K: e 28 mootori tüüp?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

K: e 28 mootori tüüp?

Postitus Postitas Ammy69 »

ei tee vahet mis on m30 või m20, kuidas ma vahet teen ja mis on mille eelised? oleks suureks abiks otsustamisel mihukese mootori kasuks!
Reino
Postitusi: 30
Liitunud: 22 Nov 2008 10:14

Postitus Postitas Reino »

m20

http://www.oo00oo.com/325i/images/325i12310531.jpg

Peaks olema väheke ökonoomsem, viiese peal 520i/525e mudelina.

m30

http://lh4.ggpht.com/_zoGKujdUDu4/SAYW6 ... 0501_1.JPG

Räägitakse et on pommikindel :D, mudelivalikus võimsamad, 525i,528i,535i.


Üldine reegel on, et kui tahad pauku ja mürtsu siis 3.5i, kui ökonoomsust siis 2.4td, kui niisama ringi kruiisimiseks siis võetakse see, mis kätte saadakse.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Sul oma e28-l oli esialgu M20 2,0 ja hiljem paigaldasid M30 2,5. Peaks olema hea võrrelda. Nukkvõlli käitatakse M20 hammasrihmaga ja M30 ketiga.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

ja mootorid on öö ja päev, aga neist jah ei jaga ma eriti midagi, aga saab juba selgemaks.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kumb on öö ja kumb päev :) ? IMO siiski suht sarnased. Mõlemad on põhiplaanilt R6, OHC, 2 klappi silindri kohta jne. M30 varem välja töötatud aga pidevalt edasi arendatud ning ajaliselt pea poole kauem bemmidele peale pandud, kui M20.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

ses mõttes et mootorid väljast täiesti erinevad. targem vist oleks siis ikka m30 osta korralik ja vana tagavaraks jätta.
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Vasta