kilo amordi ring) ja jäigad vedrud (taha e34 omad), ja kui mina käisin katsumas seda, siis mina küll ei jõudnud isegi senti autot allapoole vajutada, päris hardcore oli minumeelest, aga tema oli rahul.
Autot ta päris valmis ei saand, sest ta pani sellega korralikult pambu kahjuks.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks
Aga kunagi saab paremaks
Sõidan oma e36ega sellise kooslusega(H&R madaldus vedru + B8 ) ja Tallinna tänavate jaoks on see kooslus küll üsna ebameeldiv ja ühekorrra juba saand tagumisi amordi tugipukse vahetada sest üks amort tuli läbi puksi tuppaRuut kirjutas:Jäik vedru + B8 amort peaks andma sellise koosluse, et linnatänavatel on juba veidi ebameeldiv sõita ja ringrajal täiesti rahuldav.
Mis sind Koni kvaliteedi juures ei rahulda? Olen ka kuulnud mingeid külajutte aga oma vähene kogemus nendega on küll OK.
EDIT Vaatasin Koni kataloogi ja oma üllatuseks tõdesin, et tagumise otsa alla e28-le ei pakuta midagi
Rinkal vast võiks veel jäigemad olla all, nagu ka järgnevalt pildilt näha:
E28 525e & E28 535i
koni on väga kvaliteetne amort, aga bilsu ja koni põhimõtteline vahe on juba see, et koni on reeglina õliamort (mõni üksik erand ja seda nad ise teha ei oska ka, vaid ostavad allhankena sisse) , loomulikult saab la amortide sisusid vahetada vastavalt vajadusele, aga seda vist meil ei tehta
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c