Tere.
Sain siis auto üle pikaaja tänavatele aetud kui küsiks kiirelt ühe probleemi kohta Nimelt olen sõitnud praeguse seisuga autoga pisut üle 70'ne km ja kui tna soojalt mootorilt õlikorgi maha keerasin siis nägin et see oli alt pisut valge ja nn. limane. Kusagil on silma jäänud et kui selline asi seal on siis on kas mahlad segi või kondents Sooviks aga siinsete teadjamate meeste/naiste arvamst teada, et siis edasi hakata mõtlema. Vihjeks nii palju et autole tehti kolm kuud tagasi õlivahetus ja pärast seda on ta sõitnud pisut üle paarisaja km. ja üldiselt seisnud. Kas pean hakkama juba uut mootorit otsima või kannatab sellega ka veel midagi peale hakata
Kui ma auto esimest korda käima panin siis ta ikk tossas küll kuid praegu tundub, et asi hakkab normaliseeruma praegu, kuid miks see kiht sinna alla tekib
a)mahlad segi, sellega peaks kaasnema eelpoolmainitud sümptomid
b)ebaregulaarne kasutus, kondents, mootor ei jõua piisavalt soojaks minna, et kondents välja läheks - liiga lühikesed/ebaregulaarsed sõidud või nt. termostaat.
selge, eks vahetan siis kinni kiilunud visco ära ja vaatan kas siis ka on see valge ollus seal all kui ma mootori korralikult kuumaks saan, kuid kas see teeb mootorile palju paha muidu w?
Ei tee see asi halba suurt midagi mul on omal sama asi juba aastaid kuigi sõitsin tihti. Litsalt karterituulutuse kaudu ei lähe kondents hästi välja. Üritasin seda asja kuidagi parandada aga ei õnnestunud ja lasengi nüüd nii olla. Isegi kui sõidad pikemalt ja ajad kuumaks ja saadki lõpuks kodentsi välja siis tekib ta talvel sinna niikuinii uuesti kui mootor jahtub.
Selge, samas ega uus õli ka talle ju midagi halba ei tee ja lihtsalt oleks vaja mootori kallal tööd teha üldse, käib teine kuidagi raskelt edasi vms. aga kui te väidate et see midagi suurt ei ole ja ma ei pea uue mootori peale mõtlema siis eks ma üritan seda vana edasi taastada