Tere,
Tegu siis e28 528i-ga.
Asi sai alguse sellest, et auto seisis umbes 3 nädalat.
Pärast seda enam starterist käima ei läinud. Külmast peast isegi ei luba korra.
Bensiin tuleb peale, säde on olemas. Käiates kohapeal lähevad lõpuks küünlad täitsa märjaks aga kordagi ikka ei luba.
Auto saime käima tõmmates, teise käiguga suht lihtsalt läks.
Külmast peast tühikäigul ei tahtnud käia, gaasi andes suri välja.
Soojast peast käis aga samamoodi gaasi andes kippus välja surema.
soojana sai paar korda võtmest ka käima. Aga lõpuks enam mitte.
Sõites ei läinud pöörded üle 4000. Pärast seda hakkas pooma ja puterdama.
Mõistus suht otsas, kes oskab aidata?
Ette tänades,
Argo
528i ei käivitu aga soojast peast sõidab
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Hmm.. suht sarnased sümptomid minu masinale. Kirjutasin sellest ka oma auto teemas. Alguses hakkas pihta puterdamine. Mõni nädal hiljem oli juba käivitamisega raskusi. Starterit andes mootor töötas ~500 pöörde peal ja kui starteri järgi andsin, siis suri auto välja. Uuesti kedrates kogunes vist kütet nii palju et käis kõrvu lukustav püssi pauk
Aga auto tööle ei läinudki starterist enam. Tõmbasin ja samamoodi 2'se käiguga läks ilusti tööle.
Siis läksin sõbra poole "servisisse". Võttis jagaja maha, kõik tundus ok. Siis oli mõttes ikka pihustid. Samas mõtlesime, et äkki on tegemist õhulugejaga. Võtsime õhulugeja lahti ja siis nägime, et seal on maru palju õli selles suures lõdvikus, mis kollektorisse läheb.
Seejärel võtsime ikka pihustid ka maha. Silmaga ei olnud eriti midagi hullu näha, aga igaks juhuks sai ikkagi peale pandud 2.5l pihustid 2.0 95kw mootorile.
Peale seda töötab auto palju paremini.
Ma ei teagi, mis selle postitusega öelda tahtsin, aga siin igastahes minu auto käekäik
Aga auto tööle ei läinudki starterist enam. Tõmbasin ja samamoodi 2'se käiguga läks ilusti tööle.
Siis läksin sõbra poole "servisisse". Võttis jagaja maha, kõik tundus ok. Siis oli mõttes ikka pihustid. Samas mõtlesime, et äkki on tegemist õhulugejaga. Võtsime õhulugeja lahti ja siis nägime, et seal on maru palju õli selles suures lõdvikus, mis kollektorisse läheb.
Seejärel võtsime ikka pihustid ka maha. Silmaga ei olnud eriti midagi hullu näha, aga igaks juhuks sai ikkagi peale pandud 2.5l pihustid 2.0 95kw mootorile.
Peale seda töötab auto palju paremini.
Ma ei teagi, mis selle postitusega öelda tahtsin, aga siin igastahes minu auto käekäik
sõida, aga ära mõlise