Tere.
BMW 2,4td mootori plokikaanel on nookuri üks ots toetatud klapile, teinepool aga mingisele munakast peaga "kolvile" vms. Küsimus siis teadjamatele, et kas pildil näidatud see nn. "kolb" peab olema plokikaane küljes kinni või peab ta seal oma augus vabalt üles-alla liikuma? Praegu autopeal oleval plokikaanel on need kõik vabalt liikuvad, mure ongi mul selles et käimise ajal mootor "tiksub" jube kõvasti. Samas mul on üks 2,4td plokikaan veel garaazi all vedelemas, tollel on kõik need "kolvid" plokikaane küljes kinni, st liikuma nad ei anna, tõmba kas või näpitsatega.
Ootan targemate arvamust (vabandan väga kehvade piltide pärast)
REALOEM-ist saab neid nn kolbe osta järelikult peavadki need sealt plokikaanest välja käima.Kui seal midagi klõbiseb,siis võibolla on klapivahed reguleerimatta
jx kirjutas:korraks selline mõte: kas mingid õlikanaleid ei tule sinna pessa mis hoiaks neid nn kolbe pesas?
Üks väike auk on pesal põhjas, aga seegi on nii nurga sees et see ei saa kuidagi teda kinni hoida seal, loogiliselt võttes peaks ta hoopiski teda väljapoole lükkama juhul kui sealt õlisurve peaks tulema. Samas see sama auk on vabalt ühenduses ka ühe teise auguga, mis tuleb lihtsalt kõrvalt plokikaane pinna seest välja, niiet tolle kaudu oleks õlil mitu korda lihtsam välja tulla, kui suruda seda kolbi üles.
kui selle kolvi ehitust korraks vaadata ja kui augud kolvi soontega kattuvad siis peaks teoorias kinni hoidma kuid ma siiski rõhutan see kõigest mõttevälgatus...
jx kirjutas:kui selle kolvi ehitust korraks vaadata ja kui augud kolvi soontega kattuvad siis peaks teoorias kinni hoidma kuid ma siiski rõhutan see kõigest mõttevälgatus...
Jahm, sellisel juhul ei hoia nad midagi kinni.........